Tommy Hilfiger ve druhém ročníku soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oslavuje ty nejlepší projekty v oblasti trvalé udržitelnosti v módním průmyslu

Amsterdam 15. února 2020 (PROTEXT/BusinessWire)

Výherce vybrala odborná porota ve složení Tommy Hilfiger, Daniel Grieder (generální ředitel firmy Tommy Hilfiger Global a PVH Europe) a Noor Tagouri, novinářka, aktivistka a mluvčí.

Značka Tommy Hilfiger, kterou vlastní firma PVH Corp, [index NYSE: PVH], oznámila, že vítězem soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge za rok 2019 se staly projekty Apon Wellbeing a A Beautiful Mess. Do druhého ročníku tohoto globálního programu, jehož cílem je podporovat začínající podnikatele a startupy a podnikatelské projekty, které jedinečným, neotřelým a pozitivním způsobem zlepšují a podporují trvalou udržitelnost ve světě módy, se přihlásilo více než 400 uchazečů.

Součástí této tiskové zprávy jsou multimédia. Celou tiskovou zprávu si můžete přečíst na webové stránce: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

"Ve společnosti Tommy Hilfiger se snažíme všem pomáhat a nic nevyhazovat. Tato talentovaná skupina společensky prospěšných podnikatelů mě inspirovala od začátku do konce soutěže, a to díky svým inovacím v oblasti trvalé udržitelnosti pro módní průmyslu," řekl Tommy Hilfiger.

"Je mi ctí poblahopřát vítězům letošního ročníku soutěže, firmám Apon Wellbeing a A Beautiful Mess. Pro tyto startupy je to pouze začátek a i nadále budeme těmto podnikatelům, kteří se tak snaží přinést pozitivní změny do našeho oboru, pomáhat a podporovat je."

"Vítězové druhého ročníku soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge představují budoucnost módního průmyslu," řekl Daniel Grieder, generální ředitel firmy Tommy Hilfiger Global a PVH Europe.

"Náš obor pokračuje v rychlém rozvoji a je důležité spolupracovat se subjekty jak z našeho průmyslového sektoru, tak mimo něj při zavádění inovací, které mají potenciál navždy změnit k lepšímu módní průmysl. Blahopřejeme všem vítězům i finalistům!"

Apon Wellbeing získal 75 tisíc euro. Tento bangladéšský startup otevírá v továrnách obchody, které za poctivé ceny nabízí předměty každodenní potřeby se slevou až deset procent oproti cenám v ostatních obchodech a navíc pro své zákazníky vytvořil speciální program, v jehož rámci sbírají body, za které mohou získat zdravotní pojištění a služby zdarma.

"Kdy podnikáte v oboru módy, je ocenění od značky jako je TOMMY HILFIGER neocenitelné a pomůže nám nejen k dalšímu růstu, ale také k rozšíření povědomí o našem startupu," řekl Saif Rashid, zakladatel a generální ředitel firmy Apon Wellbeing. “Nicméně nejdůležitější věcí je strategická podpora a rady, kterou soutěž Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge nabízí. Podpora od značky TOMMY HILFIGER nám již pomohla upravit náš obchodní model, strategii a komunikaci a také změnila způsob, jakým přemýšlíme o budoucnosti."

Nizozemský startup, firma A Beautiful Mess, rovněž získala částku 75 tisíc euro. Firma A Beautiful Mess provozuje kreativní projekty, které pomáhají uprchlíkům získat společenskou a ekonomickou nezávislost díky vytváření trvale udržitelných módních výrobků.

"Potřebujeme, aby nám velcí hráči v módním průmyslu pomohli se zavedením cirkulární (oběhové) výroby a soutěž Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge přesně toto umožňuje," řekl Naz Kawan, ředitel výroby ve firmě A Beautiful Mess. "Kolaborativní a integrovaný přístup ke nezbytně nutný, pokud chceme změnit dodavatelský řetězec v módním sektoru. S pomocí tohoto globálního programu tak můžeme zlepšit módní průmysl a zavést do něj transparentní, oběhový výrobní systém."

Vítězové také získávají roční poradenské a mentorské služby od předních odborníků z firem Tommy Hilfiger a INSEAD a navíc členství v podnikatelském programu sociální odpovědnosti INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP).

Třetí startup, firma Sudara, získala "Cenu publika" a obdržela 10 tisíc euro. Firma sídlí v Indii a ve Spojených státech amerických a vyrábí pyžama a ložní prádlo, na jejichž výrobě se podílí švadleny a odborníci z řad žen, které unikly sexuálnímu násilí nebo jsou jím ohroženy.

"Soutěž Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je pro všechny, kteří chtějí využívat módu pro konání dobra, což je přesně v souladu s posláním naší značky," řekla Shannon Keith, zakladatelka a generální ředitelka firmy Sudara Inc.

"Velice nás těší, že jsme získali "Cenu publika (Audience Favorite Vote)", protože je to důkaz, že to co děláme, oceňují i týmy ve značce TOMMY HILFIGER, která je známá svými snahami zlepšovat módní průmysl."

Během výběrové fáze, která trvala několik měsíců a začala již v květnu 2019, bylo v několika kolech ze 420 přihlášených uchazečů vybráno šest finalistů, kteří měli připravit své podnikatelské plány za podpory a pomoci speciálního týmu odborníků na společensky prospěšné podnikání. V průběhu finálového kola, které se uskutečnilo v kampusu budoucnosti značky Tommy Hilfiger v nizozemském Amsterdamu (Campus of the Future) představilo šest finalistů dne 13. února 2020 své projekty porotě, složené z renomovaných odborníků. Členy poroty byli Tommy Hilfiger, Daniel Grieder (generální ředitel firmy Tommy Hilfiger Global a PVH Europe), Noor Tagouri (novinářka, aktivistka a mluvčí), Martijn Hagman (finanční ředitel Tommy Hilfiger Global a provozní ředitel firem Tommy Hilfiger Global a PVH Europ), Willemijn Verloop (zakládající partner firmy Social Impact Venture), Steven Serneels (generální ředitel a předseda představenstva firmy EVPA) a Katrin Ley (generální ředitelka firmy Fashion for Good).

Tommy Hilfiger se snaží vytvářet módu která všechny spojuje a negeneruje žádný odpad. Více informací o projektech naší značky v oblasti trvalé udržitelnosti najdete na webových stránkách https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability .

Přátelé naší značky se s námi mohou spojit na sociálních sítích prostřednictvím hashtagů #TommyHilfiger a @TommyHilfiger

O společnosti Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jedním z nejvýznamnějších světových návrhářů v oblasti životního stylu. Jeho portfolio zahrnuje značky TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS. Zaměřuje se na navrhování a marketing vysoce kvalitního pánského a sportovního oblečení, kolekcí dámského a sportovního oblečení, dětského oblečení, džínových kolekcí, spodního prádla (včetně toalet, ložního a odpočinkového oblečení), obuvi a doplňků. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí nabízí Tommy Hilfiger doplňkové produkty životního stylu, jako například brýle, hodinky, vůně, atletické oblečení (pro golf a plavání), ponožky, drobné kožené zboží, domácí zboží a zavazadla. Produktová řada TOMMY JEANS se skládá z džínových oděvů a obuvi pro muže a ženy, příslušenství a vůní. Zboží značek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozici zákazníkům po celém světě prostřednictvím rozsáhlé maloobchodní sítě TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, předních specializovaných a obchodních prodejen, výběrových online prodejců, a dále na adrese tommy.com.

O společnosti PVH Corp.

PVH je jednou z nejobdivovanějších módních a lifestylových společností na světě. Ovládáme značky, které módu posunují vpřed - pro dobrou věc. Naše portfolio zahrnuje takové kultovní značky jako jsou TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga a značky Geoffrey Beene, stejně jako značku prádla True & Co. Prodáváme různé výrobky pod těmito a jinými vlastními a licencovanými značkami, které jsou známé na národní i mezinárodní úrovni. Společnost PVH má více než 38 tisíc partnerů a spolupracovníků ve více než 40 zemích světa a naše roční tržby dosahují 9,7 miliardy amerických dolarů. To je síla PVH.

*Značka Speedo je trvale licencována pro Severní Ameriku a Karibskou oblast společností Speedo International, Limited.About PVH Corp.

Prohlédněte si zdrojovou verzi této tiskové zprávy na webových stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

Kontaktní informace:

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

Sr. Director, Communications and Earned Media

E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

Tel.: +31 62904 2334

Zdroj: PVH Corp.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

BW

Klíčová slova Nizozemsko-móda-textil-ekologie-průmysl-startupy-firmy-PVH Corp.

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Média, společnost a životní styl
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.