Prohlášení Julie Simon, ředitelky divize pro právo a diverzitu ve firmě Mary Kay Inc., u příležitosti Mezinárodního dne žen 2021

Julia Simon, ředitelka  divize pro právo a diverzitu ve firmě Mary Kay Inc.

Julia Simon, ředitelka divize pro právo a diverzitu ve firmě Mary Kay Inc.

Níže uvádíme prohlášení Julie Simon, ředitelky divize pro právo a diverzitu ve firmě Mary Kay Inc., které vydala u příležitosti Mezinárodního dne žen 2021.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou tiskovou zprávu si můžete přečíst na této webové stránce: https://www.businesswire.com/news/home/20210308005888/en/

Silné ženy pomáhají ženám. Toto heslo rezonuje celou společností Mary Kay Inc. a je součástí veškeré její práce, uvnitř i navenek. Díky němu firma Mary Kay neúnavně podporuje a zaměstnává ženy ve vedoucích funkcích, a to v souladu se Zásadami pro podporu žen, které vytvořila globální iniciativa Subjektu OSN pro rovnost pohlaví a zmocnění žen (UN Women) a iniciativa společenské odpovědnosti na světě Global Compact, která funguje pod záštitou OSN (UN Global Compact). Tyto zásady pomáhají podporovat podnikání žen, rovnost ekonomických příležitostí s cílem zvýšit zapojení žen do těchto oblasti a bojovat proti generovým předsudkům na celém světě. Pokud se nám podaří jeden předsudek odstranit, odstraníme všechny. U příležitosti Mezinárodního dne žen 2021 je připomínka tohoto boje obzvlášť důležitá.

Mottem letošního Mezinárodního dne žen je „Ženy ve vedení: jak dosáhnout rovnoprávné budoucnosti v době pandemie COVID-19.“

I když jsem si vždy přála, aby naši vedoucí představitelé ve veřejném i soukromém sektoru pomáhali ženám k tomu, aby byl jejich hlas více slyšet, je důležité povzbuzovat ke stejnému úsilí nejen ostatní, ale i nás samotné. V roce 2019 firma Mary Kay ve spolupráci se šesti agenturami OSN spustila Akcelerátor na podporu žen v podnikání (Women’s Entrepreneurship Accelerator), strategickou iniciativu pro inspiraci, vzdělávání a podporu podnikání žen na celém světě. Naším posláním je v následujících deseti letech odstranit bariéry, které mnoha ženám brání dosáhnout ekonomické svobody a soběstačnosti. A doufáme, že na oplátku tyto ženy, které budou ve vedoucích pozicích, svým příkladem zase pomohou následující generaci dívek.

Nejen dnes, ale každý den musíme bojovat za rovnoprávnou budoucnost. Svět bez násilí, genderových předsudků a diskriminace. Ženy nemohou čekat. #IWD2021 #GenerationEquality

O společnosti Mary Kay

Originální žena bořící mýty Mary Kay Ash založila svou kosmetickou firmu před více než 57 lety se třemi cíli: nabídnout ženám skvělé příležitosti, vyrábět neodolatelné produkty a udělat ze světa lepší místo pro život. Z tohoto snu nakonec vznikla nadnárodní společnost s obratem v řádu miliard dolarů, která má miliony nezávislých prodejců v téměř 40 zemích světa. Firma Mary Kay investuje do kosmetického výzkumu a vyrábí špičkové produkty pro péči o pokožku, dekorativní kosmetiku, doplňky stravy a parfémy. Společnost Mary Kay se snaží pomáhat ženám a jejich rodinám, spolupracuje s organizacemi z celého světa, podporuje výzkum rakoviny, pomáhá chránit oběti domácího násilí, zkrášluje naší společnost a pomáhá dětem jít si za svými sny. Původní vize paní Mary Kay Ash "postupně zlepšovat jednu rtěnku denně" tak i nadále platí., tak i nadále platí.

Přečtěte si originál této tiskové zprávy na webových stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210308005888/en/

Kontaktní informace

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

(+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-kosmetika-společnost-Mary Kay

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.