Jubilejní veletrh FOR GASTRO & HOTEL představí novinky v pohostinství a poradí v současné krizi

Desátý veletrh hotelového a restauračního zařízení, potravinářství a gastronomie FOR GASTRO & HOTEL je letos klíčovou příležitostí pro tuzemské podnikatele a firmy, kterým umožní setkání s odborníky, obchodními partnery i veřejností. Kromě novinek a technologií z oboru je připraven i doprovodný program. Letňanský areál PVA EXPO PRAHA, kde se akce koná od 1. do 3. října, zajistí bezpečí a komfort návštěvníků i vystavovatelů. Oficiálními vozy veletrhu jsou automobily značky FORD.


Z důvodu určeného maximálního počtu osob v jednotlivých sektorech v jeden okamžik jsou v prostorách instalovány technologie mapující aktuální množství lidí. Změnilo se i rozložení expozic uvnitř hal, kdy jsou rozšířeny uličky v průchozích koridorech. Součástí nového vybavení areálu jsou i stojany s dezinfekcí na ruce a častěji se dezinfikují i prostory výstaviště. Tým koordinátorů kontroluje dodržování povinnosti pohybovat se v prostorách se zakrytými dýchacími cestami.


Prostory výstaviště PVA EXPO PRAHA patří ve dnech 1. až 3. října společnostem a produktům z gastronomie, například se představí firma RETIGO, GASTROART, IMESO, CESK a mnoho dalších. V rámci hotelové sekce se mohou návštěvníci těšit na nové technologie, kde představí inovace firmy z oboru např. firma VECTOR International s e-recepcí, praktický nábytek od firmy Bukotec, reklamní, stínicí a chladicí zařízení pro vaši provozovnu od MORAVIA PROPAG. Inteligentní i-Robot Vás na veletrhu přivítá a bezkontaktně pozdraví i vydá foto na památku. Návštěvníci si mohou vybírat z několika tematických okruhů doprovodného programu v hotelnictví: architektura interiérů hotelů, marketing, úklid nebo IT systémy z programové zóny v Lobby Baru a kavárně.


Designérky Iva Bastlová a Veronika Mesárošová si připravily přednášku DESIGN x NE-DESIGN x RE-DESIGN, společnost Dublino pak předvede ukázky realizací hotelových prostor. Z marketingové oblasti se mohou návštěvníci účastnit přednášek JE DŮLEŽITĚJŠÍ KUCHAŘ NEBO MARKETING? nebo JE MARKETING KLÍČEM I K VAŠEMU ÚSPĚCHU od Petry Dychusové.


Jak využít obrazovky v hotelu poradí i společnost Samsung, debatovat se bude také s Jaroslavem Šuvarským z S-Power Energies o tom, kdy se vyplatí firemní fotovoltaika i bez dotace. Portfolio přednášek najdou zájemci na www.for-gastro.cz/program, na přednášky doporučujeme se předem zaregistrovat.


Své služby nabídne na expozici také firma DámeJídlo.cz, kde bude probíhat návštěvnická soutěž na kole štěstí. Pokud návštěvník zanechá svou vizitku na expozici v hotelové sekci 1H04, může vyhrát také jednu z velmi lákavých a hodnotných cen, které budu losovány v poslední den veletrhu v sobotu 3. 10. v 16 hodin.


První den veletrhu 1. října se v PVA EXPO PRAHA opět uskuteční také největší odborné setkání KONGRES FOR GASTRO & HOTEL, kde budou pro profesionály z oboru přednášet uznávaní odborníci. Hlavním tématem kongresu bude aktuální "Nová éra pohostinství: Jak oživit svůj podnik?". V programu najdete zajímavé hosty i užitečné přednášky a případové studie. Účastníci kongresu uvidí např. přednášku Vladimíra Buti z Mediatelu na téma "COVINTERNET - internet a jeho uživatelé v době pandemie", přednášku Marka Křováka ze společnosti 100PROgastro s názvem "Co nepodcenit pro řízení gastro podniku - ověřeno COVIDem" nebo přednášku Aleše Vavery a Jakuba Mačáta ze Sodexo "Partnerství se vyplácí: případová studie nejen o finanční pomoci hospodám". Jako mluvčí vystoupí také prezident Asociace hotelů a restaurací ČR Václav Stárek, Petr Indra ze společnosti Dáme jídlo nebo šéfkuchař Filip Sajler a další, kteří mají k současné situaci co říct.


Více informací o veletrhu najdete na: www.for-gastro.cz.


Kontakt:

Lucie Bártová

vedoucí PR oddělení ABF, a.s.

bartova@abf.cz

Klíčová slova ČR-gastro-restaurace-hotely-veletrh-firmy-ABF

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.