Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Brna - 10.9.2019 v Orea Hotel Voroněž (14. ročník) a do Prahy - 19.9.2019 v Kongresovém centru Artemis (12. ročník).

Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také majitelé menších firem a obchodní manažeři.

Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí.

Přednášky jsou rozděleny do čtyř tematických bloků:

Konference Digistrategie - Online Marketing 2019

- Digitální svět a jeho základní principy

- Streamování - fenomén, příležitosti, nové možnosti živého vysílání

- Ovládni mobil - ovládneš digitální svět

- Úspěšný marketing na LinkedInu - jak na to

- Bez čeho se v roce 2019 v marketingu neobejdete

- LinkedIn pro byznys - jak využít naplno potenciál této sítě pro budování značky, akvizice a business developmentu

- Podcast - jak pomocí něj efektivně tvořit obsah na sociální sítě

- Real Time Bidding - proč ho chtít a jak na něj

- Doba instagramová

Mix trendů a novinek - návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu dle svého výběru.

- Využití automatizace v komunikačním procesu

- Efektivní využití výzkumných služeb pro rozvoj podnikání v B2B

- Účast na veletrhu jako marketingový nástroj

- Sklik jako nástroj pro dosažení cílů a plánů + novinky ve využití Skliku

- Krizová komunikace jako příležitost

- Jak zapojit event do marketingového mixu, aneb jak efektivně vynaložit finanční prostředky na eventy?

- Jak efektivně směřovat energii v marketingu a obchodě

- Co může dokázat jeden malý čtvereček?

- Řízení digitálního marketingu pomocí checklistů

- Jak podniká profesionální influencer na Youtube

- Online expanze do zahraničí. Jak se na ni připravit?

Konference Úspěšný web - které weby jsou úspěšné a proč a jak řídit vývoj či aktualizaci webu ve spolupráci s agenturou.

- Zlepšujeme web.

- Použitelnost a důvěryhodnost na webu.

- Chci web, který funguje!

- Základ úspěšného webu? Uživatelský výzkum!

- Jak by měla probíhat zakázka na web ze strany grafika.

- Kdy a jak využít WordPress platformu.

- Bez klienta to nejde!

- Lidé na webu čtou!

Půldenní konference Řeči o grafickém designu - o klíčové roli grafického designu v marketingové komunikaci - ve spolupráci s Unií grafického designu.

- Sebevědomí lidí a designu

- Prečo nás ešte stále baví obalový dizajn

- Papír není pasé

- Značka ve střed(t)u zájmu

- Grafický design z pohledu HR

- Budoucnost webdesignu

- Reformát

- Rady, tipy a triky pro grafika a DTP

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera - za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2020.

Marketing Mix je jediným podzimním veletrhem reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem - v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 28 let.

Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz; www.marketing-mix.cz a také Facebook.

Kontakt:

Ing. Daniela Nevtípilová

manažerka veletrhů

Omnis Olomouc a.s.

Horní lán 10a, 779 00 Olomouc

tel.: 608 968 158, 588 881 432

nevtipilova@omnis.cz, www.omnis.cz

Klíčová slova ČR-reklama-internet-služby-média-marketing-firmy-Omnis Olomouc

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.