Společnost Mary Kay Inc. získala několik ocenění za svou práci v oblasti podnikání, reakci na COVID-19 a úsilí o udržitelnost

Viktoriia Zoria-Iatsenko, generální ředitelka společnosti Mary Kay pro Ukrajinu Sheryl Adkins-Greenová, marketingová ředitelka společnosti Mary Kay Julia Simonová, právní ředitelka a tajemnice společnosti Mary Kay

Společnost Mary Kay Inc. v roce 2021 pokračovala ve svém celá desetiletí trvajícím závazku obohacovat životy žen po celém světě, vyrábět neodolatelné produkty a budovat zdravější a udržitelnější komunity, a to i v reakci na COVID-19. Za úspěchy, kterých značka Mary Kay dosáhla v posledních šesti měsících, získala od různých renomovaných organizací několik prestižních ocenění v kategoriích podnikání, společenské odpovědnosti a vedení firem.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20210811005163/en/

Ocenění, která zahrnují jak uznání za reakci značky na pandemii onemocnění COVID-19, tak ceny za dokumentární film o ochraně Mexického zálivu, který Mary Kay produkovala, zdůrazňují neochvějné obchodní hodnoty společnosti a její oddanost zásadám, které definovala legendární zakladatelka značky Mary Kay Ashová.

Mezi poslední ocenění patří:

Ocenění za reakci na pandemii onemocnění COVID-19

– Zisk stříbrné trofeje Globee® – 13. ročník soutěže Golden Bridge Business and Innovation Awards 2021

– – Tým roku během pandemie COVID-19 (tým pro distribuci dezinfekčních prostředků na ruce)

– –Společnost s nejlepší reakcí na pandemii (Mary Kay Inc.)

– – Nejlepší produkt pro boj s covidem-19 a snížení jeho dopadu (dezinfekční prostředek na ruce Mary Kay)

– Zisk zlaté trofeje Globee® – 13. ročník soutěže Golden Bridge Business and Innovation Awards 2021

– – Nejlepší reakce neziskové organizace z hlediska pomoci místním komunitám a světu během pandemie onemocnění COVID-19 (nadace The Mary Kay FoundationSM)

– Zisk stříbrné trofeje Globee® – 6 výroční soutěž American Best in Business Awards 2021

– – Tým roku během pandemie COVID-19 (tým pro distribuci dezinfekčních prostředků na ruce)

– – Společnost s nejlepší reakcí na pandemii (Mary Kay Inc.)

– – Nejlepší produkt pro boj s COVID-19 a snížení jeho dopadu (dezinfekční prostředek na ruce Mary Kay)

– Zisk zlaté trofeje Globee® – 6. výroční soutěž American Best in Business Awards 2021

– – Nejlepší reakce neziskové organizace z hlediska pomoci místním komunitám a světu během pandemie onemocnění COVID-19 (nadace The Mary Kay FoundationSM)

Ocenění společnosti

– Nejlepší americký zaměstnavatel střední velikosti za rok 2021 – Forbes

– Cena „Power of Woman“ pro Mary Kay Ukrajina za společný projekt s časopisem Marie Claire – X-RAY Marketing Awards

– Nejlepší zaměstnavatel za rok 2021, Mary Kay Polsko – The Financial Magazine

– Ocenění za„Nejlepšího přímého prodejce kosmetiky“ , Mary Kay Bělorusko – Výroční národní ceny „Number One“

Ocenění za udržitelnost

Dokumentární film Strážci zálivu, který otevírá oči a zkoumá bouřlivý vztah mezi Mexickým zálivem a ochránci přírody, kteří se jej snaží chránit, získal řadu ocenění. Společnost Mary Kay Inc., která působila jako jeho výkonný producent, navštívila spolu s Media One ve spolupráci s organizací The Nature Conservancy pobřeží Texasu, Alabamy a Mexika, aby osvětlila často neznámé příběhy o ochraně přírody v Mexickém zálivu.

– Stříbro: Nevysílány dokument o přírodě – Telly Awards

– Bronz: Nevysílaný dokumentární film - Telly Awards

– Finalista soutěže o nejlepší dokumentární film se zvláštním zaměřením – LA Femme International Film Festival

– Ocenění World Remi Award – Worldfest Houston International Film Festival

Uznání vedoucích pracovníků

– Julia Simonová, právní ředitelka a tajemnice společnosti, a Sheryl Adkins-Greenová, marketingová ředitelka, obsadily místo v seznamu 67 nejvlivnějších afroameričanek na vedoucích manažerských pozicích časopisu Business Insider

– Viktoriia Zoria-Iatsenko, generální ředitelka společnosti Mary Kay pro Ukrajinu se dostala na seznam „Nejlepších generálních ředitelek na Ukrajině“ v rámci hodnocení žen na vedoucích pozicích v korporátní a podnikatelském sektoru sestaveného platformou WoMo (Portál pro pracující ženy)

– Viktoriia Zoria-Iatsenko, generální ředitelka společnosti Mary Kay pro Ukrajinu dále obsadila místo v seznamu „50 žen s největším přínosem“ časopisu The Financial Magazine

– Allyson Sellersová, viceprezidentka pro prodej, Mary Kay U.S. se dostala na seznam „100 nejlepších manažerek v oblasti produktů pro spotřebitele za rok 2021“ kampaně Women We Admire

O společnosti Mary Kay

Mary Kay Ashová světu ukázala, že svět byznysu zdaleka nepatří jen mužům, a před téměř 60 lety založila svou vlastní kosmetickou společnost. Měla přitom tři cíle: nabídnou ženám více pracovních příležitostí, vyrábět neodolatelné produkty a udělat svět lepším místem. Její sen se postupem času proměnil v multimiliardovou společnost s miliony nezávislých prodejců v téměř 40 zemích. Společnost Mary Kay investuje do vědy, která za krásou stojí, a vyrábí špičkové přípravky pro péči o pleť, kosmetiku, doplňky stravy či parfémy. Snaží se také posilovat postavení žen a jejich rodin prostřednictvím partnerství s organizacemi z celého světa, zaměřuje se na podporu výzkumu rakoviny, ochranu obětí domácího násilí, zkrášlování našich komunit a motivuje děti, aby šly za svými sny. S každou další vyrobenou rtěnkou je tato společnost o krok blíže naplnění vizí Mary Kay Ashové.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com https://www.businesswire.com/news/home/20210811005163/en/

Kontakty

Oddělení pro styk s veřejností Marykay.com/newsroom (+1) 972 687 5332 nebo media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-kosmetika-Mary Kay

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.