Společnost Mary Kay Inc. a nadace Mary Kay Ash FoundationSM oslavují nejvýznamnější úspěchy roku 2021

Mary Kay Inc., globální společnost zabývající se rozvojem podnikání a prosazující společenskou odpovědnost a udržitelnost, v sobotu zveřejnila přehled hlavních událostí uplynulého roku. V roce 2021 pokračovala společnost Mary Kay Inc. ve svém desetiletí trvajícím závazku obohacovat životy žen po celém světě a budovat zdravější, udržitelnější komunity.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celkové znění zprávy najdete na adrese https://www.businesswire.com/news/home/20220107005500/en/

Další informace o úspěších společnosti Mary Kay v roce 2021 najdete v této zprávě.

HLAVNÍ UDÁLOSTI ROKU 2021

Vynikající obchodní výkony

– Společnost Mary Kay získala v roce 2021 celkem 58 ocenění a uznání v různých oblastech, včetně: reakce na onemocnění COVID (22 ocenění), uznání od partnerů v oblasti společenského dopadu/výročních zpráv (4), ocenění managementu společnosti Mary Kay za vedení lidí (7), vynikající obchodní výsledky (10) a oceněný dokumentární film (4 ocenění; 5 zařazení do výběrových projekcí). Kromě toho se společnost Mary Kay nebo její ikonická zakladatelka Mary Kay Ashová objevily ve dvou případových studiích Harvard Business, třech učebnicích a jedné výzkumné práci.

Prezidentkou společnosti pro asijsko-pacifickou oblast byla jmenována Wendy Wangová . Tímto tvoří ženy 54 % globálního výkonného týmu společnosti Mary Kay.

– Národní trhy společnosti Mary Kay oslavily svá výročí: Mary Kay Litva slaví 10 let, Mary Kay Německo již 35 let.

– Časopis Forbes zařadil společnost Mary Kay mezi nejlepší středně velké zaměstnavatele roku 2021.

Mary Kay Global Design Studio a digitální inovace rozšiřují zákaznický zážitek

– Společnosti Mary Kay Global Design Studio a Glamhive ohlásily vůbec první stylingovou reality show na sociální síti TikTok s názvem Step & Repeat . Soutěž představila kostymérské, vizážistické a kadeřnické nadání uživatelů TikToku z celého světa. Svůj talent předvedli účastníci z více než 30 zemí a o této průkopnické kampani informovala periodika jako britský Daily Mail, The Daily Front Row nebo Vogue Business, která zdůraznila její inovativní přístup k využití relativně nové platformy sociálních sítí.

Spuštěna byla aplikace Suite 13, digitální zážitek ze světa krásy, která umožňuje návštěvu flexibilní předváděcí místnosti prostřednictvím virtuální reality a také aplikace Mary Kay MirrorMe™ pro proměny vzhledu pomocí augmentované reality nebo Mary Kay® Skin Analyzer, která doporučí individuální program péče o pleť na základě skenu obličeje.

– Výročí 25 let oslavilo také partnerství společnosti s globálním ambasadorem krásy Luisem Cascem.

Věda v pozadí krásy

– Na trh byla uvedena sada pro péči o pleť Clinical Solutions™ tvořená sérem Mary Kay Clinical Solutions™ Retinol 0,5 a zklidňujícím a obnovujícím pleťovým mlékem Mary Kay Clinical Solutions™ Calm + Restore Facial Milk, která získala pečeť Rady dermatologů.

– Dr. Michelle Hinesová, PhD., ředitelka Mary Kay pro složení produktů, byla zvolena prezidentkou Společnosti kosmetických chemiků (Society of Cosmetic Chemists, SCC).

– Ve spolupráci se Společností pro výzkumnou dermatologii (Society for Investigative Dermatology, SID) vyhlásila Mary Kay granty na výzkum zdraví a onemocnění kůže. Tyto granty budou uděleny výzkumným pracovníkům, kteří provádějí průkopnické, inovativní studie v oblasti zdraví pokožky a kožních onemocnění s cílem odhalit nové perspektivy a intervenční strategie.

– Vyhlášeni byli příjemci řady grantů pro vzdělávání v přírodních vědách včetně Stipendia madam C. J. Walkerové Společnosti kosmetických chemiků a Mary Kay Inc. na podporu studentů z nedostatečně zastoupených menšin, studujících chemické, fyzikální, lékařské, farmaceutické, biologické nebo příbuzné vědy a technologie na bakalářském nebo magisterském stupni vysokých škol. Uděleno bylo také pět grantů „Girls in STEAM“ pro mladé ženy věnující se inovativnímu výzkumu. V roce 2021 se mezi příjemkyně zařadily Mylana Brodovska z Ukrajiny, Selin Alara Orneková z Turecka, Jordan Reevesová z USA, Ivanna Hernandezová z Kolumbie a Allie Weberová z USA.

– Společnost představila svůj výzkum na několika vědeckých konferencích. K tématům patřilo například sdílení výzkumu procesu postupné retinizace, který významně zvyšuje toleranci vyšších koncentrací čistého retinolu při zachování klíčových výhod retinolu pro pleť, prezentace výsledků lokální aplikace čistého retinolu pro zmírnění hyperpigmentace u asijské populace nebo modulace mechanismů spojených s funkcí kožní bariéry pro účinné zmírnění dvou běžných problémů citlivé pleti.

Sociální dopady a společenská odpovědnost (CSR)

– V roce 2021 podpořil globální podpůrný program společnosti Mary Kay Pink Changing LivesSM více než 15 nevládních organizací po celém světě. Od roku 2008 ovlivnil tento program přes šest milionů žen a jejich rodin díky spolupráci s více než 3000 organizacemi, kterým věnoval přes 16 milionů dolarů.

– Mary Kay Čína: Čínská provincie Che-nan byla postižena silnými povodněmi. V důsledku záplav zahynulo nejméně 33 lidí, 8 dalších se pohřešuje a 200.000 lidí bylo evakuováno. Celkem byly postiženy 3 miliony lidí a přímé ekonomické ztráty činily asi 1,22 miliardy jüanů. Společnost Mary Kay v Číně věnovala che-nanské charitativní organizaci Henan Charity Federation výrobky v hodnotě 1 milionu jüanů.

– Mary Kay Německo: Povodně v Evropě, které zasáhly Německo, Rakousko, Belgii a Nizozemsko se zařadily mezi nejničivější přírodní nebezpečí severní Evropy. Německá divize Mary Kay přislíbila věnovat na podporu postižených až 100.000 eur.

– Mary Kay Španělsko: V letech 2020-21 spolupracovala s organizací Fundación Vicente Ferrer na zajištění přístupu ke zdravotní péči pro indické děti a jejich rodiny. Před vypuknutím pandemie COVID-19 (v roce 2018) financovala španělská divize společnosti Mary Kay výstavbu školy pro děti z vesnice Pagadalavaripalli v indickém regionu Kadiri (Anantapur).

Posílení postavení žen

– Společnost vyhlásila svůj závazek prosazovat rovnost pohlaví vydáním stanoviska, v němž vítá strategii Evropské komise pro rovnost žen a mužů na období 2020-2025 a rovněž přistoupením k Fóru o generační rovnosti v Paříži a pěti globálním akčním koalicím s cílem urychlit genderovou rovnost do roku 2026.

– Ve spolupráci s organizacemi UN Women, ILO a WE Empower znovu vydala publikaci „Posílení podpory podnikatelek při reakci na pandemii COVID-19 a následné obnově“ na zasedání Komise pro postavení žen (CSW65).

– Mary Kay a nadace Mary Kay Ash FoundationSM byly oceněny ve zprávě o činnosti svěřeneckého fondu OSN na podporu opatření k odstranění násilí na ženách, vydané subjektem OSN pro rovnost žen a mužů a posílení postavení žen pro Komisi pro postavení žen (CSW65) a Radu pro lidská práva.

Rozmanitost, rovnost a začleňování (DEI)

– Společnost oznámila, že 100 % jejích pracovníků v USA od úrovně ředitele výše absolvovalo povinné školení o nevědomých předsudcích.

– Zveřejnila také údaje o genderové diverzitě na pracovišti: 54 % globálního výkonného týmu společnosti Mary Kay tvoří ženy; 61 % žen je také mezi jejími globálními zaměstnanci. 54 % světových vedoucích pracovníků od úrovně viceprezidentů výše jsou ženy, od úrovně ředitelů výše je žen 59 %.

– Ve spolupráci s globálním partnerem Equal Rights Trust oznámila Mary Kay zahájení inovativního výzkumu genderové nerovnosti v algoritmech a umělé inteligenci, zaměřeného na otázky rovnosti a dopadů algoritmických systémů na různá pohlaví.

Udržitelnost

– Oznámena byla také globální strategie udržitelnosti: Lepší životy dnes pro udržitelnější zítřek. Náš holistický přístup v sobě nese tři pilíře udržitelnosti - ekonomický, environmentální a sociální - prostřednictvím pěti pilířů tvořených 15 závazky pro desetiletí udržitelných opatření.

– Společnost Mary Kay se zapojila do dvou klíčových iniciativ na ochranu světových vodních toků: podepsala iniciativu generálního tajemníka OSN „CEO Water Mandate“ a zavázala se dodržovat zásady udržitelnosti oceánů podle iniciativy United Nations Global Compact.

– V rámci svého závazku stát se udržitelnějším, oběhovým podnikem se připojila k nadaci Ellen MacArthur Foundation jako člen její sítě.

Na konferenci OSN o změně klimatu (COP26) v říjnu 2021 představila společnost Mary Kay svůj druhý dokumentární film Forest of Hope (Les naděje) . Tento dokument vyzdvihuje práci Angeliky, sedmdesátileté bojovnice za životní prostředí a vůdkyně skupiny podnikatelek, které se zasazují o záchranu lesů v Monterrey.

– Díky partnerství s nadací Arbor Day Foundation splnila společnost svůj závazek do dubna 2022 vysadit 100 milionů stromů a inspirovat 5 milionů nových sázečů stromů v rámci iniciativy Time for Trees® o rok dříve, než bylo plánováno.

– Společnost Mary Kay spolupracuje již od roku 1991 s organizací Nature Conservancy. V roce 2021 podpořila Mary Kay sedm jejích projektů na Šalamounových ostrovech, v severní Austrálii, na Novém Zélandu, na čínském venkově, v Mexiku, Spojených státech a v Kanadě.

O společnosti Mary Kay

Mary Kay Ashová světu ukázala, že svět byznysu zdaleka nepatří jen mužům, a před téměř 60 lety založila svou vlastní kosmetickou společnost. Měla přitom tři cíle: nabídnou ženám více pracovních příležitostí, vyrábět neodolatelné produkty a udělat svět lepším místem. Její sen se postupem času proměnil v multimiliardovou společnost s miliony nezávislých prodejců v téměř 40 zemích. Společnost Mary Kay investuje do vědy v pozadí krásy a vyrábí špičkové přípravky pro péči o pleť, dekorativní kosmetiku a vůně. Snaží se také posilovat postavení žen a jejich rodin prostřednictvím partnerství s organizacemi z celého světa, zaměřuje se na podporu výzkumu rakoviny, ochranu obětí domácího násilí, zkrášlování našich komunit a motivuje děti, aby šly za svými sny. S každou další vyrobenou rtěnkou je tato společnost o krok blíže naplnění vizí Mary Kay Ashové. Více informací na www.MaryKayGlobal.com.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220107005500/en/

Kontakty

Mary Kay Inc.

Globální komunikace

newsroom.marykay.com

+1 972.687.5332

media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-kosmetika-zdraví-společnost-Mary Kay

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Zdravotnictví
Média, společnost a životní styl
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.