Veletrh Chengdu Motor Show je svědkem premiéry nových modelů GWM POER s prodejem 200 000 kusů od uvedení na trh

Na 24. automobilovém veletrhu Chengdu Motor Show mělo 29. srpna premiéru několik nových modelů GWM POER a uživateli byl předán klíč od 200 000. modelu GWM POER.

Na veletrhu byly prezentovány i další modely společnosti GWM POER, například verze ZHUFENG, JICHE POER, HUO POER, DIANZHUANG POER, LVZHUANG POER, HEIDAN a LONGDAN (přepis). Různé verze GWM POER vyhoví potřebám globálních uživatelů, kteří chtějí používat automobily v různých situacích a k různým účelům.

Verze ZHUFENG zdědila vedoucí postavení terénních pick-upů GWM POER a je vybavena motorem 2.0T a převodovkou 8AT, které dále posilují její terénní schopnosti. K dispozici jsou různé jízdní režimy pro snadnou jízdu po nerovném terénu, zaplavených nebo klikatých silnicích, které vzdávají hold horolezeckému duchu se solidním výkonem. V konstrukci tlumičů je k zajištění výkonu a pohodlí u předních kol použita rovnoběžníková náprava a u zadních kol víceprvková náprava.

JICHE POER, partner motocyklistů, má velký nákladový prostor o rozměrech 2480/1520/538 mm, který je vybaven vysoce pevným žebřinovým podvozkem a super nosným odpružením, které unese náklad motocyklu o délce 2 až 2,4 m, což odpovídá super nosnosti až 400 kg. Nákladový prostor také disponuje snadno ovladatelným navijákem s dálkovým ovládáním, takže uživatel může motorku naložit sám. To řeší potíže motorkářů při cestování a podporuje rozvoj motocyklové kultury.

Během dvou let si společnost GWM POER díky kvalitním produktům a inteligentní konfiguraci vydobyla silnou pozici na trhu a celosvětově prodala 200 000 vozů. Od ledna do srpna 2021 se celosvětově prodalo 77.356 vozů GWM POER, což představuje meziroční nárůst o 13,4 %. Společnost se tak stala nejprodávanější „novou kategorií" na celosvětovém trhu pick-upů.

V Chile se společnosti GWM POER dařilo soustavně zvyšovat objem prodeje pick-upů GWM. Když se v červnu stala šampionem mezi čínskými značkami pick-upů, dosáhla v červenci nových výšin a získala první místo mezi mezinárodními i domácími značkami pick-upů.

V Saúdské Arábii se modely GWM POER a GWM Wingle, jakožto vozy vyšší a nižší třídy, účinně podílely na tom, že se pick-upy GWM dva měsíce po sobě umístily mezi třemi nejprodávanějšími na místním trhu a předčily i některé japonské značky. Podíl na trhu se postupně zvýšil na 11 %, čímž se společnost dostala na první místo mezi čínskými značkami pick-upů.

Od svého uvedení na trh v roce 2019 se společnost GWM POER prosadila ve více než 50 zemích a regionech, například v Austrálii, Chile, Jihoafrické republice, Iráku, Egyptě, Jordánsku a Rusku, a nedávno pronikla i na rozvíjející se trhy, například do Peru a Ekvádoru. Její globalizační model se stále rozšiřuje.

Nové modely GWM POER, které byly na tomto veletrhu představeny, budou i nadále vstupovat na světový trh a výrazně posunou pick-upy GWM mezi tři nejlepší značky pick-upů na světě. To umožní společnosti GWM dosáhnout do roku 2025 celosvětového ročního prodeje čtyř milionů kusů.

Photohttps://mma.prnewswire.com/media/1627655/GWM.jpg

KONTAKT: Pupu Li, +86-13466544432, lipupu@dsconsulting.com

Keywords Čína-trh-automoto-firmy-GWM

Region
Asia, Australia

Category
Automotive industry, transport and machinery
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.