Vznikající průmysl společenského podnikání v Číně posiluje Ujgury a Tibeťany

Homgkong 18. listopadu 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Tashi Yangzom, zakladatel značky tibetského čaje NIDUMA a Mewlan Turaq, zakladatel ujgurské suvenýrové značky RUMI, vytvářejí nový trh v cestovním ruchu. Inspirováni čínskou technologií mobilních plateb úspěšně kombinují svou kulturu, náboženství a podnikání a vytvářejí zřetelný a inovativní model společenských podniků, který zvyšuje míru zaměstnanosti místních žen a ukončuje chudobu.

Koncept společenského podnikání se v Evropě narodil v 70. letech 20. století. Významně přispěl k přeměně sociálního systému, vytváření pracovních míst, společenské soudržnosti a vytváření společenského kapitálu, místního rozvoje a společenské kultury a postupně hrál důležitou roli při zajišťování společenského udržitelného rozvoje.

V Číně nyní společenské podniky plní své poslání v celé řadě oblastí, včetně zmírňování chudoby, podpory kultury, vzdělávání, rozvoje komunit, zaměstnanosti a dovedností.

Podle Sledování čínského společenského podnikání a průmyslu společenských investic - výzkumná zpráva pro rok 2019

- 36,2 % společenských podniků dosáhlo finanční rovnováhy

- 20,5 % společenských podniků dosáhlo v roce 2017 přebytků

Video - https://mma.prnewswire.com/media/1030486/Short_1115.mp4

KONTAKT: Kontakt pro další podrobnosti: Universal Media International Co., Ltd, Tel: (852)2916 9004

Klíčová slova Čína-trh-turistika-Universal Media International

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.