Druhá vlna Kuponů na prevenci končí 30. listopadu. Příspěvky mohou pojištěnci OZP čerpat online

Na čerpání příspěvků prostřednictvím oblíbených Kuponů na dentální hygienu, očkování a preventivní aktivity mají pojištěnci Oborové zdravotní pojišťovny ještě čtyři dny. Kupony na prevenci otevírá OZP v průběhu roku dvakrát. V prvním pololetí je bylo možné využít v březnu, druhá vlna probíhá již od září. Ročně tak prostřednictvím Kuponů na prevenci mohou klienti OZP získat příspěvek až 3500 Kč. Kupony lze uplatnit nejenom na pobočkách, ale velmi snadno elektronicky - prostřednictvím aplikace VITAKARTA. Stačí jen požadované doklady vyfotit.


Dentální hygiena


Příspěvek na dentální hygienu je rozdělen do dvou období - v každém pololetí je možné získat až 1000 korun. V aktuální druhé vlně mohou pojištěnci OZP čerpat příspěvek do max. výše 1000 korun prostřednictvím Kuponu Dentální hygiena II.


Očkování


OZP přispívá na jakékoli očkování nehrazené z veřejného zdravotního pojištění, a to jak na zakoupení očkovací látky, tak i na aplikaci. To vše do max. výše 1000 korun.


Preventivní aktivity


Prostřednictvím Kuponů lze získat i příspěvek ve výši 500 korun na vybrané preventivní aktivity. Ve druhé vlně mohou Kupon využít ti, kdo jej nečerpali již v březnu. Kupon je možné použít jako příspěvek na např. vitamíny a doplňky stravy, brýle a kontaktní čočky, fyzioterapii, dětské pohybové tábory a kroužky, předplatné na sportování nebo na zubní rovnátka. Příspěvek je také možné použít na proplacení účtenky za test na covid-19.


Aplikace VITAKARTA - to je chytrý elektronický pomocník, který nenahrazuje pouze kamennou pobočku pro uplatnění příspěvku. Jejím prostřednictvím se mohou pojištěnci OZP obrátit na Asistenční službu. Hlavním úkolem této nonstop služby je kromě poskytnutí klinických konzultací, vysvětlení lékových interakcí či zprostředkování názoru druhého lékaře, také zajištění dostupnosti zdravotní péče, a to vyhledáním či objednáním k lékaři. Asistenční služba během roku vyřeší více než 10 000 požadavků medicínského charakteru. Díky pohotovému jednání a profesionálnímu lidskému přístupu se tak obratem pojištěncům OZP dostává té nejlepší možné péče.


Asistenční služba je dostupná:


● pojištěncům OZP - po snadné registraci do VITAKARTY na webu OZP


● 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na lince 844 111 000 nebo prostřednictvím online medicínské poradny (k vyzkoušení zde) ve VITAKARTĚ na webu či v její mobilní verzi mVITAKARTA


Online medicínská poradna je provozovaná společně s uLékaře.cz. Bez osobní návštěvy ordinace se klientovi dostane do 6 hodin odpovědi od praktického lékaře, do 48 hodin od specialisty. Prostřednictvím medicínské poradny se lze také k lékaři objednat.


! Asistenční služba nenahrazuje Zdravotnickou záchrannou službu !


Stažení mobilní aplikace mVITAKARTA:


Aplikace pro Android


Aplikace pro iPhone


Aplikace pro Windows Phone


Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví (207)


OZP je s více než 730 tisíci klienty třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v ČR. Své pobočky má ve všech krajských městech a spolu s dalšími klientskými centry je dostupná na celkem 40 místech napříč Českou republikou. OZP poskytuje svým klientům nonstop Asistenční službu prostřednictvím aplikace VITAKARTA, která z pohodlí domova umožní pojištěnci využít veškerých služeb OZP, aniž by osobně navštívil kamennou pobočku.


Svou dobrou pověst mezi zdravotnickou veřejností si OZP trvale zabezpečuje včasnou úhradou všech svých závazků. Pro veřejnost je pak atraktivní zejména tím, že nabízí široké spektrum služeb a vysokou kvalitu, profesionalitu a spolehlivost, s jakou jsou tyto služby poskytovány v optimální síti smluvních partnerů.

Keywords ČR-zdraví-pojišťovny-prevence-firmy-OZP

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Health service
Finance, economics

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.