Linka bezpečí provoz neomezila a řeší možnosti kapacit

Praha 17. března 2020 (PROTEXT)

Děti a rodiče, kteří v současné době prožívají strach, nejistotu nebo hledají odpověď na otázku, jak se v krizové situaci zachovat, mají stále možnost využít služeb Linky bezpečí nebo Rodičovské linky. Provoz linek nebyl omezen, i když se řeší možnosti kapacit. Lince bezpečí se podařilo dokonce navýšit chat až na tři chatovací místnosti.


Nepřetržitý provoz telefonických služeb Linky bezpečí zajišťuje přibližně 80 zaměstnanců. Klíčovou roli přitom hrají konzultanti a vedoucí směn. "Tito lidé, kteří pracují s dětmi po telefonu, a tedy plní poslání krizové služby, považuji za stejné hrdiny jako všechny lidi, kteří nyní chodí do práce a jsou v první linii v kontaktu s veřejností. Jak si v těchto chvílích zachovat chladnou hlavu, důležitý optimismus a k tomu zvládnout péči o své děti a blízké, naleznete na našem blogu," uvedla Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.


Na Rodičovskou linku se v těchto dnech rodiče nejčastěji obracejí s dotazy, jak mluvit s dětmi o nákaze koronavirem, a děti se zajímají o informace týkající se současné situace. Děti i dospělí mají možnost využívat i on-line služby Linky bezpečí a Rodičovské linky. Chat i emailová poradna zaznamenávají nárůst zájmu o jejich služby.


Děti i rodiče mohou kontaktovat Linku bezpečí a Rodičovskou linku na:

Linka bezpečí

116 111, chat

pomoc@linkabezpeci.cz

Rodičovská linka

606 021 021

pomoc@rodicovskalinka.cz

Kontakt:

Mgr. Regina Jandová, r.jandova@linkabezpeci.cz, mobil: 732 525 568

Klíčová slova ČR-rodina-komunikace-zdraví-děti-koronavirus-Linka bezpečí

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Zdravotnictví
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.