Yahoo! opětovně investuje do internetového vyhledávače pro mobilní telefony * Mezinárodní výstava spotřební elektroniky International CES 2007

Las Vegas (USA) 9. ledna (PROTEXT/Businesswire)

Společnost Yahoo! představí vyhledávač oneSearch(TM), první službu tohoto druhu speciálně navrženou pro zákazníky, kteří vyžadují okamžitý přístup k informacím, kdykoli a kdekoli.

MULTIMEDIÁLNÍ MATERIÁLY JSOU K DISPOZICI NA ADRESE :

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5305356

Společnost Yahoo! Inc. (burzovní index Nasdaq:YHOO) dnes představila službu Yahoo! oneSearch, zcela nový fenomén v oblasti internetového vyhledávání, která umožní zákazníkům dostat na jejich mobilní zařízení to, co chtějí - okamžité informace. Služba oneSearch rozšiřuje rozsáhlé zkušenosti společnosti Yahoo!, investice a odborné znalosti v oblasti vyhledávání na osobních počítačích a je důkazem prohlubování spolupráce s předními poskytovateli obsahu tak, aby mohla přinášet uživatelům mobilních telefonů jedinečný zážitek z internetového vyhledávání. Díky této službě posílí společnost Yahoo! své prvenství v oblasti mobilního internetu.

Služba Yahoo! oneSearch je k dispozici pro zákazníky prostřednictvím beta verze programu Yahoo! Go for Mobile 2.0 beta. Do konce ledna 2007 chce společnost Yahoo! zpřístupnit tuto službu v celé síti Mobile Web a služeb v oblasti krátkých textových zpráv SMS. Služba Yahoo! oneSearch bude k dispozici v dalších zemích a jazykových mutacích během následujících měsíců.

"Služba Yahoo! oneSearch zdokonaluje vyhledávání na mobilních zařízeních tím, že zcela mění způsob přístupu zákazníků a využití internetu na jejich mobilních telefonech," řekl Marco Boerries, člen nejužšího vedení společnosti Yahoo!. "Představuje internetový vyhledávač optimalizovaný pro mobilní telefony, který nabízí přesně to, co zákazníci potřebují - okamžitou a přesnou odpověď - ne jen seznam odkazů na internetové stránky na internetu. Služba Yahoo! oneSearch přináší správný výsledek při pouhém jediném zadání."

Například pokud chce zákazník zjistit výsledky určitého sportovního utkání, stačí, aby do vyhledávacího políčka napsal pouze název hledaného týmu. Výsledky hledání budou zahrnovat nejprve konečné výsledky posledního utkání a informace o příštím zápase, až pak dodatečný obsah jako například profil týmu a soupisky, oficiální internetové stránky, sportovní fotografie, související novinové články, obrázky, lokální výsledky atd. Pokud chce uživatel o výsledcích získat podrobnější informace, stačí, aby jednoduše kliknul na kteroukoli položku v kategorii. Například pokud chce zjistit baseballové výsledky posledního zápasu, stačí, aby kliknul na konečné skóre.

Yahoo! oneSearch je navržen tak, aby jeho ovládání bylo co nejjednodušší. Yahoo! oneSearch zaznamenává poslední hledané výrazy, a nabízí možnosti k rychlému vyhledávání běžných termínů. Kromě toho služba nabízí snadné navádění na další internetové stránky. Zákazník jednoduše zadá název společnosti a odkaz na její stránky se objeví na prvním místě výsledků vyhledávání.

Program Yahoo! Go for Mobile 2.0

Zákazníci si od dnešního dne mohou stáhnout beta verzi programu Yahoo! Go 2.0 beta (http://go.yahoo.com) na více než 70 mobilních zařízení od hlavních výrobců po celém světě a použít je ve svých bezdrátových sítích. Program Yahoo! Go 2.0 je nová moderní aplikace, která přinese uživatelům mobilních telefonů zcela nový zážitek z internetového vyhledávání, díky své jedinečné podobě, možnosti získávání obsahu z celého internetu a přehodnocení vyhledávání na mobilních zařízeních. (Viz tisková zpráva s názvem "Společnost Yahoo! zahajuje novou éru v oblasti mobilních internetových služeb s aplikací Yahoo! Go for Mobile 2.0")

O společnosti Yahoo!

Společnost Yahoo! Inc. je přední světová značka v oblasti internetu a jedna z nejnavštěvovanějších internetových destinací na celém světě. Cílem společnosti Yahoo! je spojit lidi na celém světě, jejich touhy, společenství a vědomosti. Společnost Yahoo! má centrálu v kalifornském Sunnyvale ve Spojených státech amerických.

Yahoo! a logo Yahoo! jsou ochranné a/nebo registrované značky společnosti Yahoo! Inc.

Všechny ostatní názvy jsou ochrannými a/nebo registrovanými známkami příslušných vlastníků.

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení, která zahrnují rizika a nejasnosti týkající se služby Yahoo! oneSearch (včetně, mimo jiné, těch prohlášení, které jsou citací výroků členů vedení v této tiskové zprávě), stejně jako strategických a provozních plánů společnosti Yahoo!. Skutečné události nebo výsledky se mohou zcela lišit od výsledků uvedených v této tiskové zprávě v důsledku početných rizik a nejasností. Mezi potenciální rizika a nejasnosti patří například, mimo jiné, že popsané očekávané nebo plánované další rozšiřování služby Yahoo! oneSearch může být opožděno, nemusí proběhnout podle předpokladů, nebo nemusí být úspěšné. Zákazníci nemusí přijmout nebo reagovat na službu Yahoo! oneSearch tak příznivě, jak se očekává. Konkurence může nabídnout podobně srovnatelné služby. Více informací o možných faktorech, které mohou ovlivnit výsledky obchodů a finanční výsledky společnosti Yahoo! jsou popsány v kapitolách "Rizikové faktory" a "Rozbor a analýza finančních podmínek a výsledků operací vedením podniku," ve výroční zprávě na formuláři 10-K, který společnost Yahoo! předložila za fiskální rok končící 31. prosincem 2005 a ve čtvrtletním hlášení na formuláři 10-Q za čtvrtletí končící 30. zářím 2006, která jsou založena u Komise pro cenné papíry a jsou k dispozici na internetových stránkách na adrese http://www.sec.gov.

MULTIMEDIÁLNÍ MATERIÁLY JSOU K DISPOZICI NA ADRESE

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5305356

KONTAKT:

Yahoo! Inc.

Nicole Leverichová

Tel.: +1-408-349-5583

E-mail: nicolewl@yahoo-inc.com

nebo

Fleishman-Hillard pro společnost Yahoo! Inc.

John Reseburg

Tel.: +1-415-318-4117

E-mail: reseburj@fleishman.com

Klíčová slova USA-trh-počítače-internet-elektronika-Yahoo!-PROTEXT

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.