Office Depot jmenovala Yalmazu Siddiquiho environmentálním poradcem * Tuto pozici společnost zřídila pro další podporu a zlepšení vztahu společnosti k životnímu prostředí

Delray Beach (USA, Florida) 18. dubna (PROTEXT/Businesswire)

Společnost Office Depot (burzovní index: NYSE:ODP), přední světový poskytovatel kancelářských produktů a služeb, dnes oznámila, že Yalmaz Siddiqui vstoupil do společnosti na pozici poradce pro ochranu životního prostředí, ve které bude podléhat Stehenu Saulsovi, viceprezidentovi pro vztahy společnosti s ostatními subjekty.

Siddiqui bude zodpovědný za další rozvoj aktivit společnosti Office Depot v oblasti ochrany životního prostředí a za zavedení celé řady jejích environmentálních iniciativ. Přední environmentální programy společnosti Office Depot pokrývají všechny části aktivit této společnosti - od zásobovacích řetězců po interní operace, obchod a spotřebitelský trh.

Úkolem Siddiquiho bude více porozumět problematice ochrany životního prostředí a jejím možnostem mezi dodavateli, spotřebiteli a obchodními partnery. Siddiqui pomůže vylepšit environmentální politiku společnosti Office Depot a jejích obchodních partnerů.

"Yalmazovým úkolem ve společnosti Office Depot je posílit naše snažení o co nejlepší ochranu životního prostředí," řekl Steve Odland, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Office Depot. "Přichází k nám s velice tržně orientovaným pohledem na problematiku ochrany životního prostředí a pomůže nám založit nejrozsáhlejší environmentální program zaměřený na spotřebitele v této oblasti průmyslu."

Odland dále poznamenal, že Siddiqui bude také dohlížet na Forest & Biodiversity Conservation Alliance, což je aliance zpracovávající důležité informace, normy a nástroje vhodné pro celosvětovou ochranu lesů a rozmanitosti živočišných druhů, kterou společnost Office Depot založila před pěti lety, a která disponuje částkou 2,2 milionu amerických dolarů. Jde o spolupráci společností Office Depot, NatureServe, Conservation International a The Nature Conservancy, což jsou tři z nejuznávanějších organizací zaměřených na ochranu životního prostředí.

"Fakt, že se společnost Office Depot podílí na práci v této alianci, je jedním z příkladů, jak se společnost vážně podílí na ochraně životního prostředí," řekl Siddiqui. "Jsem hrdý na to, že vstupuji do společnosti, která se neohlíží pouze do minulosti, ale i nadále se snaží o inovační environmentální programy pro zákazníky a další partnery."

Siddiqui přichází do společnosti Office Depot ze společnosti IBM Business Consulting z Toronta, kde působil jako hlavní poradce pro vztahy se zákazníky. Siddiqui je také autorem první celosvětové studie o nákupu výrobků ze dřeva a papírů šetrných k životnímu prostředí. Před svým působením v IBM byl Siddiqui poradcem pro řízení ve společnosti PricewaterhouseCoopers, kde se soustředil na lesní, papírenský a balicí průmysl.

Siddiqui je držitelem magisterského titulu z oblasti ochrany a rozvoje životního prostředí z Cambridgské univerzity v Anglii a držitelem bakalářského titulu z oblasti marketingu a mezinárodního obchodu z univerzity McGill v Kanadě.

Společnost Office Depot a ochrana životního prostředí

Strategie ochrany životního prostředí společnosti Office Depot se zaměřuje na dodávky environmentálních programů trvalé hodnoty, které jsou transparentní a přínosné, a které jsou určeny pro naše obchodní partnery a další subjekty. Klíčové iniciativy společnosti se soustředí na trvale udržitelné lesní hospodářství, recyklaci, energetickou účinnost a rozšiřování trhů se zelenými výrobky. V roce 2005 společnost vydala svůj druhý katalog Green Book ("Zelená kniha"), který obsahuje výrobky šetrné k životnímu prostředí - jde o jediný katalog kancelářských výrobků tištěný na stoprocentně recyklovaném papíře bez obsahu chlóru.

Jako uznání za své aktivity v oblasti ochrany životního prostředí, společnost Office Depot získala ocenění "Outstanding Retailer" ("Vynikající obchodník"), kterou uděluje Mezinárodní svaz obchodních center a agentur zaměřených na ochranu životního prostředí. Také získala evropské ocenění kancelářských výrobků "Environmental Responsibility" (za environmentální odpovědnost). Kromě toho byla společnost opět zařazena do burzovního indexu FTSE4Good Index, který zahrnuje společnosti, které své investice zakládají na sociální odpovědnosti.

O společnosti Office Depot

Společnost Office Depot má roční obrat přesahující 14 miliard amerických dolarů a nabízí více produktů a služeb více zákazníkům ve více zemích než kterákoli jiná společnost na světě. Společnost byla založena v roce 1986, má centrálu v Delray Beach na Floridě, provozuje své aktivity ve 22 zemích a zaměstnává 47.000 lidí po celém světě. Společnost nabízí své produkty pod obchodními značkami Office Depot(R), Viking Office Products(R), a Viking Direct(R).

Společnost Office Depot je přední společnost ve všech distribučních kanálech - od maloobchodů a dodávek na základě výběru z katalogů po internetový obchod. Tržby společnosti činí přes 3,8 miliardy amerických dolarů a tato společnost je jedním z největších internetových prodejců na světě. Ke 31. prosinci 2005 měla společnost Office Depot v Severní Americe 1047 obchodů. Mezinárodně má společnost své pobočky v úplném vlastnictví ve 14 zemích a provozuje v rámci společného podniku a na základě licenčních smluv obchody a sklady v dalších šesti zemích.

Kmenové akcie společnosti jsou zapsány na burze cenných papírů v New Yorku pod symbolem ODP a jsou součástí akciového S&P 500 Indexu.

Další informace pro tisk naleznete na internetové adrese:

http://mediarelations.officedepot.com. Kvalitní video B-Roll/Video (digitální nebo na pásku) je dostupné na internetových stránkách:

http://www.thenewsmarket.com/officedepot. Registrace a video jsou pro média bez poplatku.

KONTAKT:

Office Depot

Delray Beach

Brian Levine

Telefon: 561/438-2895

E-mail: Brian.Levine@officedepot.com

Klíčová slova USA-obchod-ekologie-Office Depot-PROTEXT

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.