STOP SHOP, přední provozovatel nákupních parků, prodloužil trvání vánoční soutěže pro zákazníky do 18. prosince. Po celou dobu mohou návštěvníci ve všech deseti českých lokalitách, kde se nákupní parky STOP SHOP nacházejí, soutěžit o vánoční cukroví. Princip je jednoduchý - za účtenky svých nákupů v hodnotě vyšší než 2000 Kč mohou zákazníci získat kilo vánočního cukroví.
"Pro zpříjemnění a zatraktivnění vánočního nakupování běží od začátku listopadu zákaznicky oblíbená vánoční kampaň, kterou jsme se vzhledem k pandemické situaci rozhodli prodloužit do třetího prosincového týdne. Letošní motto je: Vánoce Vám zpříjemníme ještě o něco více! Do kampaně se tradičně zapojila řada obchodů v našich STOP SHOP parcích," informuje Filip Poltoratský Country Manager Operations společnosti IMMOFINANZ pro ČR.
Princip a mechanika soutěže je následující: Po celé období (1.11. - 18.12.) zákazníci střádají účtenky za své nákupy. Ti, kteří nakoupili zboží v hodnotě minimálně 2000,- Kč alespoň ve 2 obchodech, budou oprávněni zúčastnit se soutěže formou vyplněné registrační karty a uschovaných účtenek, nebo i kombinace více účtenek od vybraných obchodníků. Vyplněnou kartu a účtenky zanesou v termínu 19. - 20. 12. 2020 do svého oblíbeného STOP SHOPu, kde si rovnou vyzvednou vánoční cukroví?.
STOP SHOP je značka společnosti IMMOFINANZ pro nákupní parky ve střední a východní Evropě. Tato sympatická a snadno dosažitelná lokální nákupní místa se nacházejí ve spádových oblastech pro 30.000 až 150.000 obyvatel a nabízejí širokou škálu produktů za výhodné ceny. Díky snadnému dopravnímu spojení a rozsáhlým parkovacím plochám se soustředí na "chytré zákazníky", kteří se orientují na výhodnou cenu a oceňují bezproblémovou dostupnost.
V České republice jsou retail parky STOP SHOP umístěny v Hranicích, Třebíči, Táboře, Příbrami, Rakovníku, Kladně, Ústí nad Orlicí, Znojmě, Žatci a ve Starém Městě u Uherského Hradiště.
Kontakt:
Martina Jašková, ředitelka PR a mediálních vztahů Graffitti Networks Grafix
e-mail: martina@gng.cz