Je vaše firma připravena na koronavirová opatření?

Od 10. září platí povinnost nosit roušky ve vnitřních prostorách. Firmy by měly více chránit své zákazníky a zaměstnance před možným šířením koronaviru. Jednou z možností je využití bezkontaktních dezinfekčních stojanů u vstupů do firem.

Počty zasažených nemocí COVID-19 jsou rekordní a je třeba přijímat nezbytná opatření pro zabránění šíření této nemoci. Kromě nošení roušek nebo respirátorů, je velmi důležitá hygiena a mytí rukou. Při vstupu do veřejných prostor byste nejlépe měli využít dezinfekční prostředek. Komfortním řešením jsou bezdotykové dezinfekční stojany StepWash.

Český výrobek

Jihlavská společnost PUNTER, která nabízí dezinfekční stojany StepWash zaznamenala zvýšenou poptávku nejen od firem, ale i od škol. Firmy mají možnost umístit si na stojan logo, je nepřehlédnutelný a zákazníci nemusí hledat dezinfekci někde na židli na kterou předtím sahalo několik desítek lidí. Vše je bezkontaktní.

Řešení je vhodné i pro školy

Bezdotykové dezinfekční stojany jsou tak vhodné i do škol, kdy se vyrábí v menších velikostech. „Doufáme, že díky prevenci a využívání bezkontaktních stojanů dětmi ve školách nebude docházet k jejich zavírání a karanténám“, říká jednatelka společnosti.

Kolik stojí dezinfekční stojany?

Kdo by čekal, že cena stojanu je v desítkách tisíc, tak se mýlí. „Dezinfekční stojany u nás lze pořídit již za 4.990 Kč v dětské variantě a 5.990 ve variantě pro dospělé. Nabízíme několik variant“, dodává jednatel společnosti Drahoslav Roubíček. Na internetové stránce http://www.stepwash.cz je možné si vybrat stojan online a ihned si ho objednat.

Pro koho jsou určeny?

Mezi nejčastější klienty, které teď společnost PUNTER má, jsou hotely, obchody, úřady, lékaři a firmy, které chtějí na stojany vlastní firemní loga.

Klíčová slova ČR-zdraví-obchod-Tomáš Martínek-PUNTER

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Zdravotnictví
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.