Společnost InterVoice (Nasdaq: INTV) dokončil svoji fúzi s firmou Brite Voice System. Výsledná společnost InterVoice-Brite, Inc je největším dodavatelem high-tech hardwaru pro automatické volání (call automation) a služeb jak pro firemní, tak telekomunikační trhy.
Společnost InterVoice-Brite, která má své ústředí v Dallasu a která je držitelem certifikátu ISO 9001, zaměstnává přibližně 1400 profesionálů a má v Americe, Evropě a v asijsko-tichomořské oblasti 30 satelitních kanceláří. InterVoice-Brite je aktivní ve více než 65 zemích a společnostem již dodala více než 16.000 systémů, když mezi těmito společnostmi jsou Ericsson, AT&T, Sprint PCS, E*Trade a Ford Credit. Společnosti InterVoice a Brite v loni vykázaly kombinované roční příjmy ve výši 273 miliónů USD.
"Touto fúzí se společnost jasně stane jedničkou v automatickém volání," řekl předseda představenstva a generální ředitel společnosti InterVoice Daniel D. Hammod. "Společnosti měly i samostatně technologie a trhy, které se vzájemně doplňovaly, což znamená, že nová firma bude mít dobré postavení při poskytování služeb na trhu automatického volání," dodal Hammod.
Společnosti InterVoice i Brite byly průkopníky v mnohých technologiích a řešeních, které jsou rozhodující pro trh automatického volání. Společnost InterVoice, která byla založena v roce 1983, si vybudovala vysokou reputaci jako poskytovatel interaktivního systému hlasové odpovědi (IVR). Společnost Brite, která byla vytvořena v roce 1984, se stala uznávaným dodavatelem při poskytování služeb ziskových řešení pro telekomunikační provozovatele, kteří mají vedoucí úlohu ve světě.
Společnost InterVoice-Brite má zkušenosti, které potřebují firemní zákazníci i telekomunikační provozovatelé, jestliže chtějí zvýšit svoje příjmy, snížit náklady, omezit dobu, do kdy se objeví na trhu, a dodat kvalitní služby, což je vše, co potřebují, aby zůstaly konkurenceschopní.
Kombinované produkty a služby společností InterVoice a Brite zahrnují IVR řešení jak pro podnikové, tak telekomunikační využití, sofistikované řešení telefonních ústředen, rozpoznávání hlasu, internetové telefonní produkty a zlepšené řešení služeb, které mohou být ušity na míru podle specifických požadavků telekomunikačních provozovatelů.
InterVoice-Brite je světovou jedničku v dodávání produktů automatického volání a služeb na firemní i telekomunikační trhy. Technologie této společnosti pomáhají firemním uživatelům automatizovat služby svým zákazníkům, když umožňují konečným uživatelům přístup k informacím prostřednictvím samoobslužných interaktivních aplikací. Produkty společnosti InterVoice-Brite poskytují telekomunikačním provozovatelům služby, které vytvářejí zisk, snižují náklady a zvyšují věrnost předplatitelů. Informace o společnosti jsou dostupné na webové stránce http://www.intervoice-brite.com. Original Text Service: InterVoice-Brite, Inc. Internet: http://www.newsaktuell.de Kontakt: Rob-Roy J. Graham z InterVoice-Brite, Inc. tel: (USA) 972-454-8712; nebo Jim Terry z M/C/C, tel: (USA) 972-480-8383, za InterVoice-Brite, Inc. Webová stránka: http://www.intervoice-brite.com