Řešitelé problémů z řad mladých se stali vítězi soutěže NFTE The World Series of Innovation sponzorované firmou Mary Kay Inc.

Soutěž The World Series of Innovation společnosti NFTE, globální vzdělávací akce pro podnikatele, zve mladé lidi, aby řešili největší problémy současného světa a pomáhali prosazovat programy Cílů udržitelného rozvoje OSN

Společnost Mary Kay Inc., přední zastánce posilování pozice žen a ženského podnikání, dnes oznámila tři hlavní vítěze soutěže The World Series of Innovation (Světová série inovací) (WSI) ve spolupráci s firmou Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE). V prvním roce spolupráce s organizací NFTE sponzorovala společnost Mary Kay soutěž 2020 NFTE The World Series of Innovation, globální vzdělávací akci, která vyzvala mladé lidi ve věku 13-24 let, aby využili své kritické myšlení a dovednosti při hledání řešení nejpalčivějších problémů současného světa a pomohli prosazovat program Cíle udržitelného rozvoje OSN a zároveň posílili své podnikatelské myšlení.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní tiskovou zprávu si prohlédněte zde: https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/

Soutěž The World Series of Innovation společnosti Mary Kay podporuje mladé lidi z celého světa, aby předkládali moderní řešení pro dvanáctý z Cílů udržitelného rozvoje: Zajistit rozumnou spotřebu a výrobu. Odhaduje se, že v globálním měřítku 80% použitých textilií končí na skládkách. Díky tomu je ve statistikách oděvní a textilní průmysl na druhém místě seznamu největších průmyslových znečišťovatelů, hned po petrochemickém průmyslu. V této soutěži byli studenti vyzváni, aby navrhli produkt, službu nebo iniciativu, která vytvoří „cirkulární ekonomiku“, podpoří opětovné nebo jiné využití uniforem nebo dalších použitých oděvů, zredukuje objem odpadů, které jinak končí na skládkách a sníží emise skleníkových plynů z rozkládajících se textilií.

Tři vítězové soutěže společnosti Mary Kay jsou:

- První místo: Loop Tee LoopLoop Tee Loop je udržitelný oděvní cyklus, který spojuje textilní závody vyrábějící lyocell s recyklační službou, která shromažďuje použité stejnokroje v oblasti Metro Manila na Filipínách.

- Druhé místo: SwagSwapSwagSwap je sociální síť se sídlem v USA pro tzv. thrifting, umožňující vzájemnou výměnu oděvů pro dospívající.

- Třetí místo: Project DBrandProject DBrand je unikátní služba, která zpracovává obnošené stejnokroje tak, aby mohly být znovu lépe využity, na území Spojených států

„Studenti dnes vyrůstají ve světě, kde je udržitelnost globálním tématem každodenní konverzace a aktivně se podílí na realizaci změn,“ řekla Deborah Gibbins, provozní ředitelka společnosti Mary Kay Inc. „Pro společnost Mary Kay je ctí spolupracovat se společností NFTE, organizací, která pomáhá nejen zažehnout v mysli mladých lidí zájem o podnikání, ale rovněž je podporuje v kritickém myšlení při řešení závažných problémů světa. Globální společnosti, jako je firma Mary Kay, mají zodpovědnost posilovat podnikatelské inovace, které mohou pomoci změnit svět k lepšímu.“

NFTE je globální vzdělávací nezisková organizace, která dodává energii do podnikání mladým v komunitách s nízkým příjmem. Soutěž The World Series of Innovation (WSI) zahrnuje sponzorovanou soutěž zaměřenou na program Cílů udržitelného rozvoje OSN. Společnost NFTE oslovuje 100 000 studentů na celém světě, v roce 2020 měla téměř 4 000 účastníků z řad studentů z různých poměrů, kteří zaslali své nápady do soutěží WSI a téměř 350 studentů se účastnilo soutěže sponzorované firmou Mary Kay.

„Soutěž The World Series of Innovation podporuje mladé lidi, aby využívali své podnikatelské myšlení pro řešení problémů světa,“ řekl J.D. LaRock, prezident a generální ředitel společnosti NFTE. „Každý rok se necháváme inspirovat inovativními nápady nové generace podnikatelských vizionářů. Jsme vděčni společnosti Mary Kay Inc. za to, že umožňuje uskutečnit tuto světovou soutěž, která provokuje a nutí studenty přemýšlet o cirkulární ekonomice oděvů a textilií zcela novým způsobem.“

Kromě soutěže The World Series of Innovation, byla společnost Mary Kay jedním z hlavních sponzorů události 2020 NFTE’s United Nations Global Goals Conversation, prestižní každoroční akce na které se setkávají zástupci z řad mladých lidí, průmyslu, neziskové sféry a filantropie, aby vedli dialog o řešeních v oblasti sociálního podnikání. Akce probíhala během Globálního týdne podnikání a tématem panelové diskuze bylo „Zapojení podnikatelů do inovací a realizace plánů s využitím technologie jako nástroje pro dobro společnosti.” Účastníci panelové diskuze probírali moderní způsoby využití technologií pro boj s problémy vzniklými v důsledku pandemie, jako je například nezaměstnanost, hospodářská recese a vzrůstající sociální neklid a budování spravedlivější a tolerantnější společnosti ve světě po covidu. Diskuzi o Cílech udržitelného rozvoje OSN The 2020 UN Global Goals Conversation prezentovaly firmy Citi Foundation, Ernst & Young LLP (EY) a Mary Kay Inc., s další podporou společnosti Bank of the West BNP Paribas.

Další informace o soutěži World Series of Innovation a všech soutěžích naleznete na stránkách https://innovation.nfte.com.

O společnosti Mary Kay

Originální žena bořící mýty, Mary Kay Ash založila svou kosmetickou firmu před více než 60 lety se třemi cíli: nabídnout ženám skvělé příležitosti, vyrábět neodolatelné produkty a udělat ze světa lepší místo pro život. Z tohoto snu nakonec vznikla nadnárodní společnost s obratem v řádu miliard dolarů, která má milióny nezávislých prodejců v téměř 40 zemích světa. Firma Mary Kay se snaží věnovat výzkumu na poli kosmetiky a vyrábí špičkové produkty pro péči o pokožku, dekorativní kosmetiku, doplňky stravy a parfémy. Společnost Mary Kay se snaží pomáhat ženám a jejich rodinám tím, že spolupracuje s organizacemi na celém světě, které se zaměřují na výzkum rakoviny, ochranu obětí domácího násilí, zvelebování společnosti a zvyšování sebevědomí dětí, aby si dokázaly splnit své sny. Původní vize paní Mary Kay Ash - „postupně zlepšovat jednu rtěnku denně“ tak i nadále platí.

O společnosti NFTE

Společnost Network for Teaching Entrepreneurship (Síť pro výuku podnikání) (NFTE) je globální nezisková organizace, která poskytuje vysoce kvalitní podnikatelské vzdělání studentům středních a vysokých škol z komunit s nedostatečnými zdroji, stejně jako programy pro vysokoškolské studenty a dospělé. NFTE ročně osloví více než 70 000 studentů v 25 státech USA a nabízí programy v dalších 12 zemích. Poskytli jsme vzdělání již více než milionu studentů prostřednictvím programů pro školy, mimoškolní a vysokoškolské prostředí a letní kempy, nabízených prezenčně i online. Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak propagujeme inkluzivní kapitalismus a budujeme novou generaci podnikatelů s různými názory, naleznete na stránkách www.nfte.com.

Originál zprávy si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/

Kontakty

Mary Kay Inc. Corporate Communications Marykay.com/newsroom Tel : (+1) 972.687.5332 nebo email : media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Keywords USA-kosmetika-trendy-společnost-Mary Kay

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Media, society and lifestyle
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.