Platforma HUAWEI Ads získala ocenění App Growth Award

Berlín 10. prosince 2021 (PROTEXT/PRNewswire) – Platforma HUAWEI Ads dosáhla vítězství v letošním ročníku App Growth Awards.

Ceny App Growth Awards, které se udělují v Berlíně v rámci summitu App Promotion Summit, oceňují inovace aplikací i pokrok v marketingu aplikací a vybírá se při nich z přihlášek z celého světa. Finalisty hodnotí odborníci z oboru a platforma HUAWEI Ads získala ocenění UA za působivý růst v uplynulém roce.

Ocenění vyzdvihlo efektivní řešení UA HUAWEI Ads zaměřené na výkon, včetně místní podpory, konkurenceschopné ceny za tisíc zhlédnutí (CPM), úspěšné ceny za proklik (CPC), jakož i efektivní ceny za akci (CPA) a ceny za instalaci (CPI) pro aplikace, hry a řešení elektronického obchodování.

Kromě ocenění úspěchu HUAWEI Ads v oblasti UA ukázaly ceny také růst platformy v uplynulém roce. Platforma HUAWEI Ads v současnosti oslovuje více než 1 miliardu připojených zařízení Huawei a více než 730 milionů uživatelů zařízení Huawei, přičemž denní celosvětový provoz přesahuje 2,7 miliardy.

„Jsme poctěni tímto oceněním App Growth Awards," řekl Neo Miao, prezident pro obchodní růst Huawei Mobile Services Europe, Huawei Consumer Business Group. „Vítáme nové partnery, kteří se zapojí do našeho dalšího růstu, a těšíme se na užší spolupráci s našimi stávajícími partnery. Společně vytvoříme otevřený, inteligentní ekosystém, který lépe propojí svět."

Platforma HUAWEI Ads byla pochválena za svůj individuální přístup k reklamě, což dokazují vynikající výsledky u jejích partnerů. Jeden z klíčových partnerů platformy HUAWEI Ads, poskytovatel e-commerce, zaznamenal 537% nárůst denních aktivací a 278% nárůst CTR, přičemž náklady na aktivaci zůstaly pod 45 %.

Platforma je k dispozici mediálním agenturám a vydavatelům aplikací po celém světě a umožňuje komunikaci mezi partnery společnosti Huawei a uživateli zařízení. HUAWEI Ads může vytvářet specializovaná publika pro partnerské reklamy pomocí platformy pro správu dat (DMP) a cílit na cílovou skupinu.

Společnost Huawei se snaží vytvořit optimální uživatelskou a partnerskou zkušenost s platformou HUAWEI Ads. Uživatelé mohou před stažením získat přístup na stránku s podrobnostmi v aplikaci a pro inzerenty a certifikované agentury v Evropě je k dispozici propagační program, který poskytuje bezplatné zkušební verze, pobídky za včasný přístup a prémiové zdroje v zařízení.

Úspěch HUAWEI Ads v letošním ročníku App Growth Awards dokazuje rychlý rozvoj platformy – podle AppsFlyer je to „jedna z nejrychleji rostoucích platforem v Evropě". V nadcházejících letech bude HUAWEI Ads pokračovat v zavádění nových funkcí, aby se dále zlepšily partnerské a uživatelské zkušenosti.

O platformě HUAWEI Ads

HUAWEI Ads je mobilní marketingová platforma přizpůsobená pro zařízení Huawei. Díky integraci základních algoritmů a architektury poskytuje inzerentům jedinečné a hodnotné způsoby, jak oslovit globální publikum uživatelů chytrých telefonů. Více než 730 milionům uživatelů zařízení Huawei po celém světě poskytuje širokou škálu reklamních formátů napříč zobrazovacími a vyhledávacími kanály, včetně nativních reklam, bannerů, videí a odměňovaných reklam. Kromě platformy HUAWEI Ads nabízíme službu HUAWEI Ads Publisher, která umožňuje vývojářům integrovat sadu HUAWEI Ads a generovat další příjmy ze svých aplikací.

Další informace o platformě HUAWEI Ads najdete na adrese: https://ads.huawei.com/

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1705117/Picture.jpg

KONTAKT: huaweiappgallery@huawei.com

Klíčová slova Německo-komunikace-Huawei

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.