Čínský maloobchodní gigant Suning podepsal na Čínském mezinárodním dovozním veletrhu dohody se zahraničními značkami

Šanghaj 8. listopadu 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Během dalších tří let otevře v Číně zážitkové prodejny zaměřené na zahraniční vznikající značky za účelem propagace zahraničních značek

Čínský gigant prohlubuje spolupráci s italskou obchodní agenturou ITA a italskými značkami

Suning Holdings Group - komerční gigant, kterému patří druhé místo mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy přibližně 77 miliard EUR, podepsal během Čínského mezinárodního dovozním veletrhu (CIIE) dohody s desítkami zahraničních značek.

Společnost Suning si také zvolila tento rozsáhlý veletrh, který se letos koná druhým rokem a slouží rozvoji bilaterální spolupráce, k představení plánů na otevření 150 zážitkových prodejen v Číně se zaměřením na zahraniční rozvíjející se značky v průběhu příštích tří let za účelem propagace mezinárodních značek.

Společnost Suning, která v roce 2020 oslaví 30. výročí svého založení, oznámila na Přeshraniční konferenci provincie Ťiang-su, která se konala dnes na veletrhu CIIE, podepsání dohod s desítkami různých mezinárodních značek. Tyto dohody odrážejí její pokračující snahu přivést mezinárodní značky pro nové generace čínských spotřebitelů a být preferovaným partnerem pro ty, kteří chtějí vstoupit na čínský trh.

Společnost Suning zvláště usiluje o uzavírání obchodů se specializovanými, vysoce kvalitními zahraničními značkami a podniky, které mohou pomoci vytvořit jedinečný zážitek z produktu a aspirativní životní styl. Spolu s plány na 150 nových zážitkových obchodů, které byly navrženy tak, aby poskytovaly čínským spotřebitelům vstupní bránu k inspiraci a přístup k významným mezinárodním značkám, je podnik také připraven otevřít první moderní inteligentní obchod Suning International v Šanghaji během první poloviny roku 2020.

Mezi 16 značkami, které podepsaly dohody během veletrhu CIIE, patří řada italských značek, například výrobce domácích spotřebičů De'Longhi, značka péče o pleť Perlier a výrobce kosmetiky Bolton Group. Mezi další patří francouzská nadnárodní společnost pro potravinářské výrobky Danone, americký výrobce hodinek Timex, druhá největší brazilská potravinářská společnost Marfrig Global Foods a jihokorejská firma NUC Electronics.

Pan Steven Zhang, prezident společnosti Suning International, který má konečnou odpovědnost za prosazování mezinárodních ambicí společnosti Suning, řekl: „Zaměřujeme se na uvádění stylových a vysoce kvalitních výrobků pro domácnost, módu a životní styl z celého světa do Číny prostřednictvím inovací inteligentního maloobchodu a uvážlivých partnerství se značkami, abychom splňovali potřeby nové generace čínských spotřebitelů. Dohody, které jsme podepsali během veletrhu CIIE, odrážejí náš závazek propojení východu se západem s cílem usnadnit vzájemné obchodní příležitosti a kulturní výměnu, včetně značek, které mají v úmyslu proniknout na čínský trh - a těšíme se na brzké podepsání dalších podobných obchodů."

Počátkem tohoto týdne podepsala společnost Suning na veletrhu CIIE tříleté partnerství s Italskou obchodní agenturou (ITA), reprezentovanou předsedou ITA Carlem Ferrem, za přítomnosti italského ministra zahraničí Luigiho Di Maio. Pan Di Maio se s uznáním vyjádřil o přínosu společnosti Suning při uvádění autentických italských značek do Číny a těšil se na budoucí rozvoj italských produktů na čínských trzích prostřednictvím globálního maloobchodního kanálu společnosti Suning.

Podle této dohody bude agentura ITA úzce spolupracovat se společností Suning, aby pomohla představit více italských značek v Číně, včetně značek designu, módy, technologií, vína a gastronomických specialit. Partnerství bude také zahrnovat podporu ITA v rámci Maloobchodní akademie Suning-Italy, vzdělávacího programu, jehož cílem je podpora profesionálních zahraničních odběratelů.

Společnost Suning již letos podepsala obchody se 150 italskými značkami, přičemž jedna třetina z nich byla zavedena do Číny poprvé, jako např. značka vína Biondi Santi, a Culti, značka parfémů. Jiné italské značky, se kterými společnost Suning uzavřela dohody, zahrnují známá jména napříč různými průmyslovými odvětvími, včetně společností Technogym, Versace, Armani, illy a San Benedetto.

Pan Zhang sídlí v milánské kanceláři společnosti Suning, která byla při otevření v roce 2018 považována za katalyzátor evropského růstu společnosti Suning International. Podnik pod jeho vedením předpokládá, že do konce roku 2020 bude nejméně 30 % jeho celkových příjmů pocházet ze zahraničního obchodu.

Suning Holdings Group je vlastníkem dceřiné společnosti inteligentního maloobchodu Suning.com, která se v současné době řadí mezi nejcennější čínské maloobchodní značky. Je uvedena na seznamu Fortune Global 500 největších společností na světě po dobu tří po sobě jdoucích let, s celkovou hodnotou značky přibližně 34 miliard EUR a provozním výnosem přesahujícím přibližně 33 miliardy EUR. Minulý týden společnost Suning.com vydala zprávu o příjmech z prvních tří čtvrtletí roku 2019, které dosáhly více než 23,62 miliardy EUR.

O společnosti Suning Holdings Group:

Společnost Suning Holdings Group, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2019 společnost Suning Holdings patřila ke třem nejlepším společnostem mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 602,5 miliardy RMB (přibližně 77,24 miliardy EUR) a nadále udržuje vedení na seznamu kategorie internetového maloobchodu. Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím mnoha vertikálních odvětví včetně komerčních nemovitostí, finančních služeb a sportu. Suning.com, hlavní dceřiná společnost, která je průkopníkem v oblasti online a offline maloobchodu, byla zařazena do seznamu Fortune Global 500 tři roky za sebou v letech 2017 až 2019.

KONTAKT: Edd Ross, Edd.Ross@hkstrategies.com, +44-2079734470

Klíčová slova Čína-obchod-Suning Holdings Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.