Disney Publishing uvádí do funkce nového manažera

Guido Mastropaolo byl jmenován ředitelem oddělení Global Planning and Business Development společnosti Disney Publishing Worldwide. Oznámil to v úterý Steve Murphy, výkonný viceprezident a ředitel společnosti Disney Publishing Worldwide. Mastropaolo, se sídlem v Paříži, bude mít za povinnost vést mezinárodní iniciativy zaměřené na růst příjmů dojednáváním akvizic, nových obchodních partnerství a významných licenčních smluv s cílem zajistit splnění všeobecných finančních cílů ve vydavatelské činnosti. Kromě toho se bude účastnit na řízení procesu strategického plánování a globálních podnikových aliancí.

Mastropaolo (38 let) nastoupil do společnosti The Walt Disney Company v roce 1992. Dosud byl ředitelem oddělení Marketing, Operations and Business Development Publications u divize Disney Consumer Products, Europe, Africa and Middle East, kde k jeho povinnostem patřilo plánování a značkové strategie a rozvoj panevropské podpory a smluv s evropskými licenčními vydavatelstvími. Předtím byl ředitel obchodního plánování, kde vyvinul regionální strategické směrnice pro všechny produktové řady společnosti včetně propagace prodeje, vydavatelství a nahrávek. V letech 1989-1992 byl Mastropaolo revizorem u společnosti Arnoldo Mondadori Editore. V letech 1985-1989 byl skupinovým revizorem u Gruppo Edtoriale L'Espresso.

"Guido je profesionálem s obrovskými zkušenostmi z vydavatelské činnosti, zejména podnikatelského plánování a rozvoje," uvedl Murphy. "Nemám pochyb, že ve své nové funkce podstatně přispěje k sílne našeho globálního vydavatelského týmu."

Mastropaolo, absolvent Bocconi University v Miláně, bydlí v Paříži se svou ženou a dvěma dětmi.

Disney Publishing Worldwide je vydavatelská pobočka společnosti The Walt Disney Company, která vydává informativní a zábavné publikace pro čtenáře všeho věku po celém světě. Disney Publishing Worldwide se měsíčně dostává k více než 50 miliónům čtenářům a zastává přední místo ve vydávání knih pro děti na všech významných trzích. Po celém světě jsou knihy a časopisy vyráběny a tištěny ve 37 jazycích a jsou distribuovány ve více než 100 zemích.

K americkým podnikům koncernu patří Disney Children's Book Group, která tiskne Disney Press, Mouse Works, Hyperion Books for Children, Disney Editions a Jump at the Sun; dále Disney Licensed Publishing; vizuální a odkazové knihy Disney, a časopisy Discover, Disney Adventures, Disney Magazine and FamilyFun.

Na mezinárodní úrovni zahrnuje Disney Publishing Worldwide licenční vydavatelství knih, časopisů a seriálů na pokračování na všech významných trzích. Kromě toho v Evropě Disney publikuje knihy v Itálii pod značkou Disney Libri, ve Francii v rámci DH Editions, společného podniku mezi společnostmi Disney and Hachette, dále zahrnuje kompletní portfolio 22 časopisů včetně týdeníku Topolino, které vydává divize pro časopisy společnosti, a DH Presse, další společný podnik se společností Hachette, který vydává 10 časopisů ve Francii včetně týdeníku Journal de Mickey.

ots Original Text Service: Disney Publishing Worldwide

Internet: http://www.newsaktuell.de

Kontakt: Lisa Caputo, Disney Publishing Worldwide, 212-633- 4434

Keywords PROTEXT-Disney Publishing Worldwide

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Culture

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.