Na Global Media 10 procent severoamerických on-line rádií

NANAIMO 4.března (PROTEXT/ots)- Společnost Global Media Corp. (označení na mimoburzovním trhu NASD: BB GLMC) (http://www.globalmediacorp.com) s potěšením oznamuje, že smluvně jištěné zakázky rozhlasových společností vůči Global Media už přesahují 10 procent severoamerického trhu rozhlasového vysílání. Global Media dosáhla působivých výsledků v nabízení svého licenčního programu elektronického obchodu na bázi internetu v rámci branže mediálních společností.

Global Media Corp. obdržela podepsané dohody o budoucí smlouvě o připojení se k licenčnímu programu Global Media od více než 1500 rozhlasových stanic, z nichž 1300 je amerických. To představuje více on-line rozhlasových stanic, než kolik jich je v současné době dostupných na Broadcast.com (385 stanic), Webradio (27 stanic) a Onradio.com. Dohody o budoucí smlouvě zastupují celou škálu posluchačů rozhlasu, od malých venkovských a vysokoškolských stanic s výjimečně vysokou věrností posluchačů, až po velké mediální společnosti se stovkami mediálních zařízení a schopností dostat se k miliónům posluchačů. Tento významný tržní podíl představuje základnu více než 25 miliónu věrných klientů.

Výzkumná organizace Arbitron and Edison Media Research uvedla, že za posledních šest měsíců se posluchačská penetrace u rozhlasu on-line zdvojnásobila.

V současné době uvádí 13 procent všech Američanů, že na internetu poslouchali rádio. Před šesti měsíci to bylo pouze šest procent respondentů. Pokud jde o webové stránky rozhlasových stanic, 23 procent zákazníků uvádí, že by dalo přednost nákupu hudby z webových stránek rozhlasových stanic, což je rozhodující přednost v odvětví, které považuje hudbu za klíčový prvek svého programu.

Analytici hodnotící tento druh podnikání nyní budou moci dospět k závěru, že úspěchu lze dosáhnout pouze díky lidem zběhlým v této branži, kteří jsou schopni účinně na trhu nabízet svá řešení. "Na nás všechny silně zapůsobilo, jak se naše činnost rozjela a někdy je to ohromující, když si vezmete, za jak krátkou dobu se to stalo," uvedl Michael Metcalfe, prezident společnosti Global Media Corp. "Divize poskytování licencí udělala skvělou práci tím, že připravila pro existující mediální společnosti efektivní a rovné podmínky nabízející soubor produktů, který je jasně lepší než co nabízí konkurence. Za méně než tři krátké měsíce tento program poskytování licencí zabral více než 10 procent ze všech rozhlasových stanic v Severní Americe, takže cíl společnosti Global Media, 50 procent v roce 1999, je nejen dosažitelný, ale nyní i vysoce pravděpodobný."

Podle společnosti Arbitron existuje v současné době ve Spojených státech 13.500 komerčních rozhlasových stanic a něco přes 1000 v Kanadě. Global Media Network má smluvně zavázáno 1500 rozhlasových stanic a překročila tak 10procentní tržní podíl.

Global Media bude i nadále zavádět a uvádět na trh další produkty, tvořící "cihly a maltu", jako jsou videopůjčovny a prodejny s hudbou. Společnost v současné době pracuje na zlepšení svých školicích programů týkajících se služby zákazníkům a zavádí nová opatření na poli kontroly jakosti. To zajistí řízený růst v rychle se rozšiřujícím oboru elektronického obchodu.

Global Media Network zahrnuje prodej knih, CD, videa, audionahrávek a další související produkty, jako lístky na koncerty a předplatné časopisů prostřednictvím sítě majitelů licencí a poboček. Společnost se také zaměřuje na zprostředkovávání přímého přenosu akcí a přímých radiových reportáží do své sítě majitelů licencí.

Global Media nabízí komplexní možnosti konečných licencí pro zavedené maloobchodní prodejce na webu a začínajícím společnostem, což je jedním z klíčů její konkurenceschopnosti.

Tato možnost získat konečnou licenci je jediná svého druhu a poskytuje jak malým, tak velkým majitelům licencí unikátní a osobitě navrženou webovou stránku, která zahrnuje média i s možností stažení z internetu, a také aktuální novinky a zprávy z oblasti zábavního průmyslu. technické vybavení, ve spojení se špičkovou technikou a databázemi, které poskytují partnerské organizace Liquid Audio, RealNetworks (Nasdaq: RNWK), Muse, Astral Communications a Baker & Taylor, dávají majiteli licence možnost začít prodávat ze své vlastní stránky. Majitelé licencí si budou moci vybrat z velkého množství produktů z vlastního obsahu. Oblíbená a výnosná skupina Products (Produkty) zahrnuje přes milión knih v rubrice Books, 250.000 titulů současné a klasické hudby v rubrice CD, přes 125.000 titulů domácího videa v Home Video, DVD, a dále prodej časopisů (Magazines) a prodej lístků na koncerty (Concert Tickets). Toto kompletní řešení na klíč bude poskytováno majitelům licencí bez licenčních nákladů a umožní jim začít prodávat a vydělávat prakticky ze dne na den. Majitelé licencí budou každodenně dostávat automatickou aktualizaci cen a stručné informace o klientech a prodeji.

Se svými efektivními marketingovými strategiemi má Global Media dobrou pozici k tomu, aby využila výhody ve vznikajícím odvětví prodeje produktů zábavního průmyslu po síti, na které už se zaměřují společnosti K-Tel(NASDAQ:KTEL), Amazon.com (NASDAQ:AMZN), Cdnow (NASDAQ:CDNW), Music Boulevard (NASDAQ:NTKI), Borders (NYSE:BGP) a nováček na internetu Barnes and Noble (NYSE:BKS) patřící do skupiny Bertelsmanns.

Nedávno otevřené onlinové středisko pro poskytování licencí v současné době přijímá přihlášky od webových maloobchodních prodejců na adrese http://www.globalmediacorp.com.

Stránka obsahuje sekce věnované streaming médiím (RealNetworks) (Nasdaq:RNWK - news) i podrobným informacím o činnosti Global Media. Global Media je v současné době ve stádiu před zavedením značky na trh, které bude podpořeno 90denní kampaní zaměřenou na identifikaci společnosti na veřejnosti a na to, aby zákazníci měli dostatek času k tomu aby byli schopni rozpoznat značku a logo společnosti před jejich uvedením na trhu. Společnost Global Media předkládá úplné zprávy Komisi pro cenné papíry v USA (SEC) a je zapsána v seznamech společností agentury Standard and Poor's. Společnost začala obchodovat své akcie 24.srpna 1998 na mimoburzovní vývěsce NASD (OTC Bulletin Board) pod označením GLMC, a s jejími akciemi se obchoduje také na berlínské akciové burze pod značkou GLE.

Michael Metcalfe, jménem představenstva.

Toto sdělení pro tisk může obsahovat výhledová tvrzení ve smyslu části 27A Zákona o cenných papírech (Securities Act) z roku 1993 a části 21E Zákona o burzách (Exchange Act) z roku 1934 a vztahují se na něj ochranná opatření "safe harbor" uvedená v těchto částech.

Skutečné výsledky se mohou významně lišit vlivem celé řady rizik, k nimž patří: technické a provozní nároky vyvíjení a rozvíjení schopností společnosti při uvádění služeb na trh a budoucího očekávání spotřebitelů a poptávky po službách.

ots Original Text Service: Global Media Corp.

Internet: http://www.newsaktuell.de

Kontakt:

Ken Shortt, kshortt@gmcorp.net

Heather Hall, hhall@gmcorp.net

Ředitel Corporate Relations Licensing Applications

http://www.globalmediacorp.com

Telefon bez poplatků za dálkový hovor: 1-888-322-2282 (North America)

Keywords Global Media

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Culture

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.