Mary Kay Inc. vyhlašuje vítěze výzvy NFTE World Series of Innovation

Výzva vybídla mladé podnikatele, aby řešili rovnost žen a mužů na pracovišti a pomohli tak dosáhnout cílů udržitelného rozvoje OSN.

Společnost Mary Kay Inc., přední firemní zastánce posílení postavení žen a podnikání, ve čtvrtek vyhlásila svou druhou výzvu World Series of Innovation (WSI) ve spolupráci s organizací Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE). Tato celosvětová vzdělávací akce vyzývá mladé lidi ve věku 13-24 let, aby zaměřili své kritické myšlení a schopnosti řešit problémy na hledání řešení největších výzev, kterým dnešní svět čelí, a pomohli tak dosáhnout cílů udržitelného rozvoje OSN (SDG) a zároveň podpořili podnikatelské myšlení.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20220421005111/en/

Světová série inovačních výzev společnosti Mary Kay pobízí mladé lidi z celého světa, aby předložili inovativní řešení k řešení cíle udržitelného rozvoje č. 5: rovnost žen a mužů. Konkrétně tato výzva vyzvala studenty, aby se zamysleli nad způsoby, jak podpořit rovnost na pracovišti a zajistit rovný přístup k ekonomickým příležitostem pro ženy a dívky. Před covidem data po desetiletí vykazovala nárůst počtu žen na pracovním trhu. Přestože rozdíly v platech přetrvávaly, na trh práce vstupovalo každým rokem více žen. Pandemická ztráta pracovních míst však ženy neúměrně zasáhla a od roku 2020 je stoupání k rovnosti pracovních sil ještě strmější.

"Gratulujeme vítězům letošní Světové série inovačních výzev! Společnost Mary Kay si je vědoma důležitosti podnikání a role, kterou hraje v dnešním světě i v budoucnosti, a proto každoročně investujeme do programů a iniciativ, které pomáhají posilovat postavení žen a dívek na celém světě," uvedla Deborah Gibbins, provozní ředitelka společnosti Mary Kay Inc. "Jsme nesmírně nadšeni ze soutěžících a vítězů, kteří se s touto výzvou vypořádali a prokázali, že myslí na řešení a identifikovali skvělé příležitosti k dosažení rovnosti žen a mužů na pracovišti."

NFTE je globální vzdělávací nezisková organizace zaměřená na to, aby přiblížila sílu podnikání mládeži v komunitách s nízkými příjmy. Výzva World Series of Innovation (WSI) volá po řešení výzev sponzorovaných firmami, které se zabývají cíli udržitelného rozvoje OSN.

V NFTE, která oslovuje více než 50.000 mladých lidí po celém světě, předložilo v letošním ročníku WSI své nápady více než 3000 studentů z různých prostředí. Výzvy sponzorované společností Mary Kay se zúčastnilo přes 400 studentů. Tři vítězové výzvy společnosti Mary Kay pro rok 2021 jsou:

- První místo: 1: komunita STEMinists vytvořila online portál, který propojuje profesionálky s mladými studentkami STEM v úloze mentorek, aby podpořily úspěch žen v oborech STEM. Vyvinula ho patnáctiletá Misaki Nguyen ze střední školy Silver Creek v kalifornském San Jose.

- Druhé místo: Pads for Peace, služba předplatného dámských produktů, věnuje za každou zakoupenou krabici vložek jednu krabici útulkům pro bezdomovce. Vyvinuly ji čtrnáctileté Ashley Cohen, Olivia Mooney a Ashley Simonian ze školy Brentwood v Los Angeles.

- Třetí místo: Black Girls Mean Business, virtuální letní podnikatelský program pro černošské středoškolačky, který spojuje mladé profesionálky s mentory z předních průmyslových podniků. Vyvinuly ho sedmnáctileté Brianna Holmes, Alyssa Torres, Rachel Holmes a osmnáctiletá Cherry Zhang ze střední školy Silver Creek v San Jose v Kalifornii.

"Každý rok reagují týmy mladých lidí z celého světa na výzvu WSI a využívají svou kreativitu k inovativním řešením některých nejpalčivějších světových problémů," řekl Dr. J. D. LaRock, prezident a generální ředitel NFTE. "Mladí lidé jsou odvážní a ambiciózní a často je motivuje to, co je baví. WSI jim nabízí příležitost rozvíjet své nápady a odměňuje je za kreativní myšlení v otázkách, jako je chudoba, rovnost a inkluze a sociální a environmentální spravedlnost."

Soutěž NFTE World Series of Innovation 2021 je prezentována nadací Citi Foundation a zahrnuje výzvy od společností Bank of the West, Citi Foundation, Ernst & Young LLP (EY US), Mary Kay Inc, Maxar Technologies, PIMCO a Saint-Gobain.

Další informace o Světové sérii inovací a všech výzvách naleznete na adrese https://innovation.nfte.com .

O společnosti Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z prvních podnikatelek, které pronikly skleněným stropem, založila svou kosmetickou společnost před téměř 60 lety se třemi cíli: rozvíjet prospěšné příležitosti pro ženy, nabízet neodolatelné produkty a učinit svět lepším místem. V průběhu let se její sen rozrostl v multimiliardovou společnost s miliony nezávislých prodejců v téměř 40 zemích. Kromě investic do vědeckých poznatků o kráse a výroby špičkových produktů se společnost Mary Kay snaží posilovat postavení žen a jejich rodin. Podporou výzkumu rakoviny, ochranou obětí domácího násilí, zkrášlováním komunit a povzbuzováním dětí, aby šly za svými sny, naše společnost zajišťuje, že původní vize Mary Kay Ashové září i dnes. Více informací se dozvíte na stránkách MaryKayGlobal.com.

O NFTE

Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) je celosvětová nezisková organizace, která poskytuje vysoce kvalitní podnikatelské vzdělávání studentům středních a vysokých škol ze znevýhodněných komunit a také programy pro vysokoškolské studenty a dospělé. NFTE každoročně osloví více než 50.000 studentů ve 25 státech USA a programy nabízí v dalších 18 zemích. Vzdělali jsme již více než milion studentů prostřednictvím školních, mimoškolních, vysokoškolských a letních táborových programů, které nabízíme osobně i online. Chcete-li se dozvědět více o tom, jak podporujeme inkluzivní kapitalismus a budujeme novou generaci rozmanitých podnikatelů, navštivte www.nfte.com .

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220421005111/en/.

Kontakty

Mary Kay Inc. Globální firemní komunikace

marykay.com/newsroom

(+1) 972-687-5332 nebo media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Keywords USA-společnost-vzdělání-kosmetika-Mary Kay

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Science, education and school system
Media, society and lifestyle
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.