Růst tržeb o 325 %: společnost Hisense se domnívá, že laserová televize je trendem budoucnosti

Ukázka, jak funguje laserová televize.

Ukázka, jak funguje laserová televize.

První laserová televize TriChroma Laser na světě, Hisense 100L9. Televizor Hisense řady L5.

Covid-19 urychluje zavádění nových technologií a závratnou měrou roste čas, který lidé denně tráví u obrazovek. Podle agentury Omdia televizní trh v roce 2020 meziročně mírně vzrostl. Podstatná část tohoto růstu jde na vrub velkoplošným televizorům. Od představení první laserové televize na světě v roce 2014 je firma Hisense (burzovní index SSE: 600060) v čele zavádění nových inovací, jako jsou například laserové displeje. V roce 2020 vzrostl prodej laserových televizí značky Hisense na zahraničních trzích o 325 % (zdroj dat: Interní zpráva firmy Hisense). Na tento trh také vstoupili globální výrobci televizních přijímačů, jako jsou například společnosti Samsung nebo LG.

Velkoplošné televizní obrazovky jsou trendem budoucnosti. Společnost Hisense, která ve svých značkových produktech využívá ty nejlepší technologie, se domnívá, že laserová televize bude tím nejlepším konečným řešením pro zákazníky.

Co je laserová televize?

Laserová televize (laser TV) dokáže zobrazit i extrémně velké obrázky ve skvělé kvalitě díky unikátní technologii laserových displejů. Tato technologie umožňuje také laserovou projekci a její součástí je laserový světelný zdroj a plnoformátový projekční systém.

Výhody

Šetří oči: směrem k očím diváka se obraz z obrazovky odráží a není vysílán přímo směrem do očí, jako je tomu u ostatních zobrazovacích systémů. Proto diváci nejsou vůbec vystavováni silnému modrému světlu, které způsobuje únavu očí.

Úžasný divácký zážitek: lidské oči dokážou rozeznat přibližně 1 milion barev. Nejmodernější laserový displej TriChroma dokáže věrně reprodukovat až 90 % barev rozpoznatelných pro lidské oko, zatímco například LED TV umí věrně reprodukovat pouze 60 % barev, které je lidské oko schopno rozeznat. Laser TV je jediným produktem, který splňuje televizní normu BT2020, nejvyšší světový standard pro budoucí barevné televizory.

Vtažení do obrazu: laserová TV umožňuje sledování i velké obrazovky zblízka (například na laserovou televizi o úhlopříčce 100 palců se můžete dívat z pouhých 4 m), díky čemuž má divák pocit vtažení do obrazu a skvělého zážitku. A hodnocení zákazníků říkají, že se "i při zprávách cítí, jako by byli přímo v obraze."

Úspora energie a nákladů: laserové televize mají nižší spotřebu energie a jsou cenově příznivější, než LED TV stejné velikosti (například cena za 100palcovou laserovou televizi je jen 1?4 až 1?2 ceny za 100palcovou LED TV). Proto na trhu velkoplošných TV obrazovek dominují právě laserové televize. Navíc díky kratšímu a stabilnějšímu dodavatelskému řetězci se výrobní náklady lépe rozdělí mezi jednotlivé články dodavatelského řetězce, což se vzrůstajícím objemem výroby povede k ještě konkurenceschopnějším cenám.

Ukázkové produkty

Hisense 100L9

První RGB laserová TV na světě. Díky vysouvacímu audiozařízení Harman Kardon se systémem Dolby Atmos se váš obývací pokoj změní v soukromé domácí kino.

Prodej tohoto produktu na evropském a severoamerickém trhu bude zahájen letos v srpnu.

Hisense 88L5V

Tento model má přímo do obrazovky zabudován více než 100 tisíc audio jednotek a díky tomu je televize Hisense 88L5V Sonic Laser TV skvělou ukázkou integrace zvuku a obrazu.

Tento prodej si již od února můžete zakoupit ve Spojeném království, Německu, Francii, Itálii, Španělsku, Rusku, Jihoafrické republice, Spojených arabských emirátech a na východoevropských trzích.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1446520/image_1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1446521/image_2.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1446522/image_3.jpg

KONTAKT: Lori Luo (Ogilvy PR Team), +86-20-81136268, lori.luo@ogilvy.com; HisenseGlobal@ogilvy.com

Keywords Čína-elektronika-trendy-trh-firmy-Hisense

Region
Asia, Australia

Category
IT, telecommunications
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.