Laserové TV Hisense prudce rostou, celosvětový prodej laserových TV od ledna do srpna 2021 meziročně stoupl o 600 %

V Pekingu se 16. září 2021 uskutečnilo Třetí globální fórum odvětví laserových displejů. Sešli se na něm odborníci, akademici a zástupci stovek návazných dodavatelských i odběratelských podniků v oblasti laserových TV, kteří společně dospěli k názoru, že odvětví laserových displejů se jednoznačně stalo mainstreamovou zobrazovací technologií nové generace. Na čínském trhu v současné době působí 34 značek laserových TV. „Po mnoha letech, kdy s laserovými televizory experimentoval průmysl a kdy je poznávali spotřebitelé, se z nich stane hlavní zobrazovací technologie pro lepší budoucnost," uvedl Jü Č'-tchao, viceprezident společnosti Hisense Group Holdings Co., Ltd.

Se složeným ročním tempem růstu ve výši 181 % mezi lety 2015 a 2020 a předpokládaným 80% meziročním růstem v roce 2021 podle AVC odvětví laserových televizorů dozrálo z hlediska technické vyspělosti a tržního povědomí. Stalo se rychle rostoucí kategorií průmyslu televizních displejů. Podle organizace Omdia představovaly laserové televize firmy Hisense až 53 % celosvětových dodávek za rok 2020, díky čemuž se laserové TV staly jedním z nejoblíbenějších produktů v kategorii rodinných televizorů.

Technologie Hisense TriChroma si díky technickým inovacím získala odborné uznání v oboru a vedla k úspěšnému představení laserového televizoru TriChroma s úhlopříčkou od 75 do 100 palců, čímž plnohodnotně přivedla odvětví laserových TV do éry technologie TriChroma.

Společnost Hisense se snaží přinášet vynikající produkty prostřednictvím zlepšování kvality obrazu, nových funkcí s funkčním designem a vytvářením cenově dostupnějších, ekologicky vstřícnějších, energeticky úspornějších a pro oči méně náročných laserových televizorů, které dokáží vtáhnout do obrazu spotřebitele na celém světě.

Laserové TV Hisense se rozšířily v USA, Austrálii, Německu, Francii, na Blízkém východě, v Jihoafrické republice a řadě dalších zemí. Od ledna do srpna 2021 se celosvětový prodej laserových TV Hisense meziročně zvýšil o 400 % a objem prodejů meziročně narostl o 600 %. Laserový televizor Hisense se stal známým zobrazovacím zařízením a jedním z nepostradatelných výrobků pro zobrazovací systémy v domácnostech.

Laserová televize je domácí zobrazovací řešení kombinující TV a personalizovaný prostorový obraz pro dokonalý divácký zážitek při sledování domácího kina. Díky technologickým inovacím společnosti Hisense dojde k další modernizaci uceleného technického řešení Laser TV a kvality produktu v roce 2024. Velikost laserových televizí se do té doby zmenší na polovinu stávající velikosti a přístroje nabídnou lepší výkon a nižší cenu.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1627583/Global_Laser_Display_Industry_Forum.jpg

Foto https://mma.prnewswire.com/media/1627584/Hisense_s_Appearance_EURO_2020.jpg

Video - https://www.youtube.com/watch?v=n4bNBE5W8X0

KONTAKT: Hisense PR Team, E-mail: HisenseGlobal@ogilvy.com

Keywords Čína-elektronika-trh-Hisense

Region
Asia, Australia

Category
IT, telecommunications
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.