Společnost TUMI zařadí Rosario Dawson do kampaně značka pro ženy

(PRNewsfoto/TUMI)

(PRNewsfoto/TUMI)

TUMI Logo (PRNewsFoto/TUMI)

Společnost TUMI dnes oznámila zahájení globální kampaně, která se bude časově shodovat s uvedením nejnovějších ženských kolekcí společnosti TUMI s názvem Georgica a Mezzanine a představení klíčových kolekcí Voyageur a Mariella na podzim roku 2018.

Jako cestovatelé máme všichni více než jeden režim. Někdy potřebujeme objevovat, někdy se chceme předvést oblečením, zatímco jindy musíme jít přímo na věc. Nikdy nejsme pouze jedinou formou, což znamená, že nikdy nejsme na jediné cestě. Kampaň pro ženy společnosti TUMI představuje řadu jedinečných produktů TUMI pro ženy, které vám umožní snadno měnit vzhled, místo a motivaci, když přecházíte od jedné cesty ke druhé, takže nikdy nemusíte být jednou formou. Můžete být všemi formami.

Tato kampaň představuje jednu ženu, kterou je herečka, producentka a aktivistka Rosario Dawson, která zahrnuje čtyři různé osobnosti. Každá z osobností se vyznačuje naprosto odlišnými ambicemi, vnějším vzhledem a stylem tašky, ale je tu jedna věc, kterou mají všichni společnou - každá je na své dokonalé cestě. Kampaň, která je režírována Allenem Coulterem, sleduje každou z těchto osobností na jednotlivých cestách s taškou TUMI v ruce a přirozeně je spojuje, aby se staly jednou jedinečnou cestou.

Začínáme s naší TUMI ženou doma, která se připravuje na svůj den. Má namířeno do nevábné posilovny ve skladě, své boxerské rukavice vytahuje ze své sportovní tašky Voyageur Colina a vchází do ringu. Vidíte, že trénovala dlouho - odhodlání v jejích v očích, modřiny na rukou a pot na čele. V její síle je krása a ona je připravená na všechno, s čím se setká.

Sledujeme ji, když přechází na svou aktovku Georgica Yvonne a sebevědomě si počíná v profesionálním prostředí, kde vede skupinu investorů. Je nezastavitelná a připravená na jakoukoli výzvu. Potřásá si rukou s kolegou z čela stolu konferenční místnosti, aby zpečetila dohodu. Je energická a nikdy neustane ve svém úsilí o dosažení dokonalosti.

Naše TUMI žena, plná energie a ambicí, nese svůj batoh Mezzanine Joan do zákulisí, aby kultivovala svou vášeň. Je dynamická a inspirovaná. Vidíme ji, jak sdílí své nápady s kapelou, a poté sleduje, jak hrají, hluboce ponořená do hudby. Její kreativita je odvážná.

Nakonec je plně profesionální a excentrickou udavatelkou vkusu, která režíruje fotografování. Má silné názory a své myšlenky prosazuje. Jediná věc, která je stejně silná jako její nápady, je její smysl pro styl. Její brašna Mariella Vivian vypovídá o její odvaze. Svůj tým vždy vede sebevědomě.

„Být součástí této kampaně společnosti TUMI byla neuvěřitelná zkušenost," říká Rosario Dawson. „Velmi se mi líbilo předvádění každé z těchto osobností, vydávání odvážných prohlášení a řízení náročných aktivit na každé z cest."

„S touto kampaní jsme chtěli zobrazit podstatu každé z těchto osobností a představit jednu úžasnou, silnou, odolnou a inteligentní ženu," říká Victor Sanz, tvůrčí ředitel společnosti TUMI. „Spolupráce s Rosario, která představila tuto neuvěřitelnou ženu světu, byla úžasná zkušenost. Tato žena nás inspirovala a představuje všechny ženy světa, které překonávají bariéry a žijí v různých režimech."

Kolekce Georgica, Mezzanine, Voyageur a Mariella budou nabízeny v řadě stylů, velikostí a barev a budou k dispozici v maloobchodních prodejnách TUMI po celém světě a v internetovém obchodě TUMI.com.

O společnosti TUMI

Společnost TUMI od roku 1975 vytváří obchodní a cestovní potřeby na světové úrovni, které mají modernizovat, zjednodušovat a zkrášlovat všechny aspekty života na cestách. Spojením bezchybné funkčnosti s nádechem vynalézavostí jsme odhodláni jako celoživotní partner zpříjemňovat cesty osobám, které aktivně cestují při hledání svých vášní. Značka se celosvětově prodává ve více než 75 zemích s více než 2 200 místy prodeje. Více informací o společnosti TUMI naleznete na webových stránkách www.TUMI.com

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/719040/TUMI_Fall_Campaign.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg

KONTAKT: TUMI, Zoe Saunders, zoe.saunders@tumi.com

Klíčová slova USA-móda-reklama-TUMI

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.