Společnost jobpilot CZ (http://www.jobpilot.cz), nejnavštěvovanější portál pro práci a kariéru na českém trhu, představuje novinku - jobpilot workflow, který na bázi ASP řeší v jednom modulu správu inzerce volných pracovních míst a správu uchazečů o nabízená místa. Toto inovativní komplexní online řešení, první projekt svého druhu v Evropě, je určeno personalistům, kteří s jeho pomocí mohou rychle a efektivně vybrat nejkvalitnějšího z řad uchazečů o konkrétní pracovní místo. Jobpilot workflow lze využít kdykoli a kdekoli. Je totiž k dispozici na internetu 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.
Jak jobpilot workflow funguje a co dokáže?
Jobpilot workflow je personalizovaný systém, který po registraci a následném definování rolí (liniový manažer, personalista) a přístupových práv umožňuje využívat řadu služeb potřebných při řešení složitého výběrového procesu. Manažeři a personalisté tak mohou online efektivně spolupracovat při vytváření požadavků na volnou pracovní pozici a její schválení. Systém postupně nabízí řadu na sebe navazujících úkonů.
Nejdříve pomocí standardizovaných předloh nebo ve vašem firemním designu snadno připravíte inzerát s nabídkou volného místa. Poté, co jeho definitivní verzi schválíte, ho sami odešlete online. Online odpovědi se automaticky objeví ve Vašem účtu v systému, odpadá tak pracné zadávání jednotlivých údajů. Offline odpovědi lze k těmto datům pohodlně přidat. Uchazeči obdrží automatické odpovědi podle kategorie, do níž je zařadíte. Odpovědi sami definujete, popř. používáte standardní předlohy.
Na základě individuálně definovaných assessmentů můžete kandidáty automaticky hodnotit a vybírat z nich vhodné uchazeče podle odpovědí na položené otázky, které lze pohodlně zadat pomocí formulářů. Díky tomu nemusíte věnovat čas náročnému manuálnímu vyhodnocování uchazečů.
Systém dále nabízí automatickou správu dopisů a odpovědí, která obsahuje šablony pro potvrzení o přijetí, odmítnutí, pozvánku na pohovor atd.
Celý tým může společně plánovat kompletní výběrové řízení. Pomůckou k tomu je funkce umožňující selekci došlých odpovědí, zadávání online a offline odpovědí, třídění kandidátů, hledání v databázi uchazečů a určování termínů pohovorů.
Pokud je pozice úspěšně obsazena, lze všechna data přesunout do archivu. Uložené údaje či inzerát tak můžete kdykoliv znovu použít. Souhrnné zprávy o stavu jednotlivých pozic Vám umožní kontrolovat náborový proces ve Vaší firmě. Navíc Vám v případě nutnosti nabízí své služby asistenční program, jež přináší nápovědu krok za krokem v průběhu celého procesu.
Jobpilot tak pomocí produktu jobpilot workflow, založeného na nejmodernějších technologiích, pomáhá personalistům v jejich náročné práci.
Kontakt:
jobpilot CZx Malátova 18
CZ - 150 00 Praha 5
Tel: +420.2.5731.4971
Fax: +420.2.5731.4970
E-Mail: info@jobpilot.cz
http://www.jobpilot.cz, http://www.jobpilot.com