TUMI navazuje na svůj odkaz zavádění inovací v duchu zásad trvalé udržitelnosti

Společnost TUMI, přední mezinárodní lifestylová a cestovatelská značka, v návaznosti na svou pověst výrobce produktů té nejvyšší jakosti, dnes učinila další významný krok v naplňování svého poslání v oblasti ochrany toho, na čem nejvíce záleží. Společnost TUMI se snaží minimalizovat dopady svého podnikání na naši planetu a uvádí na trh první trvale udržitelné materiály. Kolekce Merge je vůbec první cestovatelskou kolekcí firmy TUMI, která je vyrobena z recyklovaných materiálů. Navíc firma představila i některé další vybrané modely z kolekcí Alpha Bravo a Devoe, které jsou rovněž vyrobeny z trvale udržitelných materiálů. Tyto nové produkty nabízí zákazníkům možnost udělat něco dobrého pro naši planetu, aniž by se museli vzdát svého stylu či slevovat z kvality.


"Když nastane ten správný čas k tomu, aby cestovatelé vyrazili na další cestu, snažíme se nejen chránit jejich osobní věci, ale také svět, který na svých cestách chtějí vidět," říká Victor Sanz, kreativní ředitel firmy TUMI. "Značka TUMI má inovace ve své přirozenosti, ale trvalou udržitelnost jsme si vybrali sami. A proto se snažíme vytvářet inovativní produkty a výrobní postupy, které jsou šetrné k naší planetě a současně se k našim zákazníkům chováme s respektem a náležitou péčí."


Společnost TUMI se snaží přispět k budování trvale udržitelné budoucnosti a vytvořila a do všech aspektů svého podnikání zavedla program, který podtrhuje důležitost trvalé udržitelnosti. Tento program se zaměřuje na:

- Inovativní produkty: vytvářením produktů, které jsou kompletně vyrobeny z recyklovaných materiálů firma TUMI recyklovala více než 980 tisíc plastových lahví z pozemních skládek odpadků;

- Snižování emisí uhlíku: cílem tohoto programu je do roku 2025 snížit emise uhlíku o 15% a kompletně (ze 100%) přejít na obnovitelné energetické zdroje;

- Dodavatelský řetězec: dodavatelé musí splňovat normy firmy TUMI týkající se poctivého a odpovědného podnikání; a

- Zaměstnance: globálnímu týmu firmy TUMI zajišťujeme bezpečné pracovní prostředí a našim zaměstnancům nabízíme ty nejlepší příležitosti, kulturu a podporu. Různorodost a inkluze jsou klíčovými pilíři naší značky v oblasti trvalé udržitelnosti.


Cestu společnosti TUMI vytváří lidé. Jejich vášeň a odhodlání jsou největší hodnotou naší značky. Jako firma zaměřená na lidi společnost TUMI všem svým zaměstnancům nabízí skvělé příležitosti, investuje do jejich úspěchů a vytváří dobré pracovní prostředí a podmínky. Nedílnou součástí strategie firmy TUMI v oblasti trvalé udržitelnosti je pomáhat komunitám, ve kterých působíme. Na základě spolupráce s výjimečnými partnerskými charitativními organizacemi se společnost TUMI snaží, aby náročná cesta vedla k lepším výsledkům a snažíme se globálně zavádět změny, které dlouhodobě podporují trvalou udržitelnost.


"Jsme stále na cestě a kromě růstu naší společnosti musíme zajistit, abychom každý další krok činili v duchu zásad trvalé udržitelnosti," říká Jean DeCicco, generální ředitel firmy TUMI pro Severní Ameriku. "Jsem ve firmě již více než deset let a z první ruky tak vidím pokrok, kterého jsme dosáhli a i nadále se těším na vedení naší firmy při přijímání dalších opatření v duchu zásad trvalé udržitelnosti. Jako značka máme odpovědnost vůči světu. Nejde jen o produkty, které prodáváme, ale musíme se také odpovědně chovat k našim lidem a naší planetě."


Již od samého začátku je trvalá udržitelnost součástí DNA značky TUMI. Protože za naše výrobky neseme odpovědnost nejen do doby, než se prodají, ale po celou dobu jejich životnosti, není trvalá udržitelnost jen používání recyklovaných materiálů. Vzhledem k tomu, že hodnoty jsou nyní důležitější než kdy předtím, zavádí společnost TUMI do svých produktů možnost jejich snadných oprav, takže naše batohy a zavazadla mohou zákazníci používat ještě déle. Navíc díky naší globální síti opraven mají batohy a zavazadla společnosti TUMI delší životnost, čímž ještě více snižujeme tvorbu odpadů.


"Všechny naše materiály neustále testujeme a zkoušíme se zřetelem na maximální trvanlivost a nejvyšší kvalitu," říká Christine Riley Miller, ředitelka pro trvalou udržitelnost. "V rámci našeho programu trvalé udržitelnosti bude firma TUMI i nadále zavádět další změny ve svém podnikání s cílem minimalizovat dopady naší činnosti na změny klimatu. Díky naší lince na recyklaci PET lahví, která splňuje všech našich 30 přísných testů, můžeme využívat odpovědné a trvale udržitelné materiály, aniž by to mělo negativní dopady na kvalitu našich produktů pro naše zákazníky a současně tak můžeme naplňovat naše poslání, chránit planetu, po které tak rádi cestujeme."


Trvale udržitelné výrobky


Lehké, ale trvanlivé produkty firmy TUMI z kolekce Merge, stejně jako vybrané modely z rustikální kolekce Alpha Bravi a architektonicky ztvárněné kolekce Devoe, jsou vyrobeny z materiálů, které naplňují odkaz trvanlivosti a spolehlivosti výrobků firmy TUMI a současně pochází z recyklace nežádoucích plastů. Jarní kolekce firmy TUMI pro rok 2020 byla vyrobena z recyklovaných materiálů, které byly získány z více než 395 tisíc plastových lahví z odpadu. Lemovky používané v kolekci Merge pochází z vláken vyrobených z recyklovaných PET lahví, které tak nemusí končit na skládce. A tkanina používána na vnější povrch našich výrobků pochází z přebytečného nylonu, který také dříve končíval na skládkách odpadů, dokud se nepodařilo vyvinout textilii, která se skvěle hodí pro moderní cestování. Stejně tak je vnější plášť vybraných modelů z kolekcí Alpha Bravo a Devoe vyroben z tkaniny, která pochází z odpadních nylonových vláken a materiál použitý na lemování pochází z recyklovaných plastových lahví.


Kolekce Merge, první kolekce zavazadel firmy TUMI vyrobená v duchu zásad trvalé udržitelnosti

- Tkanina: recyklovaný nylon

- Lemování: použité lahve (rPET)

- Lahve spotřebované na počáteční výrobu: 214000


Některé modely z kolekce Alpha Bravo, vyrobeno z recyklovaných materiálů

- Tkanina: recyklovaný nylon

- Lemování: použité lahve (rPET)

- Lahve spotřebované na počáteční výrobu: 172800


Některé modely z kolekce Devoe, vyrobeno z recyklovaných materiálů

- Tkanina: recyklovaný nylon

- Lemování: použité lahve (rPET)

- Lahve spotřebované na počáteční výrobu: 8600

O společnosti TUMI

Již od roku 1975 společnost TUMI vytváří špičkové potřeby pro turisty, cestovatele i obchodní cestující, které zlepšují a zkrášlují všechny aspekty života v pohybu. Díky spojení bezchybné funkce s geniálními vychytávkami jsme pro lidi s vášní pro cestování doživotním partnerem na jejich cestách. Produkty značky TUMI se prodávají po celém světě, ve více než 75 zemích, na téměř 2000 obchodních místech. Více informací o společnosti TUMI najdete na webové stránce www.TUMI.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg

KONTAKT PRO TISK: TUMI, Zoe Saunders, zoe.saunders@tumi.com

Klíčová slova USA-turistika-trh-móda-firmy-TUMI

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.