Mary Kay slaví 25 let na trhu a pomáhá rekordní částkou

Bára Nesvadbová,Edita Szabóová

Bára Nesvadbová,Edita Szabóová

Společnost Mary Kay letos slaví 25 let působení na českém a slovenském trhu. Oslavy výročí vyvrcholily 17. – 18. září v Obecním domě na Výroční konferenci. Z každé prodané vstupenky na konferenci byla část věnována Nadačnímu fondu Báry Nesvadbové Be Charity, jež je hlavním charitativním partnerem Mary Kay pro Českou a Slovenskou republiku. Vybraná částka je dosavadním rekordem, kterou společnost jednorázově na charitativní účely věnovala a dosáhla výše 579.407 Kč.

"Mám obrovskou radost, že se podařilo vybrat tak nádhernou částku," říká Edita Szabóová, generální ředitelka Mary Kay pro ČR/SR a dodává: "A vděčíme za to našim nezávislým kosmetickým poradkyním, které přispěly. Je úžasné, jak společnými silami můžeme pomáhat, a i v dnešní době naplňovat myšlenky zakladatelky paní Mary Kay Ash."

Hlavní oblastí spolupráce s Nadačním fondem je realizace dětských koutků ve vybraných nemocnicích. První koutek byl slavnostně otevřen letos v červenci na Klinice dětské plastické chirurgie ve Fakultní nemocnici Královské Vinohrady. Do konce roku je naplánována realizace dětského koutku v Univerzitní nemocnici v Bratislavě. Kromě dětských koutků se společnost Mary Kay podílí na spolufinancování rehabilitací dětských pacientů na specializovaných klinikách. Podpora charitativních organizací je v souladu s globální iniciativou Pink Changing Lives (Růžová mění životy). Iniciativa se zaměřuje na podporu žen a dětí v nouzi, na boj proti domácí násilí či na výzkum rakoviny.

"Jsem nekonečně vděčná, za silnou čistě ženskou energii a sílu, která sálá při každičkém setkání s Mary Kay. Děkujeme, že jste si vybraly Be Charity a že nám pomáháte udělat nemocnice hezčí a naše dětské klienty zdravější," říká zakladatelka Nadačního fondu Be Charity Bára Nesvadbová.

Financování charitativní projektů je zajištěno z vlastních zdrojů, nebo prodeje vstupenek na konference. Dále prodejem speciálních charitativních produktů, které jsou uváděny na trh každý rok v květnu při příležitosti narozenin zakladatelky Mary Kay Ash. Z každého prodaného produktu přispíváme částkou 20 Kč na účet NF Be Charity. V letošním roce je to Srdíčková rtěnka s aplikátorem ve tvaru srdce. Rtěnka má lehké, hydratační složení obohacené vitamínem E a je dostupná ve třech různých odstínech.

O společnosti Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z prvních podnikatelek, založila svou vysněnou kosmetickou společnost v roce 1963 s jediným cílem: Obohacovat životy žen. Tento sen se rozrostl na multimiliardovou společnost s milióny nezávislých kosmetických poradkyň a poradců v téměř 40 zemích světa. Jako společnost zaměřená na rozvoj podnikání, Mary Kay usiluje o posílení postavení žen na jejich cestě k ekonomické nezávislosti prostřednictvím vzdělávání, mentoringu, propagace a inovace. Mary Kay investuje do vědeckého výzkumu, který stojí za výrobou produktů péče o pleť, dekorativní kosmetiky a vůní. Mary Kay také dělá kroky pro udržitelnější budoucnost a spolupracuje s organizacemi z celého světa, které se zaměřují na propagaci podnikání, podporu výzkumu rakoviny, prosazování rovnosti příležitostí a ochranu obětí domácího násilí, zvelebování našich komunit a povzbuzování dětí, aby šly za svými sny.

Více informací najdete na www.marykay.cz

Kontakt:

Barbora Jankovská | Senior Coordinator Marketing Communications

Barbora.Jankovska@mkcorp.com

Keywords ČR-kosmetika-trh-charita-firmy-Mary Kay

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Business, marketing
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.