V Číně úspěšně proběhla výstava Zhejiang Digital Trade Cloud Expo a veletrh Zhejiang Export Online Trade Fair 2020 zaměřený na tradiční čínskou medicínu

Dne 6. května proběhlo slavnostní zahájení výstavy Zhejiang Digital Trade Cloud Expo pořádané provinčním ministerstvem obchodu provincie Zhejiang a také slavnostní zahájení veletrhu Zhejiang Export Online Trade Fair 2020. Hlavním tématem obou veletrhů byla tradiční čínská medicína. Veletrhů se zúčastnilo více než 50 čínských a zahraničních společností.

V posledních letech se provincie Zhejiang velmi snaží o rozvoj obchodu se službami, což představuje klíčový bod hospodářského rozvoje. Provincie přijala řadu opatření, aby zajistila kvalitní rozvoj obchodu se službami v oblasti čínské medicíny. Provincie Zhejiang začala obchodovat a exportovat své služby v oblasti čínské medicíny do více než 200 zemí a regionů na 5 kontinentech.

Pozastavení či zrušení výstav po celém světě kvůli vypuknutí nové epidemie vyvolané novým typem viru (koronaviru) představuje závažnou hrozbu pro světový obchodní trh. Provincie Zhejiang jakožto jedno z nejvýznamnějších center čínské tradiční medicíny doufá, že přispěje k zabránění a omezení šíření epidemie s pomocí diagnostiky a léčebných technologií tradiční čínské medicíny a že zároveň představí kulturu čínské medicíny svým zahraničním přátelům.

Čínská medicína je klenotem čínské civilizace. Díky této výstavě se zhejiangské společnosti poskytující služby v oblasti čínské medicíny dostaly na zahraniční scénu a získaly tak nový kanál, jak se dostat na zahraniční trhy. Provincie Zhejiang představila České republice a dalším zemím ve střední a východní Evropě svou značku “Zhejiang Services – Global Services” a rozšířila svůj obchod se službami v oblasti tradiční čínské medicíny.

Klíčová slova ČR-zdraví-média-reklama

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Zdravotnictví
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.