Společnost HONOR odhalila hlavní trendy ekosystému inteligentního životního stylu v Evropě

Výzkum agentury Canalys zadaný společností HONOR ukazuje, že dodávky inteligentních zařízení v Evropě v roce 2023 překročí 500 milionů kusů; inteligentní reproduktory a inteligentní osobní audio zařízení jsou nejrychleji rostoucí kategorií

S cílem podpořit svůj cíl zorganizovat komplexní ekosystém inteligentního životního stylu všech scénářů pro mladé lidi na celém světě pověřila globální technologická značka HONOR společnost Canalys, aby provedla studii o hlavních trendech inteligentního životního stylu v Evropě. Zpráva s názvem „Inteligentní životní styl v Evropě" se zabývá potenciálním trhem pro ekosystémy inteligentních zařízení, trendy trhu a sentimentem místních obyvatel v Evropě. Zjištění jsou následující:

Podle nedávné zprávy agentury Canalys[1], kterou si objednala celosvětová značka smartphonů HONOR, se očekává, že v roce 2023 překročí dodávky inteligentních zařízení v Evropě 500 milionů kusů. To představuje tříletou složenou roční míru růstu (CAGR) 3,5 % ze 465 milionů jednotek v roce 2020. Zpráva předpovídá, že inteligentní reproduktory a inteligentní osobní audio zařízení budou nejrychleji rostoucími kategoriemi. Očekává se, že v roce 2023 získá na tržbách největší podíl celkem 212 milionů chytrých telefonů, 136 milionů inteligentních osobních audio zařízení, 87 milionů osobních počítačů, 43 milionů nositelných zařízení a 39 milionů inteligentních reproduktorů, protože Evropané zvyšují své výdaje na tato zařízení.

Dodávky zařízení v západní, střední a východní Evropě

Obrovský růst poptávky po inteligentních zařízeních naznačuje posun v chování spotřebitelů směrem k digitálnějšímu životnímu stylu. Výzkum ukazuje, že na každých 100 smartphonů dodaných v roce 2023 v západní Evropě bude dodáno 86 inteligentních osobních audio zařízení, 38 stolních počítačů nebo notebooků, 24 nositelných zařízení, 28 inteligentních reproduktorů a 18 tabletů. Zatímco ve střední a východní Evropě bude v roce 2023 na každých 100 smartphonů dodáno 36 inteligentních osobních audio zařízení, 16 stolních počítačů nebo notebooků, 15 nositelných zařízení, pět inteligentních reproduktorů a šest tabletů.

Případy nejčastějšího využití v oblasti inteligentního životního stylu

Internet věcí (IoT) hraje důležitou roli v dnešním velmi propojeném světě, kde se většina zařízení a věcí synchronizuje bezdrátově. Rozšířené možnosti umělé inteligence v zařízeních ve spojení s digitálně pokročilými spotřebiteli měly velký dopad na poptávku po těchto inteligentních zařízeních, což vede k přijetí inteligentního životního stylu. Z výsledků výzkumu vyplývá, že existují čtyři hlavní kategorie inteligentního života - zábava, zdraví a fitness, produktivita a život s připojením, přičemž každá z nich představuje významný dopad na každodenní život koncových uživatelů.

● Zábava

Audio a video: Nabízí uživatelům vysoce kvalitní zvukové a vizuální zážitky při náročném obsahu, ať už na cestách nebo v konkrétních prostředích nebo uživatelských scénářích- Hry: Zvyšuje herní zážitek a výkon uživatelů, aby si je mohli užívat a získat konkurenční výhodu

● Zdraví a fitness

Všeobecné zdraví: Pomáhá uživatelům zlepšovat stav osobního zdraví dosažením lepší tělesné hmotnosti, lepšího spánku, lepšího zvládnutí stresu a dalších- Sport a fitness: Pomáhá uživatelům k lepší výkonnosti ve sportech, kterým se věnují, což jim umožní překračovat vlastní rekordy

● Produktivita

Mobilní pracovník: Umožňuje pracovníkům dosáhnout maximální produktivity bez ohledu na to, kde pracují. Cílem zařízení je poskytovat výkon nebo flexibilitu, aby vyhovovaly různým úkolům- Vytváření obsahu: Využití několika zařízení k vytvoření příznivého prostředí pro podporu tvořivosti

● Bydlení s připojením

Chytrá domácnost: Dosažení klíčových případů využití, jako jsou domácí automatizace, kontrola a monitorování, které uživatelům pomohou v zajištění pohodlí, bezpečnosti a dosažení energetické efektivity- Mobilní životní styl: Umožňuje uživatelům získávat klíčové funkce a služby a plnit úkoly na cestách

„Ve společnosti HONOR neustále inovujeme naše produkty a služby, abychom poskytovali lepší zážitek pro zákazníky, který uspokojí potřeby dnešního digitálně orientovaného spotřebitele," řekl George Zhao, prezident společnosti HONOR. „Naše IoT strategie „1+8+N" pro všechny scénáře se na tento cíl zaměřuje a při zvyšování schopností našich produktů a vytváření nových způsobů použití, které zvyšují životní pohodlí spotřebitelů, doufáme, že rozšíříme ekosystém IoT a budeme utvářet budoucnost inteligentního životního stylu."

Názory spotřebitelů na inteligentní bydlení

Podle zprávy 41 % dotázaných respondentů používá v práci nebo na cestách více než jedno chytré zařízení. Jejich počet vzrůstá až do 68 %, když jsou doma. Očekává se, že zařízení, která uživatelé používají doma, budou zařízení, která nabízejí bohaté uživatelské interakce, včetně televizí, počítačů a inteligentních reproduktorů.

Zjištění uvedená ve zprávě rovněž naznačují, že třemi nejvýznamnějšími důvody, proč si koupit chytré hodinky a fitness náramek, je zlepšení kondice a zdraví (56 %); vyzkoušení nových inteligentních funkcí (18 %) a získávání oznámení na svém zápěstí (18 %). Pohodlí je hlavní výhoda při nákupu inteligentních osobních audio zařízení (48 %), následuje lepší kvalita zvuku (20 %) a další funkce (15 %).

Cíl: integrovaný, intuitivní a inteligentní ekosystém

Ve snaze zavést inteligentní životní styl jako novou normu výzkum poukázal na čtyři klíčové faktory, které pomohou vytvořit tento inteligentní ekosystém. Za prvé, zařízení musí být navržena tak, aby existovala v ekosystému. To znamená, že zařízení musí nejen vykonávat své základní funkce, ale musí být také schopna se spojit s jinými zařízeními, aby mohla vykonávat nesčetné množství úkolů. Za druhé, zařízení musí mít vysokou interoperabilitu a kompatibilitu, aby vyhověla preferencím spotřebitelů pro zařízení s více značkami. Zatřetí, zařízení a funkce musí být pro uživatele vysoce přístupné, aby podporovaly větší osvojení. A nakonec, dodavatelé zařízení by měli zvážit zlepšení možností umělé inteligence v inteligentních zařízeních, aby se zlepšil uživatelský dojem. Pokud se tyto faktory vezmou v úvahu, výzkum je přínosem pro vytvoření ekosystému, kde uživatelům může inteligentně asistovat technologie.

Společnost HONOR představí svou všestrannou strategii IoT na živě vysílané tiskové konferenci, která se bude konat 24. února 2020 v 18:30 SEČ. Živý přenos můžete sledovat na webových stránkách hihonor.com.

Další informace o zprávě Inteligentní životní styl v Evropě naleznete na webových stránkách: Hihonor.com, Canalys.com.

O značce HONOR

HONOR je přední světovou značkou smartphonů. Tato značka vznikla s cílem uspokojovat potřeby generace z přelomu tisíciletí prostřednictvím nabídky výrobků optimalizovaných pro internet, které svým uživatelům nabízí skvělé možnosti, podporují akčnost a kreativitu a umožňují jim plnit si své sny. Díky tomu se značka HONOR odlišuje od ostatních a sama naplňuje svůj slogan statečnosti v tom smyslu, že dělá věci jinak a snaží se zákazníkům nabízet jenom ty nejmodernější technologie a inovace.

Více informací naleznete na webových stránkách www.hihonor.com nebo nás sledujte na:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

[1] Průzkum provedla společnost Canalys v únoru 2020 se 4 144 spotřebiteli ve věku 16 a více let na 4 trzích - ve Spojeném království, Francii, Itálii a Rusku.

KONTAKT: Chan, Andrew, Andrew.Chan@bcw-global.com, +852 60661457

Klíčová slova Čína-elektronika-trh-HONOR

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.