V datech je ukryta budoucnost marketingu

Praha 28. listopadu 2019 (PROTEXT)

Brněnská společnost Business Factory brzy oslaví deset let na trhu. Od svého založení v roce 2009 se zaměřuje na marketingové aktivity v digitálu. V roce 2013 se pustila do vývoje vlastní technologické reklamní platformy ROI Hunter. V roce 2014 se Business Factory stává jediným oficiálním Facebook Marketing Partnerem ve střední a východní Evropě pro oblast reklamních technologií. Následně v roce 2014 byla firma oceněna statusem klíčového partnera Google Premier Partner.

Business Factory v roce 2015 otevřela kancelář v Praze a ve stejném roce ve spolupráci s Facebookem spustila vlastní magazín o marketingu na sociálních sítích Newsfeed.cz (a později také anglickou verzi magazínu Newsfeed.org a každoročně v Praze pořádá konferenci Newsfeed Day). Následně se Business Factory rozšiřuje o tým zaměřený na globální trh a expanduje do dalších regionů: v roce 2016 otevírá kancelář ve Varšavě, v roce 2018 v Dubaji. Na konci roku 2018 Business Factory otevřela pro český trh vlastní kreativní oddělení a v březnu 2019 založila Innovation lab.

Zakládáme Innovation Lab

Nové interní oddělení s názvem Innovation Lab má za cíl rozvoj byznysu klientů díky pokročilé analýze marketingových dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií. Business Factory vidí právě v práci s big data budoucnost marketingu a do inovační laboratoře se rozhodla v následujících letech investovat jeden milion eur.

Práce s daty je základ budoucích úspěchů ve výkonnostní reklamě. “Nejde jen o využití a synergii mezi daty, které mohou klienti získat z marketingových kanálů, ale na jejich smysluplném propojení s vlastními daty a daty třetích stran v interní platformě Marketing Data Intelligence. Není problém, že by klienti neměli dost dat: otázka je, do jaké míry je dokáží smysluplně využít. Kvalitu marketingu nejvíce ovlivňuje právě kvalita dat a kreativy,“ říká Jan Pátek, CEO Business Factory.

Business Factory globálně

Business Factory v ČR loni dosáhla obratu 250 milionů korun, pracuje pro ní více než 100 lidí ve 4 zemích a v portfoliu má aktuálně přes 100 aktivních klientů z celého světa, s nimiž si buduje dlouhodobý vztah. Reklamní investice spravované Business Factory dosáhnou v roce 2019 hodnoty 750 milionů Kč.

Tým Business Factory pomáhá s růstem i vybraným klientům v dalších zemích (USA, UK, Rusko a další), ale cílem je v H1 investovat spíše do prohloubení spolupráce se stávajícími klienty, než snaha o další geografický růst. V Polsku se stará o kampaně pro dva největší e-commerce projekty na trhu: Allegro (přes 40 % e-commerce v Polsku) a RTV EURO. V Dubaji patří mezi klienty Business Factory největší operátor Etisalat nebo řetězec restaurací Domino's Pizza.

Kontakt: Business Factory is a technology partner for online marketing operating in the market since 2009. Since then, we have become the official partner of Facebook and Google www.b.cz

Klíčová slova ČR-reklama-trh-internet-firmy-Business Factory

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.