P&G Beauty uvádí opakovaně použitelné hliníkové lahve

P&G Beauty uvádí svůj první systém opakovaně plnitelných a opakovaně použitelných hliníkových lahví u značek Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie


- Uvedení první opakovaně použitelné lahve a systému na doplnění P&G Beauty péče o vlasy umožní milionům domácností v celé Evropě snížit množství odpadu a znovu používat a recyklovat obaly

- P&G Beauty v Evropě ohlašuje svůj další krok k dosažení cílů nazvaných Zodpovědná krása 2030, které oznámila v červnu 2020


P&G Beauty dnes představuje inovaci obalů svých značek péče o vlasy, které mají změnit způsob, jakým spotřebitelé nakupují, používají a likvidují šamponové lahve, a pokračuje ve svém závazku konat dobro v oblasti péče o krásu.

Jak bylo oznámeno na Reuters Responsible Business Summitu, od roku 2021 značky Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie umožní 200 milionům evropských domácností(1) lépe recyklovat, omezit odpad a opětovně používat obaly. Tyto kosmetické značky zavedou systém doplňování šamponových lahví, který se bude skládat z opakovaně použitelné 100 % hliníkové lahvičky a sáčku z recyklovatelného plastu s náplní, jež obsahuje o 60 % méně plastu na 1 ml oproti klasické plastové šamponové lahvi. P&G Beauty směřuje ke snížení spotřeby originálního plastu o 50 % v obalech šamponů a kondicionérů do konce roku 2021(2), kdy plánuje ročně vyprodukovat o 300 milionů kusů plastových lahví z originálního plastu méně.

Artur Litarowicz, viceprezident a generální ředitel divize péče o vlasy v Procter & Gamble Europe, uvedl: "Musíme zastavit příliv plastového odpadu a při ochraně planety už nemůžeme dále ztrácet čas. Proto s nadšením oznamuji obalovou inovaci nazvanou "dobrý systém doplňování". Umožňuje našim spotřebitelům používat od roku 2021 designovou opakovaně použitelnou hliníkovou lahvičku a náplně v sáčcích. Tato inovace se bude týkat Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie. Víme, že to je jen začátek. Je před námi mnohem více úkolů a P&G Beauty bude i nadále motorem pro konání správných věcí v celé Evropě a krůček po krůčku se bude posouvat k dosažení cílů souhrnně nazvaných Zodpovědná krása 2030."

Virginie Helias, generální ředitelka společnosti P&G pro udržitelnost, dodává: "Zavázali jsme se umožnit a inspirovat odpovědnou spotřebu prostřednictvím inovací našich produktů a obalů. Naše přední značky pro péči o krásu se dotýkají milionů životů. Tato obalová inovace přispěje k tomu, že opětovné použití obalů bude jednoduché, a zároveň umožní snížení používání plastu v souladu se závazkem P&G Ambice 2030. Už to není jen o tom, zda a co můžeme udělat, ale jak rychle to dokážeme - náš čas je nyní a musíme přijít s novým udržitelným životním stylem."

K Arturu Litarowiczovi a Virginii Helias se do panelové diskuze na Reuters Responsible Business Summitu připojili zakladatel a ředitel společnosti TerraCycle Tom Szaky, vedoucí oddělení plastového odpadu a obchodu Světového fondu na ochranu přírody Erin Simon a klimatická aktivistka Clover Hogan, kteří poskytli svůj pohled na roli značek, aby pomohli odvrátit příchod plastové krize.

Tom Szaky to komentuje: "Už dlouho věřím, že doplňování je podstatnou součástí budoucnosti udržitelných obalů, a novinka, kterou dnes oznámila P&G Beauty, je krokem tím správným směrem pro mnoho milionů domácností, kde používají Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences nebo Aussie. I když je samozřejmě spousta práce před námi, je skvělé vidět velké společnosti, jako je P&G Beauty, které berou tento problém vážně a využívají své velikosti k rychlému a efektivnímu provádění změn."


Několik příkladů úspěchů P&G Beauty v oblasti Zodpovědné krásy:


1. Podpora hnutí #BecrueltyFree. P&G otevřeně sdílí technologie, programy nebo procesy, které mohou kosmetickému průmyslu pomoci dosáhnout rozsáhlého pozitivního dopadu na svět. Společnost P&G již investovala více než 420 milionů amerických dolarů do vývoje metod výroby produktů bez testování na zvířatech, které používají společnosti po celém světě. Značky P&G péče o vlasy Herbal Essences, Aussie, Bear Fruits a deodorant Secret jsou certifikovány PETA cruelty-free.


2. Spolupráce s Královskými botanickými zahradami Kew, které přináší špičkovou botanickou vědu do produktů Herbal Essences, jenž obsahují minimálně 90 % rostlinných složek. Druh, kvalita a množství rostlinných přísad ve všech šamponech a kondicionérech Herbal Essences bio:renew jsou ověřené Královskou botanickou zahradou v Kew. Kromě toho P&G Beauty zajišťuje, že všechny rostliny pocházejí z udržitelného pěstování.


3. Značka Head & Shoulders uvedla na trh první recyklovatelnou láhev šamponu vyrobenou z recyklovaného plážového plastu v roce 2017 (25 % obalu lahve tvořil odpadní plast z pláží). Head & Shoulders spolupracuje se společností TerraCycle, která shromažďuje odpadní plážový plast prostřednictvím 100 partnerských organizací a více než 1000 dobrovolníků.


Více o cílech P&G Zodpovědná krása 2030 se dozvíte na: https://rlsd.co/p/oUkuhQ

O globálních cílech P&G Zodpovědná krása čtěte zde: https://us.pg.com/responsible-beauty/


O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Její portfolio zahrnuje značky Always(R), Ambi Pur(R), Ariel(R), blend-a-dent(R), blend-a-med(R), Discreet(R), Gillette(R), Gillette Venus(R), Head & Shoulders(R), Herbal Essences(R), Jar(R), Lenor(R), Naturella(R), Old Spice(R), Oral-B(R), Pampers(R), Pantene(R) a Tampax(R). P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com

Kontakt pro média:

Hana Pazderková

Hanka.Pazderkova@neopublic.cz

Poznámky:

1. Zdroj: Kantar Worldpanel

2. Období říjen až listopad 2021 vs. 2016

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-kosmetika-ekologie-odpady-firmy-Procter & Gamble

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.