Společnost GWM se zavázala k uhlíkové neutralitě a provádí intenzivní výzkum a vývoj hybridních technologií

Společnost GWM usiluje o uhlíkovou neutralitu a nedávno představila několik hybridních elektrických vozidel. V rámci propagace výzkumu a vývoje hybridních technologií a modernizace svých modelů na nich předvedla nejžhavější novinky v této oblasti.

Hybridní technologie tvoří zásadní součást celkového strategického plánu společnosti GWM. Koncept "velkých investic" do výzkumu a vývoje společnost GWM motivoval k tomu, aby sama navrhla a vyvinula platformu L.E.M.O.N., do které investovala 20 miliard jüanů. Tuto platformu lze přizpůsobit dvěma různým hybridním architekturám, a to architektuře DHT (Dedicated Hybrid Technology) a architektuře P2/P2+P4.

Platforma L.E.M.O.N. DHT, vysoce integrovaná hybridní technologie spojující benzínový a elektrický pohon, dokáže díky koordinaci účinného hybridního motoru a dvoumotorového hybridního systému dosáhnout optimálního výkonu při jakémkoliv rozsahu rychlosti a ve všech situacích. Přináší tak uživatelům rychlou, plynulou a tichou jízdu nenáročnou na energii.

Touto technologií byl vybaven model HAVAL H6 HEV, který měl celosvětovou premiéru v červnu v Thajsku. Jeho představení oživilo místní trh s novými energetickými vozidly a místní uživatelé si ho oblíbili. Brzy se stal nejprodávanějším modelem v tomto segmentu thajského trhu.

Tuto technologii využívá také model WEY MAQIDUO (čínský název), který byl představen na mezinárodním autosalonu v Tianjinu 29. září 2021. Tento nový model se vyznačuje rychlou odezvou na výkon, silnou akcelerací, plynulým řazením a tichou a pohodlnou jízdou v různých situacích. Díky využití výkonné velkokapacitní baterie HEV je poměrně úsporný, jeho celkový dojezd činí až 1100 km a celková spotřeba paliva pouhých 4,7 l/100 km.

Model WEY Coffee 01 PHEV kromě toho využívá hybridní architekturu P2+P4. Vůz se objevil na Autosalonu Mnichov (IAA), který se konal 6. září 2021 v Mnichově. Tento hnací motor je instalován na přední a zadní nápravě a vyrovná se proto elektrickému pohonu všech kol bez hnací hřídele. Tato kombinace zajišťuje modelu silný výkon, efektivní nakládání s energií v různých situacích, různé jízdní režimy i flexibilitu. Coffee 01 PHEV tak má plug-in hybridní pohon vhodný pro různé situace, který umožňuje zrychlení 5s/100km a maximální rychlost 235 km/h.

V současné době jsou hybridní technologií L.E.M.O.N. vybavené především modely dvou značek, a to HAVAL a WEY. Po nich budou na trh uvedena další hybridní elektrická vozidla, díky kterým si uživatelé po celém světě budou moci nadále užívat ekologickou i efektivní jízdu.

Společnost GWM také trvá na využívání různých technologických řešení včetně hybridní, čistě elektrické i vodíkové energie. Má k dispozici také několik technických rezerv, jako jsou bezkobaltové baterie a baterie Dayu, takže se může pochlubit komplexním technickým plánem v oblasti čisté energie.

Jack Wei, předseda představenstva společnosti GWM, na konferenci o strategii do roku 2025 uvedl, že aby si společnost GWM udržela své postavení lídra v oblasti technologií, má v příštích pěti letech v plánu investovat do výzkumu a vývoje až 100 miliard jüanů, zejména do čistě elektrických, vodíkových a hybridních technologií.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1659376/1.jpg

KONTAKT: Pupu Li, +86-13466544432, lipupu@dsconsulting.com

Klíčová slova Čína-automoto-ekologie-GWM

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Auto-moto, doprava a stroje

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.