Studium MBA je cesta k dobře placené profesi

Vzděláváním si člověk vyšlapuje cestičku k dobře placenému místu v nadnárodních společnostech. Nicméně obory bakalářských a magisterských programů se zaměřují především na teoretické znalosti, které spousta absolventů vysokých škol nedokáže využít v praxi. Ale tento trend porušuje studium MBA s mezinárodní platností. V následujících řádcích vám prozradíme, proč se vyplatí investovat do studia, které dříve poskytovaly pouze zahraniční vysoké školy.

Zkratka MBA (Master of Business Administration) by se v českém ekvivalentu dala charakterizovat jako magisterský titul v oboru podnikového hospodářství. Vysoké školy v České republice, které k poskytování tohoto studia získávají akreditaci od zahraničních vysokých škol, nabízí různé obory a zaměření prestižního studia MBA. Vybrat si můžete například ekonomiku a finance, management či marketing.

Studium MBA je zaměřené na praxi

Profesní titul kombinuje nabývání teoretických znalostí a praktických dovedností. Absolventi studia MBA si rozšíří obzory v manažerské oblasti a naučí se pohybovat v mezinárodním prostředí. Abyste se mohli přihlásit na studium MBA, musíte mít úspěšně absolvované bakalářské studium. Investice do vlastního vzdělání se rozhodně vyplatí, neboť vedle nových zkušeností získáte obchodní kontakty. A nakonec se budete pyšnit titulem, který zvýší vaši konkurenceschopnost na trhu práce.

V České republice působí Vysoká škola podnikání a práva, která má ve svém portfoliu prezenční či kombinované bakalářské a navazující magisterské studium. A jako třešničku na dortu nabízí studium MBA, MMM, MSM či MIM. Pakliže uvažujete nad výběrem této soukromé vysoké školy, rozhodně neprohloupíte. Pobočky má v Ostravě, Praze a Brně, tudíž na své si přijdou zájemci o studium ze všech koutů republiky.

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.