Digitální konference SAP se zaměří na zkušenosti zákazníků i zaměstnanců

Společnost SAP pořádá 11. a 12. května SAP Customer Experience Summit a SAP Human Experience Summit, dvě digitální konference, které se budou věnovat aktuálním trendům v oblastech zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti. Na akcích vystoupí několik hostů z České republiky, včetně hokejisty Tomáše Hertla. Obě konference jsou zdarma.

SAP Customer Experience Summit 2021 Klíčem k zotavení z krize způsobené pandemií bude dle průzkumu mezi 2 000 řediteli firem zejména automatizace procesů spolu s poskytováním co nejvíce personalizovaných služeb zákazníkům. Pomoci by v tomto ohledu mohly pokročilé aplikace, které umožňují řídit a zlepšovat zákaznickou zkušenost. Užitečné tipy, osvědčené postupy a autentické zkušenosti zákazníků ze střední a východní Evropy přinese bezplatná digitální konference SAP Customer Experience Summit. Určena je každému, kdo je zapojen do vztahů se zákazníky a věří, že zákaznická zkušenost je předpokladem úspěchu.

Na akci, která se bude konat 11. května 2021 od 10:00 do 14:30, se setkají podnikatelé, experti z nejrůznějších oborů, vizionáři a specialisté na řešení SAP. Účastníky provedou aktuálními trendy na trhu, ukáží, jak porozumět zákazníkům a jak s nimi komunikovat a také jak poskytovat osobní, důvěryhodnou a propojenou zákaznickou zkušenost. Mezi vystupujícími bude například generální ředitel společnosti Siko koupelny Tomáš Vala, který ukáže, jak se firmě s pomocí nových inovativních řešení podařilo dosáhnout výrazných zlepšení při poskytování služeb svým zákazníkům, a posílit tím i jejich loajalitu. Jako speciální hosté vystoupí český hokejista Tomáš Hertl a ukrajinská tenistka Elia Svitolina, kteří se podělí o své zkušenosti ve sportu.

Mezi stěžejní témata konference budou patřit trendy v oblasti zákaznické zkušenosti a personalizace, metody a způsoby dobrého porozumění zákazníkům, zkušenosti z oblasti poskytování služeb, budování loajality či zvyšování hodnoty firmy pro zákazníka. Účast je bezplatná, podmínkou je pouze registrace.

SAP Human Experience Summit 2021 Hned následující den, 12. května 2021 od 10:00 do 16 :00, nabídne postřehy a zkušenosti z oblasti zvyšování produktivity, loajality a angažovanosti zaměstnanců v době pandemie digitální konference SAP Human Experience Summit. Akce dále představí příležitosti a výzvy, které organizacím přináší digitální transformace a online spolupráce, stejně jako osvědčené postupy firem ze střední a východní Evropy. Je určena nejen ředitelům lidských zdrojů a HR manažerům, ale všem zájemcům o moderní trendy v oblasti lidských zdrojů, jako je nastavování inteligentních HR procesů, řízení lidí v novém normálu a péče o zaměstnance v době vzdálené práce. Věnovat se bude i náboru talentů, jejich vzdělávání a rozvoji či personálním analýzám.

Na konferenci vystoupí celá řada inspirativních osobností ze světa HR a expertů na digitalizaci i moderní technologie. Účastníci se mohou těšit například na Jakoba Kiblboecka, šéfa SAP SuccessFactors pro střední a východní Evropu, Sabrinu Dick, personální ředitelku SAP pro střední a východní Evropu či Michala Batelku, HR ředitele společnosti Foxconn Česká republika, který se zaměří na problematiku učení v dobách nejistoty a vytváření adaptivní obchodní kultury. Autorka knihy Proč muži v práci vítězí, Gill Whitty-Collins, se zaměří na téma rozmanitosti, která se v současné době stává na pracovištích jedním z nejdůležitějších trendů zaměstnanecké zkušenosti (HXM). Účast je bezplatná, podmínkou je pouze registrace.

Více informací pro novináře:

SAP ČR: Jitka Valoušková, jitka.valouskova@sap.com

Agentura PRCOM: Kamil Pittner, kamil.pittner@prcom.cz

Keywords ČR-počítače-SAP ČR

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.