Vůně parfémů online aneb příběh o spokojených zákaznících a velké expanzi

Nakupovat na internetu se už Češi dávno naučili, během nedávné pandemie koronaviru začaly využívat výhody e-shopů další desetitisíce zákazníků. To může potvrdit i jeden z největších e-shopů s kosmetikou ve střední Evropě portál Notino.cz. A proč zrovna tento internetový obchod je zejména mezi ženami tak oblíbený? Jedním z důvodů je také komunikační platforma společnosti Daktela.


Online obchod Notino.cz si vybudoval za posledních 16 let své místo na trhu nejen svou cenovou politikou, ale především orientací na zákazníka. Více než 11 milionů spokojených zákazníků si získal zejména proto, že vždy kladl důraz na kvalitní zákaznickou podporu, kterou má skutečně zakódovanou ve svém firemním DNA. Rozvíjet komunikaci se svými zákazníky umožnila také sofistikovaná platforma, kterou dodala tomuto internetovému obchodu společnost Daktela.


"Postupně jsme v naší platformě přidávali další komunikační kanály, nové funkce a hlavně jsme naše Daktela kontaktní centrum museli zrychlovat, protože Notino neuvěřitelně rychle rostlo a přidávalo každý rok slušnou porci nových operátorů a expandovalo do mnoha dalších zemí," říká David Hájek, jeden ze zakladatelů společnosti Daktela.

Postupnou centralizací a integrací více komunikačních kanálů bylo možné řešit požadavky klientů přehledně a hlavně efektivně. Hovory, e-maily, webchaty a Facebook už nepředstavují hlavu plnou problémů, ale naopak radost z dobře obsloužených zákazníků. A to nejen v Čechách a na Slovensku, ale Notino díky Daktele dokáže obsloužit klienty z jednoho místa ve více než 16 zemích. "Díky přehlednému řešení callcentra jsou všechny komunikační platformy pohromadě a máme tak pod dohledem celkovou komunikaci se zákazníkem,"dodává Richard Baar z Daktely.


Na technologiích Daktely běží i řada dalších zajímavých projektů, například známá "Chytrá karanténa", která by nefungovala bez tzv. "chytré komunikace", která je vystavěna na platformě kontaktního centra Daktela. Ta je pro způsob trasování kontaktů zcela nezbytná.


Obecně lze říci, že platforma Daktely je vhodná jako komunikační nástroj pro jakoukoliv firmu, která chce moderním způsobem spravovat zákaznickou podporu i interní komunikaci, a to bez ohledu na její velikost nebo oblast působení.


Pro více informací:

Marek Kuřina

PR specialista

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-trh-kosmetika-internet-firmy-Daktela

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.