Každý může být ideální - výzvy, zážitky i poučení pro všechny děti

Parádní úkoly pro všechny zvídavé děti připravili pionýrští vedoucí. Hravá výzva BUĎ IDEÁLNÍ je inspirovaná sedmi Ideály Pionýra (Paměť, Pomoc, Poznání, Pravda, Přátelství, Překonání, Příroda). Ke každému z nich je přiřazeno 30 úkolů - celkem jich je 210! Většinu z nich mohou děti plnit doma s rodinou. Výsledkem je ideální poměr zábavy a poznávání, pro malé i velké účastníky hry - plnit úkoly totiž můžou i dospělí. Stačí se jen zaregistrovat na www.budidealni.cz a pustit se do toho.


Hra Buď Ideální odstartovala už koncem března a zapojily se do ní stovky hráčů. Potrvá ale až do 15. června, takže příležitost mají i další, počet hráčů totiž není nijak omezen. Není ani třeba se bát, že někteří mají náskok. Nejde totiž o závod, dokonce není nutné splnit všechny úkoly. Je možné si z nich libovolně vybírat.


Jak dokazují ohlasy hráčů, některé úkoly nabízejí výzvu: "Pro mě nejtěžší úkol byl naučit se a říct tři jazykolamy pětkrát za sebou, protože mam problémy s mluvením..." (Pavel 17)

... jiné ponaučení: "Nejvíc se mi líbil úkol zjistit povolání mých předků. Babička mi řekla spoustu zajímavostí z historie naší rodiny, které jsem dříve nevěděla."

(Káťa 18)

... při dalších je prostě legrace: "Hodně mně bavilo držet se na stromě „na medvěda“, to byla fakt sranda." (Šárka 10)

... jedno ale mají společné úplně všechny: "Dělám věci, které bych jinak nezkusila, zabavím se v průběhu karantény." (Veronika 12)


Jak se do hry zapojit?


První krok je otevřít si web www.budidealni.cz a zaregistrovat se. Každý hráč pak také potřebuje svého "vedoucího" (což ale může být klidně rodič), který splněné úkoly zkontroluje. Nejde ani tak o nedůvěru, ale spíše o pojistku proti nedorozuměním - přeci jen jsou mezi hráči i malé děti.

A pak už stačí otevírat jeden ideál po druhém a vybírat si úkoly. Velká část z nich se dá plnit samostatně a třeba i bez vycházení ven.


Informaci podává:

Jakub Kořínek

jakub@pionyr.cz

Klíčová slova ČR-zábava-děti-Pionýr

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.