CSC přichází s internetovou verzí softwaru pro zákaznickou interakci

Computer Sciences Corporation (NYSE: CSC) zavedla novou verzi svého softwarového řešení kontaktů s předními zákazníky oboru, který umožňuje institucím finančních služeb komunikovat se zákazníky přes Internet i prostřednictvím dalších tradičních a nově vznikajících kanálů. K těm patří pobočkové kanceláře, volací centra, iDTV (interaktivní digitální televize) a ruční zařízení.

Toto řešení založené na komponentech - nazvané 3r Evolution 4.0(TM) - je konstruováno pro komplexní distribuovaná prostředí a je srdcem strategie CSC pro e-podnikání a řízení vztahů se zákazníky, určené pro odvětví finančních služeb. Mezi standardní komponenty řešení patří optimalizace pracovního toku, řízení dokumentů/zobrazení, komunikace a dynamická tvorba ovládače. Komponenty běhají v řadě prostředí, jako jsou Java a Internet HTML, harmonizují s populárními produkty osobních financí. 3r(TM) neomezuje uživatele na jedinou technologickou platformu.

Ověřená funkčnost 3r byla rozšířena, aby umožnila zákazníkům kontaktovat jejich poskytovatele finančních služeb přes Internet pro sběr informací, záznamy požadavků, obsluhu jejich účtů a online korespondenci s využitím chatovací facility Internetu.

"Toto uvedení 3r je posledním krokem v pokračující evoluci produktu, který bude integrovat všechny distribuční kanály organizace," řekl Brian Barker, výkonný viceprezident Skupiny finančních služeb CSC. "Zákazníci mohou navštívit pobočkovou kancelář ráno, telefonovat do volacího centra odpoledne a použít Internet v noci, přičemž veškeré kontakty jsou řízeny důvěrně a jsou v souladu se stejnými informacemi o vztazích, které mají v rukou."

"Přístup k přesným a integrovaným informacím dává uživatelům sílu k provádění prodejů a služeb s vysokou úrovní služby pro klienta," dodal Barker.

Globálně řízené a regionálně podporované podnikatelské řešení 3r bylo poprvé uvedeno v roce 1994 na podporu prodejů a služeb přímo k zákazníkovi.

Skupina finančních služeb CSC nabízí rozsáhlý soubor podnikatelských a technologických řešení, která podporují komplexní požadavky rozvíjejícího se odvětví globálních finančních služeb. Mezi zákazníky patří více než 1000 bank, pojišťoven, zajišťoven, investičních firem, spotřebitelských finančních společností a další přední organizace finančních služeb z celého světa.

Computer Sciences Corporation pomáhá zákazníkům z průmyslu a vlády používat informační technologie pro dosažení strategických a provozních cílů. S 52.000 zaměstnanců ve více než 700 kanceláří po celém světě šije společnost na míru řešení ze široké nabídky řady integrovaných služeb a technologií, včetně strategií a technologií e-podnikání; řízení a poradenství v IT; vývoje a integrace systémů; aplikací softwaru; a zajišťování subdodávek IT a obchodních postupů.

Od svého vytvoření v roce 1959 je CSC známa svou pružností ve vztazích se zákazníky. Prostřednictvím řady dohody s hardwarovými a softwarovými firmami je společnost schopna identifikovat a řídit řešení speciálně šité pro potřeby každého zákazníka. CSC měla za období 12 měsíců do 2. července 1999 příjmy 8 miliard USD. Její ředitelství je v El Segundo v Kalifornii. Pro další informace navštivte webovou stránku společnosti na www.csc.com. ots Original Text Service: Computer Sciences Corporation Internet: http://www.newsaktuell.de Kontakt: Marian Kelley, Director, Public Relations, Financial Services Group, 512-338-3149, mkelley3@csc.com nebo Frank Pollare, Director, Public Information, 310-615-1601, fpollare@csc.com, oba z Computer Sciences Corporation Webová stránka: http://www.csc.com

Klíčová slova PROTEXT-Computer Sciences Corporation

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.