Ještě 6 dní je možné podat přihlášku do soutěže Internet Effectiveness Awards 2010. Uzávěrku posunula Asociace.BIZ na 6. července 2010.
Mezi inovacemi se letos poprvé výrazněji objevil mobilní marketing. Úspěšně do něj v uplynulém roce investovaly např. značky Nokia, Fanta či sušenky 3Bit. Zajímavostí např. je, že si hru nebo tapetu Fanty stáhlo v minulém roce do svého mobilu přes 200 000 lidí.
Firmy stále investují do kvalitních prodejních portálů a převádějí své služby na internet. O 37 % např. vzrostly prodeje jízdních dokladů Českých drah na internetu.
Uplynulý rok také ukázal, jak úspěšný je individuální personalizovaný přístup v marketingové komunikaci a detailní analýza zákaznických dat. Společnost Tipsport např. využila detailní znalosti každého sázkaře a při ZOH ve Vancouveru jim speciálním e-mailingem nabídla téma odpovídající přesně jejich vzorci chování. Společnost tak navýšila obrat sázek o 79 milionů korun.
Novinkou uplynulého roku jsou také první nástroje na získávání lokálních statistických dat ze sociální sítě Facebook.
Celá tisková zpráva je zveřejněna na http://www.IEA.cz
Kontakt:
Václav Šourek
Internet Effectiveness Awards
Tel.: +420 732 728 077
E-mail: vaclav.sourek@iea.cz
Web: http://www.IEA.cz