Třídíme pro krásu: Vzdělávací web

Banner, který značky společnosti L´Oréal použijí v produktových kampaních, aby zapojily spotřebitele do správného třídění kosmetických přípravků

Jak třídit obaly od kosmetických a hygienických přípravků

Společnost L'Oréal Česká republika ve spolupráci s autorizovanou obalovou společností EKO-KOM spouští vzdělávací web tridimeprokrasu.cz s cílem zvýšit povědomí o třídění odpadu z hygienických a kosmetických přípravků. Tato iniciativa reflektuje závazek programu udržitelnosti L'Oréal pro budoucnost, v němž se L'Oréal zavazuje ke vzdělávání svých spotřebitelů v oblasti udržitelných kosmetických postupů a v oběhové ekonomice třídění odpadu z obalů. Na podporu iniciativy se společnost L'Oréal rozhodla zahrnout do komunikace svých značek pokyny pro třídění obalů.

"Do této kampaně se zapojilo 15 značek skupiny L’Oréal, jako L'Oréal Paris, Garnier, Vichy, La Roche-Posay, Lancôme, Biotherm, L'Oréal Professionnel nebo Kérastase. Značky zvýší povědomí spotřebitelů o třídění obalů kosmetických přípravků prostřednictvím sociálních médií a také pomocí jejích produktových reklam, aby zapojily své spotřebitele do správného třídění obalů kosmetických přípravků," uvedla Brigitte Streller, generální ředitelka L'Oréal Česká republika.

Třídíme pro krásu protože:

- Třídíme, abychom šetřili přírodní zdroje

- Třídíme, abychom omezili emise skleníkových plynů.

- Třídíme, abychom vytvářeli pracovní místa

Více o udržitelnosti ve společnosti L'Oréal

Vzhledem k tomu, že obaly mají důležitý význam v celkové ekologické stopě kosmetického přípravku, zavedla společnost L'Oréal v roce 2007 strategii udržitelného balení, založenou na třech pilířích: "Respect - brát ohled", "Reduce - Snížit" a "Replace - Nahradit". Společnost L'Oréal se zavázala do roku 2030 snížit množství obalů o 20 % a zajistit, aby 100 % jejích plastových obalů pocházelo z recyklovaných nebo obnovitelných zdrojů. Dále si skupina stanovila za cíl do roku 2025 učinit 100% svých obalů znovu naplnitelnými, opakovaně použitelnými, recyklovatelnými nebo kompostovatelnými, a přispět tak k cirkulaci materiálů.

Udržitelné opětovné využití materiálů však může být úspěšné pouze tehdy, přispěje-li konečný spotřebitel. Pro zajištění recyklace nebo využití materiálů je nezbytné správné třídění odpadu.

Objevte více: https://www.loreal.com/en/commitments-and-responsibilities/for-the-planet/

O Společnosti L´Oréal V České republice

Společnost L'Oréal Česká republika byla založena v roce 1994. Dnes L'Oréal nabízí v České republice 32 značek, včetně L'Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy, Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Kérastase a Matrix prostřednictvím několika distribučních kanálů - hyper a supermarketů, drogerií, lékáren, parfumérií, kadeřnických salonů a internetových obchodů.

Více naleznete na www.loreal.cz

Kontakt:

L'Oréal Česká republika

Ivona Karvinen

Ivona.karvinen@loreal.com

Keywords ČR-Francie-kosmetika-ekologie-firmy-L’Oréal

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.