Thomson & Thomson představuje BannerStake(TM)

Konference INTA - Přední výzkumná společnost Thomson & Thomson (T&T (R)), která se zabývá obchodními známkami, copyrightem a identitou ochranných známek, dnes oznámila potenciálním zájemcům možnost získat zařízení BannerStake(TM). BannerStake byl začleněn do výzkumového portfólia mezi služby T&T v reakci na to, že roste počet soudních případů, kde se řeší on-line porušení práv co se týče užívání obchodní známky. BannerStake je bezplatným nástrojem, který pomáhá organizacím monitorovat a chránit integritu svých obchodních jmen on-line. BannerStake poskytuje uživatelům prostřednictvím obrazovky možnost odhalit ty reklamy a prodeje, při kterých uživatel odhalil klíčové slovo.

Fatální důležitost ochrany známek na internetu byla demonstrována počtem prestižních soudních případů, které zahrnovaly i společnosti Fortune 1000. Estee Lauder nedávno ukončil soudní při se společností Excite, která disponuje hlavním vyhledávacím zařízením. Excite obvinila Estee Lauder z porušení práva na ochrannou známku při klíčovém obchodu.

Jádrem nového tématu je vyvíjející se odvětví on-lineových reklam, které dosud zůstávají ve velké míře neregulovány. V případě obchodů s klíčovými slovy na hlavních vyhledávacích/pátracích zařízeních se může jakákoliv společnost ujistit, že její vlajkovou reklamu doprovází jméno či značka konkurenta, což by nakonec mohlo zmást uživatele a vést k vyhlazovací válce. BannerStake je prvním nástrojem svého druhu, který může být také používán ke sbírání dat o obchodech konkurentů s použitím reklamních klíčových slov.

"Jsme potěšeni, že rozšiřujeme hlavní předmět činnosti T&T tím, že poskytujeme nejvíce srozumitelný a spolehlivý výzkum obchodních známek a copyrightů, a navíc ještě kontrolujeme značky on-line," uvedl prezident Thomson & Thomson Jay Gast. "Jsme si jisti rozšířením naší vůdčí pozice na trhu ochrany nehmotného vlastnictví a tím, že pomůžeme společnostem vytvářet a chránit své obchodní známky. Budeme klást důraz na posilování potenciálu v oblasti internetu a rozvíjejícího se elektronického obchodu."

Jak BannerStake funguje

Použití BannerStake je jednoduché: funguje v podstatě jako vyhledávací zařízení. Uživatelé prostě jen naťukají do klávesnice slovo a BannerStake ukáže reklamu spojenou se stejným slovem, které bylo předmětem obchodu na každém z vyhledávacích zařízení. Například když uživatel internetu hledá informace o BMW a napíše BMW na klávesnici, vyhledávací zařízení zachytí jakoukoliv společnost, která používala klíčové slovo BMW - v tomto případě Lexus.

O společnosti Thomson & Thomson

Thomson & Thomson je dceřinou společností The Thomson Corporation. Je přední společností na světě v oblasti copyrightů a on-line výzkumu identity obchodních značek. Společnost funguje již 75 let a stala se globální organizací s centry v Bostonu, New Yorku, Washingtonu, D.C., Los Angeles, Montrealu, Antverpách, Milánu, Stockholmu a Tokiu. Disponuje největší databází informací o mezinárodních obchodních známkách na světě a poskytuje svým klientům pátrací a monitorovací služby. Mezi klienty jsou právní firmy, společnosti Fortune 500 a mnoho dalších podniků. Navíc obhospodařuje databázi domén z více než 240 zemí. Chcete-li více informací, navštivte nás na internetové adrese www.thomson- thomson.com

O společnosti Thomson Corporation (TTC)

Celkové roční příjmy společnosti dosahují šest miliard USD. Thomson Corporation je jednou z největších informačních a publikačních společností na světě. Běžné akcie TTC se obchodují na burzách v Torontu, Montrealu a na londýnské burze. Chcete-li více informací, navštivte nás na internetové adrese www.thomcorp.com.

ots Original Text Service: Thomson & Thomson Internet: http://www.newsaktuell.de Kontakt: Společnost: Ian Cross z Thomson & Thomson Tel.: (v USA) 617-376-5103, ian.cross@t-t.com nebo Editorial: Nicole Maloney FitzGerald Communications Inc. Tel.: (in the USA) 617-494-9500, nmaloney@fitzcomm.com Webová stránka: http://www.thomson-thomson.com

Klíčová slova Thomson & Thomson

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.