Mary Kay plní svůj závazek posouvat dermatologický výzkum vpřed i na sympóziu Japonské společnosti pro investigativní dermatologii

Dallas 12. listopadu 2019 (PROTEXT/BusinessWire)

Dr. Lucy Gildea, ředitelka výzkumu ve firmě Mary Kay Inc.

Dr. Lucy Gildea, ředitelka výzkumu ve firmě Mary Kay Inc.

Nadnárodní kosmetická firma sponzorovala sympózium o kožních bariérách a zčervenání kůže, kterého se zúčastnili renomovaní dermatologové

Jako světová jednička na poli inovací v oblasti péče o pokožku pokračuje firma Mary Kay Inc. ve svém úsilí posouvat dermatologický výzkum vpřed a stala se sponzorem 44. sympózia Japonské společnosti pro investigativní dermatologii (JSID). V rámci konference, která se konala ve dnech 8 - 10. listopadu v japonském Aomori, se uskutečnilo sympózium o kožních bariérách a zčervenání kůže a v příjemné prostředí plném vzájemné spolupráce byly představeny technologické novinky a výsledky průlomového výzkumu v oblasti zdraví pokožky.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Prohlédněte si celou tiskovou zprávu na: https://www.businesswire.com/news/home/20191110005047/en/

Japonská společnost pro investigativní dermatologii (JSID) byla založena v roce 1981 s cílem podpořit vědeckou spolupráci mezi novou generací dermatologů a všemi dermatologickými společnostmi. Dalším cílem této společnosti je také posílit pozici dermatologie mezi lékařskými obory na základě podpory kvalitního výzkumu v oblasti zdraví pokožky a léčby kožních onemocnění. JSID je největší a nejvýznamnější organizací na poli dermatologického výzkumu v celém Japonsku a podporuje mladé akademiky tím že pořádá semináře pro mladé lékaře, kteří se chtějí podílet na dermatologickém výzkumu.

Sympózium o kožních bariérách a zčervenání pokožky, které firma Mary-Kay sponzorovala, moderovala Dr. Lucy Gildea, ředitelka výzkumu ve firmě Mary Kay Inc. Tato akce zkoumala strategie pro ochranu pokožky před stárnutím u Asiatů, proteinovou odpověď na kožní záněty a defekty kožní bariéry.

“Zhruba polovina žen na celém světě má citlivou pokožku a v posledních letech rostou v Asii prodeje produktů pro péči o pokožku, které jsou určené pro citlivou pleť a zmírňují zčervenání," řekla Dr. Gildea.

“Kožní bariéra je stále více namáhána a poškozována díky UV záření, smogu a mlze, které obsahují znečišťující látky jako jsou uhelný prach, chemikálie nebo těžké kovy. Tyto škodlivé látky se mohou v kůži hromadit, což vede k trvalému zčervenání obličeje a pokožky. Proto zákazníci kupují produkty, které pomáhají zmírnit příznaky zčervenání citlivé pleti obličeje.”

Na sympóziu vystoupili, mimo jiné, tři renomovaní dermatologové:

• Dr. Akimichi Morita, MD Ph.D., klinika geriatrie a environmentální dermatologie při lékařské fakultě univerzity Nagoya City University

• Dr. Sang Eun Lee, MD Ph.D., dermatologická klinika nemocnice Gangnam Severance Hospital, institut pro výzkum kožní biologie (Cutaneous Biology Research Institute), lékařská fakulta univerzity Yonsei University v korejském Soulu

• Dr. Gyohei Egawa, MD Ph.D., dermatologická klinika při lékařské fakultě Kjótské univerzity

“Jako nadnárodní společnost musíme mít široké portfolio produktů, které uspokojí různé potřeby žen na celém světě, portfolio, které může růst a vyvíjet se spolu s tím, jak se mění potřeby,” řekla Dr. Gildea.

“Účastí na akcích, jako je JSID, se pak naučíme provádět kvalitní výzkum a současně se můžeme podělit o naše výsledky, což nám pomůže vyvíjet průlomové produkty v oblasti péče o pleť, které ženy chtějí.”

Více informací o JSID najdete zde.

O Mary Kay

Originální žena bořící mýty, Mary Kay Ashová založila svou kosmetickou firmu před více než 55 lety se třemi cíli: nabídnout ženám skvělé příležitosti, vyrábět neodolatelné produkty a udělat ze světa lepší místo pro život. Z tohoto snu nakonec vznikla nadnárodní společnost s obratem v řádu miliard dolarů, která má milióny nezávislých prodejců v téměř 40 zemích světa. Firma Mary Kay se věnuje výzkumu na poli kosmetiky a vyrábí špičkové produkty pro péči o pokožku, kosmetiku pro barvení vlasů, doplňky stravy a parfémy. Firma Mary Kay podporuje ženy a jejich rodiny díky spolupráci s různými organizacemi z celého světa, které se zabývají podporou výzkumu rakoviny, ochranou obětí domácího násilí a podporováním dětských snů. Prostřednictvím své nadace Mary Kay FoundationSM investovala více než 78 miliónů dolarů do výzkumu rakoviny a budování přístřešků proti domácímu násilí. Původní vize paní Mary Kay Ashové - „postupně zlepšovat jednu rtěnku denně“ tak i nadále platí. Více informací najdete na webových stránkách www.marykay.com.

Prohlédněte si zdrojovou verzi této tiskové zprávy na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191110005047/en/

Kontaktní informace

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 nebo media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-Japonsko-kosmetika-věda-zdraví-Mary Kay

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Zdravotnictví
Věda, vzdělávání a školství
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.