Potvrzeno odborníky: Nejlepší preventivní programy roku 2016 má ČPZP

Potvrzeno odborníky: Nejlepší preventivní programy roku 2016 má pro své klienty Česká průmyslová zdravotní pojišťovna. Vyplynulo to v anketě organizace HealthCare Institute.

Výsledky ankety byly zveřejněny v úterý 29. listopadu na odborné konferenci "Efektivní nemocnice 2016 - Strategie zdravotních pojišťoven a nemocnic" v Praze. Hodnocení programů, hrazených z fondu prevence, se v rámci této každoroční ankety posuzující nabídku jednotlivých zdravotních pojišťoven uskutečnilo poprvé. Programy na posílení prevence zdraví přitom hodnotila odborná porota anonymně, aniž by tedy věděla, které preventivní programy patří ke konkrétní zdravotní pojišťovně.

"Potvrzení odborníků, že máme nejužitečnější preventivní programy ze všech zdravotních pojišťoven, nás samozřejmě těší a je to pro nás závazek i do budoucna. V příštím roce podstatně navýšíme objem finančních prostředků na prevenci ve srovnání s letošním rokem a věříme, že širokým spektrem naší nabídky uspokojíme jak stávající, tak i nové pojištěnce," uvedl k výsledkům generální ředitel České průmyslové zdravotní pojišťovny JUDr. Petr Vaněk, Ph.D.

Náklady na preventivní programy v ČPZP jsou plánovány ve výši 208 milionů korun proti 110 milionům korun letošní očekávané skutečnosti s tím, že pojišťovna k tomuto významnému růstu použije prostředky z provozního fondu.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna je druhou největší zaměstnaneckou zdravotní pojišťovnou s více než 1,2 milionu pojištěnců a 110 pobočkami po celé České republice.

V případě zájmu o další informace kontaktujte prosím

Ing. Elenku Mazurovou, tiskovou mluvčí

tel.: 599 090 182

e-mail: elenka.mazurova@cpzp.cz

aktuální informace na http: www.cpzp.cz

Klíčová slova ČR-zdraví-pojišťovny-prevence-firmy-ČPZP

Oblast
Moravskoslezský (ov)

Kategorie
Zdravotnictví
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.