127. Kantonský veletrh skončil a představil nové online obchodní mechanismy

10. den 127. Čínského veletrhu importu a exportu (dále jen „Kantonský veletrh") udělal tečku za úspěšnou akcí, které přispěla k podpoře mezinárodního obchodu a k dalšímu posílení obchodování uprostřed pandemie COVID-19. Akce se zúčastnili registrovaní kupující z rekordního počtu 217 zemí a regionů.


Zde se můžete podívat na tuto tiskovou zprávu v interaktivní, multikanálové podobě: https://www.multivu.com/players/English/8743251-127th-china-import-and-export-fair-canton-fair/


"První virtuální Kantonský veletrh prolomil časová a prostorová omezení a čínské i mezinárodní společnosti tak mohou i nadále spolupracovat a pomáhat stabilizovat globální dodavatelský řetězec," řekl Xu Bing, mluvčí Kantonského veletrhu a zástupce ředitele Čínského centra zahraničního obchodu (CFTC).


127. Kantonský veletrh probíhal v novém online formátu a vytvořil chytré a spolehlivé možnosti pro vzájemná jednání s využitím digitálních technologií.


Více než 25 tisíc vystavovatelů využívalo širokou paletu možností, jak své produkty a služby představit, včetně grafických, video a 3D technologií, a na veletrhu bylo takto představeno mnoho výrobků a služeb v celosvětové premiéře. Nakupující z celého světa si nejprve prohlédli veletržní haly, následně zahájili jednání s prodávajícími o případných objednávkách a sjednali si schůzky pro vzájemná jednání.


Živé přenosy z výstavních hal daly navíc vystavovatelům další možnost, jak interaktivně komunikovat se svými obchodními partnery. Vystavovatelé využívali nejmodernější řešení pro streamování videa a představování svých produktů a služeb, včetně například ukázek s prvky virtuální reality nebo video prezentace automatizované výrobní linky. Vystavovatelé měli možnost naplánovat si živé vysílání podle časových pásem, ve kterých se nachází jejich zákazníci, takže mohli oslovit každého zákazníka, bez ohledu na to, zda byl z Ameriky, Evropy, Asie, Tichomoří, Středního východu nebo Afriky.


127. Kantonský veletrh také pomohl vystavovatelům vyhledávat ty nejvýhodnější obchodní příležitosti, a to prostřednictvím 24 promočních akcí a 64 akcí zaměřených na zahájení prodeje nových produktů. Jedna z nejvýznamnějších akcí, které se v rámci veletrhu uskutečnily, umožnila čínským firmám zabývajícím se elektronickým obchodováním, spojit se s více zákazníky a poskytnout jim podrobnější informace.

Navíc divize produktového designu Kantonského veletrhu a Centrum pro propagaci veletrhu (PDC) uspořádaly 13 tematických cloudových seminářů a 20 módních přehlídek, kde svou nejnovější nabídku představilo 33 módních značek.


128. Kantonský veletrh, který se uskuteční ve druhé polovině října letošního roku, bude ještě různorodější a opět pomůže při podpoře vzájemné ekonomické výměny a obchodní spolupráce.


KONTAKT: Paní Chloe Cai, Tel.: +86-20-8913 8622, Email: info@cantonfair.org.cn

Klíčová slova Čína-obchod-internet-Canton Fair

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.