Společnost Hisense představuje televizní reklamu "Perfect Match" před prvním turnajem Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™

Pouhé dva měsíce před zahájením Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™ představila společnost Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, v rámci své nové kampaně "Perfect Match" (dokonalý zápas / perfektní souhra) televizní reklamu, která oslavuje vášnivé cesty světových fotbalových fanoušků a zákazníků.

"Perfect Match" je oficiální téma globální kampaně Hisense u příležitosti Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™. Odkazuje na zápasy mistrovství světa s každým jejich vzrušujícím a nezapomenutelným okamžikem, který globální zákazníci zažijí před televizí, stejně jako na protějšky s rovnocenným posláním, aspirací a vysokou kvalitou, což představuje dokonalé partnerství společnosti Hisense, Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™ a globálních fanoušků.

V televizní reklamě s motivem "Perfect Match" představuje společnost Hisense své nejnovější produkty vybavené pokročilými technologiemi a v nejvyšší kvalitě, včetně laserových televizorů, ULED televizorů, chladniček atd., které jsou připraveny poskytnout globálním spotřebitelům a fotbalovým fanouškům během Mistrovství světa ve fotbale příjemný zážitek ze sledování.

Nejnovější inovace společnosti Hisense připravují globální fanoušky na Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™

Začátkem tohoto roku byla společnost Hisense oznámena jako oficiální sponzor Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™ a představila svou kompletní, oceňovanou a inovativní řadu televizorů a chytrých domácích spotřebičů. Společnost Hisense se zavázala vytvořit pohlcující zážitek ze sledování zápasů této největší oslavy mezinárodního fotbalu, posílit tak moc sportu, spojit globální komunitu novými a inovativními způsoby a pomoci globálním fanouškům vyjádřit jejich štěstí, radost a vášeň.

V posledních několika letech si společnost Hisense jako oficiální sponzor dvou po sobě jdoucích turnajů Mistrovství světa ve fotbale dala záležet na zvýšení celosvětového uznání a zlepšení prestiže svých produktů prostřednictvím sportovního marketingu. "V letošním roce je naším cílem oslavit a posílit vzrušující okamžiky spojení fotbalových fanoušků prostřednictvím globální kampaně "Perfect Match"," dodala zástupkyně generálního ředitele oddělení Brand Management společnosti Hisense Group Candy Pang.

Nově zveřejněná reklama společnosti Hisense bude jedním z mnoha způsobů propagace kampaně při příležitosti Mistrovství světa 2022. V měsících předcházejících zahajovacímu zápasu a v průběhu celého turnaje se očekává, že společnost Hisense připraví řadu akcí, jejichž cílem bude zprostředkovat každému milovníkovi fotbalu dokonalé zápasy s živým zážitkem ze sledování tohoto celosvětového sportovního svátku.

Video – https://www.youtube.com/watch?v=BHsWXe8ApIw

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1908448/image_1.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1908449/image_2.jpg

KONTAKT: Lina Wang, +86-18796886395, lina.wang@ogilvy.com

PROTEXT

Keywords Čína-elektronika-reklama-fotbal-Hisense

Region
Asia, Australia

Category
Sport
IT, telecommunications
Media, society and lifestyle

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.