Společnost TUMI vybrala pro světový filmový seriál herce Daniela Henneyho

Perfecting The Journey - The Series, herec Daniel Henney

Perfecting The Journey - The Series, herec Daniel Henney

TUMI Logo (PRNewsFoto/TUMI)

Perfecting The Journey - The Series

Daniel Henney o herectví

TUMI, přední mezinárodní značka cestování a životního stylu, dnes představila první část připravovaného seriálu nazvaného Perfecting The Journey - The Series, ve kterém účinkuje filmová a televizní hvězda Daniel Henney.

V rámci neustálého úsilí o dokonalost společnosti TUMI prostřednictvím inovací tato značka čerpá inspiraci z jiných oblastí než její vlastní. Každá působivá epizoda seriálu Perfecting The Journey - The Series zkoumá jedinečný a aktuální nápad týkající se nekonečného úsilí o zdokonalení konkrétní dovednosti. Pro Daniela Henneyho jako herce je konečným cílem dosažení „dokonalé scény."

Tato část seriálu, režírovaná Jonem Clementsem, nabízí náhled do tvůrčího procesu Daniela Henneye během přípravy na scénu, od poznání postavy až po okamžik, kdy předstoupí před kameru. Dozvíme se o výzvách, kterým čelí, o tom, jak se snaží dosáhnout svého cíle, a o neopakovatelné alchymii, která musí nastat pro zachycení takové scény, která se stane legendární. Jak vysvětluje, je nemožné dokonale hrát - ale to je přesně to, co ho motivuje k tomu, aby o to dále usiloval.

Tento neustálý proces zlepšování nakonec formuje a mění kulturu obecně. Dokonalost, jak se ukazuje, je jen nápad - důležitá je cesta za ní.

„Miluji své batohy TUMI. Jsou trvanlivé, odolné, vynalézavé," říká Daniel Henney. „Je zde kapsa na všechno a já se nikdy nemusím bát, abych je příliš neošoupal nebo roztrhl. Mám tašky TUMI koupené před mnoha lety, které stále mohu používat, protože jsou tak odolné. A to je to, kým bych se rád viděl já jako osoba a herec - někdo, kdo může projít čímkoli, někdo, kdo je vytrvalý a odolný."

Tato kampaň představuje nově přepracovanou kolekci Harrison, inspirovanou moderním, nadčasovým stylem. Jednoduchá, minimalistická kolekce poskytuje hlavní funkce s čistými tvary v provedení z lehkého nylonu včetně batohu Osborn Roll Top, batohu Warren, batohu Bradner a Gregory Sling. Daniel předvádí, jak mu kolekce Harrison umožňuje zdokonalovat jeho cestu při cestování po světě při realizaci své vášně.

„Daniela vnímáme jako skutečného občana světa, který se vždy snaží zdokonalit svou cestu," říká Victor Sanz, kreativní ředitel společnosti TUMI. „Díky znalosti vášně, kterou oba sdílíme pro svá řemesla, bylo snadné spojení pro spolupráci na hlubší úrovni. Jsem nadšený, že mohu předvést první epizodu tohoto neuvěřitelného nového seriálu, a těším se na představení dalších."

Film bude vysílán celosvětově napříč sociálními kanály značky, včetně Instagramu, Facebooku, Twitteru a YouTube, OOH a Digitalu.

O společnosti TUMI

Společnost TUMI od roku 1975 vytváří prvotřídní obchodní a cestovní produkty, jejichž cílem je zdokonalovat, zjednodušovat a zkrášlovat všechny aspekty života na cestách. Spojením bezchybné funkčnosti s duchem vynalézavosti jsme odhodláni zpříjemňovat cestování jako celoživotní partner cestovatelů a aktivních osob při prosazování jejich vášní. Značka je celosvětově prodávána ve více než 75 zemích na přibližně 2 000 prodejních místech. Více informací o TUMI naleznete na webových stránkách www.TUMI.com.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1093251/Perfecting_The_Journey_The_Series.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg

KONTAKT: TUMI, Zoe Saunders, Zoe.Saunders@tumi.com

Klíčová slova USA-obchod-trendy-styl-TUMI

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.