Savescreen.com zavádí multimediální spořiče obrazovek

Firmy nyní mohou přidat hodnotu na své webové stránky vytvořením a nabídkou multimediálních spořičů obrazovek, které si návštěvníci mohou pro sebe stáhnout anebo je podle svého přání upravit s pozdravy pro rodinu a přátele. Spořiče mohou obsahovat inzeráty s vysokou mírou "ulpívavosti", protože často zůstávají na počítači uživatele celé měsíce. Server s názvem Screensaver Ad Server se stará o vše, včetně vytváření šablon, personalizace, distribuce a statistiky.

Společnost Savescreen.com (www.savescreen.com) zavádí jako první na světě server Screensaver Ad Server. S pomocí tohoto serweru mohou nyní webové stránky nabízet multimediální spořiče obrazovek, které zahrnují osobní pozdravy, reklamu a hypertextové odkazy zpět na stránky. Software běží na serverech NT a je komplexním řešením pro vytváření, personalizaci a distribuci osobně upravených spořičů stránek. To zahrnuje dynamické vytváření webových stránek a oznamování příjemcům, že někdo pro ně vytvořil spořič s pozdravem. Účinnost reklamní kampaně na spořiči zvyšují podrobné statistické údaje o přístupech. V softwarovém souboru je zahrnut i výkonný a snadno použitelný prezentační editor.

Na internetové reklamní proužky (bannery) se rychle zapomene. Avšak protože většina návštěvníků si upravovala spořiče obrazovek podle svého, je mnohem méně pravděpodobné, že příjemci budou ignorovat nějakou reklamu, která se objeví, když běží spořič. A protože spořič v obvyklém případě zůstává na PC celé měsíce a automaticky se objevuje po několika minutách nečinnosti uživatele, vytváří obrovský počet koncentrovaných "přístupů na stránku" na jednoho uživatele (často až 1000-2000 na jedno stažení spořiče). To je výborný způsob jak zvýšit povědomí o značce. Pokud se do spořiče zabudují hypertextové odkazy, uživatelé se mohou klikáním dostat až na stránku inzerenta. To znamená, že po stažení a běhu spořiče se na webové stránce vytváří větší reklamní provoz.

Typické aplikace

Organizace často budou chtít vytvořit spořiče obrazovek, které zdůrazní určitou značku, budou popularizovat jejich webovou stránku anebo představí nějaký nový výrobek či produkt zábavným způsobem. Společnosti také třeba budou chtít vytvořit speciální spořiče obrazovek na oslavu speciálních akcí, sportovních událostí anebo takových svátků, jako Halloween, Vánoce, Den sv. Valentýna a Den matek.

Profil společnosti

Savescreen.com se zaměřuje na internetový trh s inovativním a efektivním přístupem k reklamě. Server Savescreen.com je prověřen v Evropě v praxi u předních poskytovatelů internetových služeb v jednotlivých zemích.

ots Original Text Service: Savescreen.com

Internet: http://www.newsaktuell.de

Kontakt: Frank Hoen, Savescreen.com, +31-464-370-886, nebo fax, +31-464-360-188, nebo San Jose Mailbox, 408-490-2857, nebo frank@savescreen.com

Webová stránka: http://www.savescreen.com

Keywords PROTEXT-Savescreen.com

Region
USA, Canada, U.N.

Category
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.