Volba zdravotní pojišťovny je v dnešní době důležité rozhodnutí

PhDr. Miloslava Lukešová, obchodní ředitelka OZP

PhDr. Miloslava Lukešová, obchodní ředitelka OZP

"K lékaři nechodím. Nic nečerpám. Všechny zdravotní pojišťovny jsou stejné. To jsou nejčastější odpovědi, které slýcháme, když se ptáme, podle čeho lidé volí zdravotní pojišťovnu," říká PhDr. Miloslava Lukešová, obchodní ředitelka OZP.


Není nám lhostejné, u koho a jak si pojistíme svůj byt, dům, své auto, majetek a třeba i domácího mazlíčka, ale zdravotní pojištění většina z nás neřeší. Obvykle setrváváme již od narození u jediné zdravotní pojišťovny, ti starší jsou velmi často věrni té, u které jsou přihlášeni od devadesátých let minulého století, kdy u nás začaly zdravotní pojišťovny vznikat.


I přesto, že má každý pojištěnec v ČR právo na bezplatnou zdravotní péči a zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon, existují mezi zdravotními pojišťovnami značné rozdíly. Na co se proto při výběru zaměřit? Hlavním vodítkem by měla být nabídka benefitů a programů hrazených právě nad rámec veřejného zdravotního pojištění či výše příspěvků.


V Oborové zdravotní pojišťovně (OZP) jsme si vědomi hodnoty zdraví a tak se snažíme podporovat naše pojištěnce v péči o to nejcennější, co mají. Proto kromě toho, že poskytujeme oblíbené tradiční příspěvky na plavání či sportovní aktivity, cílíme primárně na zdravotní prevenci. Našim klientům přispíváme na preventivní vyšetření, která nejsou standardně hrazena z veřejného zdravotního pojištění a lze díky nim odhalit onkologická či závažná civilizační onemocnění jako je např. osteoporóza.


Myslíme také na klienty, kteří v důsledku svého onemocnění (ať už se jedná o již zmíněná onkologická onemocnění, pohybové obtíže či třeba dnes již typicky civilizační onemocnění - obezitu dětí) mají své specifické potřeby a i pro ně chystáme v roce 2021 zcela nové příspěvky.


V neposlední řadě je pro nás důležitá kvalita klientského servisu, a to jak v elektronické formě, tak v osobním přístupu. Právě spouštíme zcela nové webové stránky, které nabídku služeb a benefitů OZP výrazně zpřehledňují a usnadňují.


10 důvodů proč je dobré být pojištěncem Oborové zdravotní pojišťovny (207), která má více než 730 000 pojištěnců:

1) Široká nabídka příspěvků dle cílových skupin (maminky s dětmi, sportovci, dárci krve a další)

2) Asistenční služba v režimu 24/7 (možnost telefonické či mailové konzultace zdravotního stavu s lékařem vč. objednání k lékaři)

3) Vyhodnocení EKG křivky prostřednictvím chytrých hodinek Apple Watch, na jejichž pořízení OZP jako jediná zdravotní pojišťovna přispívá

4) Komplexní síť smluvních zdravotnických zařízení po celé ČR

5) Možnost odměnit své lékaře za perfektní servis

6) Možnost komplexní komunikace prostřednictvím aplikace VITAKARTA, vč. podání přehledu OSVČ, úhrady plateb pojistného, hlášení změn atd.

7) Zastoupení v každém kraji, 40 kontaktních míst po celé ČR, kde máme několikrát v roce pro klienty OZP připraveny hodnotné dárky, ať již sady zubních a mezizubních kartáčků pro dentální hygienu, prostředky pro bezpečné opalování, sluneční brýle či vitamíny

8) Slevy u vybraných obchodních partnerů (masáže, bazény, elektronika aj.)

9) Až 100 procentní sleva při sjednání cestovního pojištění u VITALITAS na léčebné výlohy

10) Pro nejmenší pojištěnce - novorozence do 1 roku života - dětské úrazové pojištění zcela zdarma


Kompletní nabídku benefitů a více informací najdete na www.ozp.cz

PhDr. Miloslava Lukešová, obchodní ředitelka OZP


Kontakt:

Nicol Lenertová

PR specialista / Tisková mluvčí

Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví

e-mail: Nicol.Lenertova@ozp.cz

www.ozp.cz

www.facebook.com/pojistovnaozp

Keywords ČR-zdraví-pojišťovny-OZP

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Health service
Finance, economics

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.