NielsenIQ: 60 % znovuuvedení produktů na trh se nevyplatí

Společnost NielsenIQ BASES představuje nový produkt, který pomáhá značkám zůstat relevantní.

BASES Renovator je průlomové řešení, které pomáhá značkám udržet si náskok před konkurencí.

Každoročně je na celém světě uvedeno na trh více než 230 tisíc nových výrobků, avšak podle průzkumu společnosti NielsenIQ je své stávající značce věrných pouze 8 % spotřebitelů. Aby si značky v tomto neustále se vyvíjejícím konkurenčním prostředí udržely své postavení, musí se přizpůsobit, jinak riskují ztrátu podílu na trhu. Pokud značky otálejí s rozvojem příliš dlouho, může být pozdě.

Společnost NielsenIQ svou nabídku produktů neustále inovuje, aby svým klientům mohla poskytovat užitečné poznatky, které jim umožní přijímat efektivní a informovaná rozhodnutí. Víme, že 60 % relaunchů (znovuuvední produktů/značek na trh) se ze svého sestupného trendu nezotaví, proto jsme vyvinuli nové, průlomové řešení, které značkám poskytne komplexní analytiku a rychlejší poznatky, jež jim pomohou přizpůsobit stávající produkty spotřebitelským trendům a různým tržním faktorům.

BASES Renovator vyvažuje potřebu adaptace a zároveň posiluje výkonnost značky prostřednictvím rychlé interaktivní softwarové platformy. Pomocí patentované metodiky BASES Renovator kombinuje hodnocení v konkurenčním kontextu i mimo něj. Výsledné poznatky poskytují jasný obraz o tom, jak provedení změn ovlivní finanční prosperitu, konkurenční interakci a strategický výhled značky do budoucna. BASES Renovator navíc dosahuje těchto výsledků o polovinu rychleji než ostatní tradiční řešení.

"Příchod produktu Renovator přichází ve velmi vhodnou dobu," řekl Joe Willke, prezident společnosti NielsenIQ BASES. "Vnější faktory donutily mnoho našich klientů zaměřit se na své hlavní nabídky. Renovator je ideálním řešením pro ty společnosti, které své stávající značky chtějí inovovat a investovat do nich. Robustní poznatky získané z tohoto řešení budou pro podniky klíčové jak pro úspěch v konkurenčním boji o nákupy spotřebitelů, tak i pro posílení hodnoty značky."

O společnosti NielsenIQ

Společnost NielsenIQ je lídrem v poskytování uceleného a objektivního pohledu na chování spotřebitelů na celém světě. Základ úspěchu této společnosti tvoří průkopnická platforma spotřebitelských dat a bohaté analytické schopnosti, díky kterým umožňuje předním světovým firmám a prodejcům spotřebního zboží přijímat odvážná a sebejistá rozhodnutí.

Díky rozsáhlým souborům dat a rovnoměrnému měření všech transakcí poskytuje společnost NielsenIQ klientům výhled na chování spotřebitelů s cílem optimalizovat výkonnost všech maloobchodních platforem. Otevřený přístup k integraci dat nám umožňuje využívat ta nejzásadnější spotřebitelská data na světě. Společnost NielsenIQ poskytuje ten nejvěrnější obraz o tržní situaci.

Společnost NielsenIQ, která patří do portfolia společnosti Advent International, působí na téměř 100 trzích a pokrývá více než 90 % světové populace. Další informace najdete na stránkách NielsenIQ.com.

Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220209005150/en/

Kontakty:

Alex Tekip

alexandra.tekip@nielseniq.com

+1 517-249-1588

Fernanda Paredes

fernanda.paredes@nielseniq.com

+1-917-291-1196

Zdroj: NielsenIQ

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Keywords USA-počítače-trh-NielsenIQ

Region
USA, Canada, U.N.

Category
IT, telecommunications
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.