Easyphone se rozšiřuje po světě

Výstava Call Centre Solutions Europe, stánek 424 - Společnost Easyphone dnes informovala o svých nových zákaznících, nových spojenectvích a o zakládání nových regionálních kanceláří po celé Evropě, čímž Easyphone předvedl smysl pro vystižení okamžiku pro uvedení spojovacího softwarového centra. Easyphone nabízí pouze softwarová řešení, která spojují sílu a spolehlivost hlavní přepínací technologie se zaváděním nových a pokročilých čistě softwarových řešeních. Tento software je založený na nepatentovém přístupu, který dodává vysoce odstupňovatelné řešení, které může podporovat mnohé platformy, metody přenosu dat a technologie třetích stran.

Významnými společnostmi, které používají řešení Easyphone v Evropě, dnes jsou: PTE Nationale Nederlanden (Polsko), Credit Agricole (Francie), NSB BA (Norsko), Telebanco (Řecko), Telepolis (Belgie) a Portugal Telecom.

Fernando Brito Barros, starší výkonný viceprezident EMAE a Latinské Ameriky řekl: "Řešení Easyphone je atraktivní téměř pro každou společnost, protože dovoluje zákazníkům využít jejich existující infrastrukturu, když si dokoupí potřebné komponenty, které jsou potřeba, a mohou si být tak jisti, že technologie mohou růst společně s nimi.

Zákazníci si vybírají Easyphone pro sílu a jednoduchost jeho použití.

Jedním z nově získaných zákazníků je Telepolis. Informační technologie a telekomunikačních služby pomohly propojit celou oblast Antverp. Město Antverpy požádalo společnost Telepolis, aby zavedla telefonní ústřednu, která by vylepšila úroveň služeb a zvýšila možnosti komunikace občanů. "Největším problémem Telepolisu bylo synchronizovat různé datové a hlasové směrování přes 20 zcela propojených pobočkových ústředen," poznamenal Bob Spanoghe z Telepolisu.

Rozhodnutí o tom, na který CTI produkt sítě PABX (automatizované pobočkové ústředny) by se mělo spolehnout, bylo učiněno v úzké spolupráci s nezávislým belgickým telefonním konzultačním centrem IDeal Systems. "Easyphone byl jedinou možností, protože jsme potřebovali softwarové řešení schopné podporovat plné síťové směrování a na bázi otevřených standardů a předních aplikací, které usnadní sjednocení již existujících aplikací uživatele," dodal Peter Depoorter, poradce z IDeal Systems.

Dalším novým zákazníkem Easyphone je divize ING, nizozemské celosvětové finanční instituce aktivní na poli bankovnictví, pojišťovnictví a správy majetku. Společnosti ING Continental Europe Holdings B.V. a Bank Slaski w Katowicach vstoupily na polský trh v oblasti penzijního pojištění vytvořením Pension Fund Society Nationale - Nederlanden Poland S.A. Společnost aktivně používala aplikaci Easyphone po 90denním implementačním období. Mezi 26 provozovateli divize proběhne nyní přes 10.000 telefonních hovorů denně, když společnost odpovídá na dotazy svých zákazníků o nabídce penzijního plánu PTE.

"Měli jsme nabitý časový plán a sjednocení komponentů systému Easyphone mělo smysl," řekl Krzysztof Marcez, projektový vedoucí oddělení pro klientské služby. "Používání aplikací Easyphone divizí penzijního plánu je pouhý začátek. Easyphone bude klíčovým nástrojem v udržení konkurenceschopnosti PTE.

Rozšiřování obchodních spojenectví a kanceláří Easyphone

Easyphone dnes také oznámil otevření nových místních kanceláří, aby zvýšil již existující síť zákazníků a partnerů, a to v Bruselu, Madridu a Londýně. Tyto provozní jednotky jsou vedeny generálním ředitelem Marcem Temmermanem pro BENELUX a Švýcarsko; dalším je Rogerio Neiva, generální ředitel pro Španělsko; a generálním ředitelem pro Velkou Británii, Irsko a Skandinávii je Richard Woollaston. Aktivity vytvořené v těchto regionálních kancelářích podpoří distribuční partnery, vytvoří nové vztahy a bude provádět místní implementace a průběžnou zákaznickou podporu.

Konečně Easyphone oznámil jak nová, tak rozšířená spojenectví, která jsou stále rozvíjena kvůli zvýšení dostupnosti produktů společnosti po celé Evropě. Naposledy se Easyphone dohodl na spojenectví s Unisysem, který bude prodávat balík programů Easyphone po celé Evropě. "Náš program o vzájemné obchodní podpoře má přísná pravidla směřující ke kvalitním výrobkům, stejně jako k dodávkám a podpoře dodavatelů. Rekordní výsledky Easyphone v prostředí telefonních ústředen ukazují, že jejich výrobky a jejich přístup je zaměřen na přinesení skutečných výhod jejich zákazníkům v oblasti telefonních ústředen," řekla Key Harnoll, marketingová ředitelka přímých kanálových řešeních společnosti Unisys.

Navíc se Easyphone nyní podílí na programu Siemens Hioom Ready Program a je jedním z členů programu Nortel Business Affiliate (BAP) a pokračuje ve svém závazku zajišťovat zákazníkům výběr řešení ve spojovacích centrech na širokém rozpětí platforem.

Informace o Easyphone a jeho produktech

Easyphone je vedoucím poskytovatelem 100procentních softwarových řešení pro celosvětová spojovací centra. Easyphone software nabízí funkční výrobky, které obsahují: bezproblémové CTI integrace, směrovací kapacity, Interactive Voice Response (IVR), spojovací centrum umožňující webová řešení, telefonní nahrávání a další možnosti. Easyphone uvedl novou počítačovou architekturu podporující prostředí NT a Unix. Easyphone dále zveřejnil svoje API ulehčující integraci s aplikacemi třetí strany, databázemi, telefonními technologiemi. Tyto funkce ve svém souhrnu dávají zákazníkům Easyphone jednu z nejlevnějších cen v odvětví.

ots Original Text Service: Easyphone

Internet: webová stránka: http://www.newsaktuell.de

Kontakt: Annabel Earle z Easyphone Corporate Marketing, Lisbon, tel: +351-1-720-5050 nebo Jose Duarte Ramos, Easyphone Marketing, Paříž, tel: +33-155-04-88-44, nebo Laurie Gibson, Kickstart Communications, California, tel: (USA) 650-969-0764, pro Easyphone

Keywords Easyphone

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.