HUGO BOSS spouští v rámci celkového osvěžení značky hvězdně obsazené kampaně pro BOSS A HUGO

Společnost HUGO BOSS uvádí současně dvě hvězdné globální kampaně pro své značky BOSS a HUGO. Jejich vydání je prvním vizuálním ztvárněním tohoto historického osvěžení značky. Po téměř 50 letech představuje HUGO BOSS nové logo pro svou hlavní značku BOSS i 360stupňový rebranding napříč všemi body kontaktu se zákazníkem. Poprvé od poslední úpravy loga počátkem 90. let minulého století získává značka HUGO také nový styl. Obě nová loga tvoří výrazně odvážnější typ písma, který vyjadřuje současný styl a předává působivý vizuální zážitek.

V souladu s růstovou strategií CLAIM 5 zavádějí značky BOSS i HUGO novou, moderní identitu zaměřenou na mladší a globálnější demografickou skupinu. Design celé kolekce, koncepty obchodů a omnichannel působení značky se zaměří na hravější a ležérnější estetiku, přestože zároveň zůstanou věrné hodnotám značky, které spočívají v dokonalém oblékání.

"Osvěžením značky a spuštěním hvězdně obsazených kampaní zahajujeme zcela novou éru značek BOSS a HUGO. Naším cílem je nadchnout nové, mladší cílové skupiny a udělat z nich fanoušky našich značek. Obě kampaně jsou proto důležitým krokem k dalšímu posílení významu značky a k dosažení našeho cíle proniknout v příštích letech do první stovky globálních značek," prohlašuje generální ředitel společnosti HUGO BOSS AG Daniel Grieder.

Čerstvým a strhujícím pojetím zákazníka nově zaujmou i webové stránky hugoboss.com. Ještě více obrázků, videí a dalšího inspirativního obsahu jim umožní skutečně se ponořit do nové nabídky produktů a užít si příjemný a realistický prožitek při nakupování. Lepší použitelnost stránek podpoří růst online prodejů a v průběhu roku 2022 se k nim připojí ještě více digitálních a omnichannel služeb.

BOSS: Kampaň #BEYOUROWNBOSS

BOSS odhaluje hvězdné obsazení, které se stane tváří kampaně #BeYourOwnBOSS pro jaro/léto 2022. Fascinující kampaň, která startuje nejdříve na sociálních sítích, fotil uznávaný módní fotograf Mikael Jansson po celém světě.

Současně BOSS oznamuje strategické partnerství s hvězdou TikToku Khaby Lamem. Po rekordní akci na milánském týdnu módy, kde BOSS obsadil Lameho do jeho vůbec první přehlídky a která přinesla 4 miliardy zhlédnutí za pouhé 4 dny, se zrodilo ambasadorství, v jehož rámci vzniknou i dvě společně navržené kapslové kolekce.

V kampani #BeYourOwnBOSS se objevily topmodelky Kendall Jennerová, Hailey Bieberová a Joan Smallsová, světoznámý americký rapper Future, mezinárodní hvězda TikToku Khaby Lame, jihokorejský zpěvák a herec Lee Min-ho, britský profesionální boxer Anthony Joshua, italský tenisový šampion Matteo Berrettini a německá běžkyně Alica Schmidtová.

Kromě globální kampaně vzniklo široké spektrum poutavého obsahu pro sociální sítě v podobě podcastů, záběrů ze zákulisí, fotografických a videopříběhů pro Stories a Reels. Kampaň bude globálně aktivována ve všech zákaznických touchpointech, v čele se sociálními sítěmi a rozsáhlou venkovní reklamou, která bude odhalena ve 35 metropolích po celém světě.

V den zahájení kampaně, který je stanoven na 26. ledna, vypukne působivá digitální akce 200 osobností (včetně hvězdných tváří kampaně), které zveřejní na sítích Instagram, Weibo, Red a WeChat své osobní BOSS příběhy doprovázené svými fotografiemi v charakteristické mikině BOSS.

"Z úžasného obsazení kampaně BOSS jsme prostě nadšení. Talenty a osobnosti, které se na ní podílejí, dokonale vystihují, co dnes znamená být boss. Ponoření do osobnějších, emotivnějších a hlubších aspektů, které tento pojem dnes naplňují, nám pomáhá navázat konkrétnější a hmatatelnější vztah s generací mileniálů," vysvětluje Daniel Grieder.

Fotografie ve vysokém rozlišení si můžete stáhnout zde:

https://galleries.launchmetrics.com/p/hugoboss-production/showrooms/61bcd54986d4200009e0ff77

HUGO: KAMPAŇ #HOWdoyouHugo

V kampani #HowDoYouHUGO, kterou rovněž nafotil uznávaný módní fotograf Mikael Jansson, vystupují jihosúdánská topmodelka Adut Akech, rappeři Big Matthew a SAINt JHN a americká tanečnice Maddie Zieglerová. Akech a SAINt JHN, kteří tvoří pár i ve skutečnosti, se vůbec poprvé objeví společně také v reklamní kampani.

Kromě snímků pro globální kampaň vznikly v podobě záběrů ze zákulisí, rozhovorů a výzev na TikToku také různé vrstvy obsahu pro sociální sítě, spojeného se světem hudby a tance. Tato komplexní kampaň bude spuštěna na všech kanálech v čele se sítí TikTok a doprovodí ji prvky guerilla marketingu, pouliční nástěnné malby či polepy autobusů a tramvají v několika světových městech. Tvář značky, rapper Big Matthew, vytvořil společně s TikTokovým tvůrcem Vikem Whitem choreografii taneční výzvy #HowDoYouHUGO, kterou podpoří 60 dalších osobností TikToku a znásobí tak její ohlas a zapojení fanoušků na různých platformách.

Dnes je více než kdy jindy důležité jít svou vlastní cestou. Tato zásada tvoří i základ platformy značky HUGO. HUGO je značka pro mladé, nekonvenční a progresivní lidi, kteří žijí život podle svých vlastních pravidel," dodává Daniel Grieder.

Fotografie ve vysokém rozlišení si můžete stáhnout zde:

https://galleries.launchmetrics.com/p/hugoboss-production/showrooms/61e173cc90a53800098c4fb1

Pokud máte jakékoli dotazy týkající se kampaní nebo oživení značky, obraťte se na adresu

press@hugoboss.com

Máte-li jakékoli dotazy ohledně témat souvisejících se skupinou, kontaktujte prosím:

Carolin Westermann

Globální ředitelka podnikové komunikace

Telefon: +49 7123 94-86321

E-mail: carolin_westermann@hugoboss.com

GROUP.HUGOBOSS.COMTWITTER: @HUGOBOSSLINKEDIN: HUGO BOSS

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1733823/HBME_110_S22SR_BOSS_Campaign_Future_002_crop_sRGB.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1733824/HBME_110_S22SR_BOSS_Campaign_Kendall_003_crop1_sRGB.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1733826/HBME_110_S22SR_BOSS_Campaign_Hailey_001_crop_sRGB.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1734005/HUGOBOSS_Logo.jpg

Keywords Německo-textil-firmy-Hugo Boss

Region
Europe, EU, NATO

Category
Processing and manufacturing industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.